quote:In Venray is voor de derde keer deze maand een minderjarig kind mishandeld, zo meldt Dagblad de Limburger. Gisteren werd een 16-jarige inwoner van Meerlo opgepakt wegens mishandeling en belediging van een 10-jarig meisje.
Eerder deze maand werden al een 11-jarige jongen en een 8-jarig meisje uit Venray mishandeld. Beide zijn van Marokkaanse afkomst. De politie onderzoekt of de nu aangehouden jongen te maken heeft met de twee eerdere gevallen van mishandeling. Het Marokkaanse slachtoffertje van 8 werd begin deze maand geslagen en geschopt door drie jongens en uitgescholden voor 'kutbuitenlander'. Ook haar fiets werd beschadigd.
De politie wil niet zeggen of het slachtoffer van de recente mishandeling ook van allochtone komaf is. Het 10-jarige meisje liep afgelopen woensdag met haar vriendinnetje (13) over de Leunseweg. Daar pakten drie jongeren hen vast en beledigden de twee. De fiets van de 13-jarige werd over een muur gegooid.
Bron : Fok
dan is het wel goed?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien was het dus wel een Algerijns kind mister Meki!
Marokkaanse Meidquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:59 schreef Xennia het volgende:
mogelijk mishandeld?
Geldt voor reacties op fok! als reacties real-life als in dit topic staan beschreven.quote:ik schaam me nederlander te zijn met dit soort reacties....
dan vind je het vast niet erg als de oudere broer van het kind jouw kleine zusje op een zeer gruwelijke wijze marteld, maar overigens wel laat leven?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:09 schreef The_Le9end het volgende:
oog om oog, tand om tand
Spijkerhard!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef speedfreak1 het volgende:
Die kinders zijn gewoon in de stijl van hun eigen geloof preventief afgerost, zo van dan weet je in ieder geval dat je klappen krijgt als je nog een keer de fout in gaat.
bedoel je dat de meisje haar geloof moet verlaten ??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef speedfreak1 het volgende:
Die kinders zijn gewoon in de stijl van hun eigen geloof preventief afgerost, zo van dan weet je in ieder geval dat je klappen krijgt als je nog een keer de fout in gaat.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
bedoel je dat de meisje haar geloof moet verlaten ??![]()
Provocatie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:28 schreef Meki het volgende:
Achabar, die daar een drankje dronk, was even daarvoor door de eigenaar te verstaan gegeven dat hij weg moest, omdat het om een besloten feestje zou gaan. Maar de man wilde pas weg als hij zijn drankje ophad.
Omdat de politiemannen toen al zijn pasje met gegevens in handen hadden, vond Achabar het onnodig zijn naam te noemen. Terecht, blijkt uit de brief van districtchef Hoogstraten. ,,Omdat er geen wettelijke gronden waren om u naar uw naam te vragen, stond u daarin volledig in uw recht.''
Als de districtchef zegt dat er ''geen wettelijke gronden zijn'', dan lijkt het me dat je dit moeilijk op kunt vatten als provocatie en dat kan de politie ook wel weten. Dat ze dat in het ziekenhuis ook doen, is geen precedent.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Provocatie!
De politie kan om zijn naam vragen om te controleren of het pasje wat ze hebben, inderdaad van die man is.
In het ziekenhuis vragen ze ook altijd mijn geboorte-datum, terwijl ze het pasje, waar dat opstaat, in hun handen hebben.
Vanwaar deze gedachtensprong?quote:Vervolgens zal er wel meer zijn gebeurtd, denk ik.
Een drankje was het, dat niet verder gekwalificeerd wordt. Bovendien lijkt de behandeling die hem ten deel viel, mij verreweg voldoende voor enige verwarring.quote:Dat hij verward was, kan ook door de drank komen.
Zie boven. Bovendien verschilt de strengheid daarin ook, hoor.quote:Dacht trouwens dat moslims niet mochten drinken?
Al vliegende cassis drinken is slecht voor je ingewanden.quote:Als het geen alcohol was, had hij het toch makkelijk snel op kunnen drinken.
Grappig dat je er vanwege zijn naam van uitgaat dat deze meneer moslim is. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:35 schreef Gia het volgende:
...
Dacht trouwens dat moslims niet mochten drinken?
...
Dat is trouwens inderdaad ook nog eens zo, ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Grappig dat je er vanwege zijn naam van uitgaat dat deze meneer moslim is. Of zie ik iets over het hoofd?
Zullen we een wedje leggen?quote:Op zondag 20 maart 2005 09:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Grappig dat je er vanwege zijn naam van uitgaat dat deze meneer moslim is. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat de kans groot is dat iemand die zo heet moslim is begrijp ik wel, beste Meaatje. Maar het staat nergens. Dat viel me op.quote:
Inderdaad, alleen marrokanen zijn zo laf om met zijn twintigen in te gaan rossen op twee volkomen onschuldige passanten...............quote:Op zondag 20 maart 2005 13:47 schreef Monus het volgende:
Het is natuurlijk wel duidelijk dat de dader een blanke nederlander is, alleen nederlanders zijn laf genoeg om kleine kinderen te pakken inplaats van de rel schoppende marokkanen waar iedereen om zit te scheeuwen.
In plaats van dat een groep jongeren de rel schoppende marokkanen aan te pakken (waar ik nog een beetje respect voor zou hebben) , gaan deze mietjes kleine kinderen aanvallen.
alsof het kenmerkend is voor nederlanders om laf te zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 13:47 schreef Monus het volgende:
Het is natuurlijk wel duidelijk dat de dader een blanke nederlander is, alleen nederlanders zijn laf genoeg om kleine kinderen te pakken inplaats van de rel schoppende marokkanen waar iedereen om zit te scheeuwen.
In plaats van dat een groep jongeren de rel schoppende marokkanen aan te pakken (waar ik nog een beetje respect voor zou hebben) , gaan deze mietjes kleine kinderen aanvallen.
Niet alleen marokkanen zij zo laf, de nederlandse boeren zijn daar ook nooit vies van geweest. Eerst even flink zuipen en dan lekker iemand in elkaar rossen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen marrokanen zijn zo laf om met zijn twintigen in te gaan rossen op twee volkomen onschuldige passanten...............
Moslim en buitenlander,quote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Prego het volgende:
[..]
alsof het kenmerkend is voor nederlanders om laf te zijn
dat het walgelijk is om een klein kind te gaan meppen ben ik met je eens, maar wijs zelf ook niet met je vingertje naar nederlanders terwijl je het zelf ook niet tof vindt dat nederlanders naar moslims wijzen. of ben jij net zo hypocriet als youssef?
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:17 schreef Monus het volgende:
Dingen verzinnen en dat als waarheid aannemen is blijkbaar een homo trekje
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef Overlast het volgende:
Waaaat??
ZIjn er ook gestoorde Nederlanders??
Schokkend.
Inderdaad, dat is pas integratiequote:Op zondag 20 maart 2005 15:20 schreef longinus het volgende:
Het is gewoon discriminatie, ook marokkanen dienen marokkanen af te tuigen want anders zijn ze geen spiegel van de samenleving.
zeg er zijn een week daarvoor 2 meisjes in elkaar geslagen door jou soort jongens - en deze keer zal het zeker ook door hun zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 17:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Mogelijk is het een autochtoon kind, dus rot een eind op met je provocerende en verzonnen titelkppen, achterlijke josti.
Mijn soort jongens?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg er zijn een week daarvoor 2 meisjes in elkaar geslagen door jou soort jongens - en deze keer zal het zeker ook door hun zijn
Je zei autotochtenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mijn soort jongens?
Wat bedoel je daarmee?
En dan zeggen ze dat autotochten discrimineren en generaliseren.
Oow ik dacht dat je een andere user was maar wie zegt dat ????quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
FOUTJE
Wat bedoel je daarmee?
En dan zeggen ze dat autotochten autochtonen discrimineren en generaliseren.
bron?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg er zijn een week daarvoor 2 meisjes in elkaar geslagen door jou soort jongens - en deze keer zal het zeker ook door hun zijn
Genoeg zichzelf-een-slachtoffersrol-aanpratende-allochtonen, maar je hebt je fout al erkend, dus het heeft geen zin om daar over door te mekkerenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat je een andere user was maar wie zegt dat ????
lees jij de OP nog eensquote:
ik heb alleen een fout toegegeven door jou te bij te trekken bij die terroristen - maar jij denkt dat de slachtoffer geen Marokkaan isquote:Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Genoeg zichzelf-een-slachtoffersrol-aanpratende-allochtonen, maar je hebt je fout al erkend, dus het heeft geen zin om daar over door te mekkeren.
Nee, ik denk dat het slachtoffer van alles kan zijn. Een allochtoon óf autochtoon. Je moet niet zomaar gaan veronderstellen dat de slachtoffer een allochtoonse meid is, want er zijn nog geen feiten bekend.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef Meki het volgende:
maar jij denkt dat de slachtoffer geen Marokkaan is
en daarom heb ik ook Mogelijk gebruiktquote:Op zondag 20 maart 2005 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Mogelijk jongen van Nederlandse komaf gemolesteerd door 30 Surinamers.
Zie je, dat zegt ook niets. Het is niet eens waar.
dus je hebt geen bron om dit aan te tonen, vanwaar dan dat ik de OP nog maar eens moet lezen?quote:
Als je de openings post had gelezen dan gaat het waarschijnlijk om een allochtone kind.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het slachtoffer van alles kan zijn. Een allochtoon óf autochtoon. Je moet niet zomaar gaan veronderstellen dat de slachtoffer een allochtoonse meid is, want er zijn nog geen feiten bekend.
Die verband word niet gemaakt als het slachtoffer een autochtoon is.quote:De politie onderzoekt of de nu aangehouden jongen te maken heeft met de twee eerdere gevallen van mishandeling. Het Marokkaanse slachtoffertje van 8 werd begin deze maand geslagen en geschopt door drie jongens en uitgescholden voor 'kutbuitenlander'.
Mischien moet jij stoppen met dingen verzinnen, dan stop ik ook met zo te reageren.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
ok mijn vergissing.. maar moet je dan zo reageren?
quote eens watquote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef Monus het volgende:
[..]
Mischien moet jij stoppen met dingen verzinnen, dan stop ik ook met zo te reageren.
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Prego het volgende:
[..]
Maar wijs zelf ook niet met je vingertje naar nederlanders terwijl je het zelf ook niet tof vindt dat nederlanders naar moslims wijzen. of ben jij net zo hypocriet als youssef?
ik heb reeds aangegeven dat dat mijn vergissing was en nu blijf je erop doorzagen, nah... veel plezier ermeequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |