LDL begint morgen al om 12.30 uur neem ik aan.quote:
Ik doe gewoon alsof we om 14.00 uur beginnen.quote:
Shit waarom zie ik dit nu pasquote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
Te gast - basketbalcoach Ton Boot.
quote:Op zondag 3 april 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat was weer genieten
Zo nog even de reacties op de wedstrijden meepakken en dan Holland Sport kijkenlekker in de tuin zitten.
Maar wel lekker nog een wedstrijd die om half vijf is begonnen, er komt geen eind aan deze heerlijke sportmiddagquote:
Ik dacht over Portiegeil.quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
Gaat over mannetjes in de ruimte die zich afvragen waarom ze eigenlijk tepels hebben
Ja op allesquote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
Popje
Houdt ze nog wel van je
Klinkt LdL daar nou anders?
PSWie?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef SCH het volgende:
Zijn ze blij voor PSV daaro?
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:27 schreef popolon het volgende:
"Hey wat, zoho ...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAJAJAJAJAAAAAAAAA, hij zit erin 1-2, HOHOHO "
Om half drie voorspelde ik dat ze de stray cats zouden draaien.quote:Op zondag 10 april 2005 14:38 schreef tong80 het volgende:
Parijs Roubaix, Ajax - AZ beetje hockey beetje motorsport.
En The Stray Cats
Het klinkt op de radio altijd spannender dan op tv. Zo hoor ik op zondagmiddag altijd de meest fantastische uitspraken van de commentators over het spel van de elftallen, blijkt het 's avonds bij Studio Sport toch wel tegen te vallenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van mij mogen ze ook absoluut enthousiast zijn, hopelijk vanavond weer. Maar het was af en toe iets te naar mijn mening. Degene die alleen naar de radio luisterden, zullen vaak genoeg een hardverzakking gekregen hebben
Ja of bij jou 's ochtends horen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Gute nacht Freunde, was Ich nog zu sagen hatte .....
Hmm, klinkt wel een beetje raar op dit uur van de dag.
Niks gehoord nogquote:Op woensdag 20 april 2005 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de Waalse Pijl er straks nou ook op?
Dus niemand op de motor erbij ?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
Offtube betekent dat de verslaggever gewoon in de studio in Hilversum zit en naar de televisiebeelden kijkt, het geluid van de wedstrijd dient als achtergrond waardoor het lijkt alsof de verslaggever ter plaatse is. Dat gebeurt regelmatig bij de kleinere koersen.
Meestal zit er 1 verslaggever op de finish, alleen bij de toer en wellicht bij de Amstel zit er iemand op de motor.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus niemand op de motor erbij ?
Er zit toch altijd 1 iemand op in de studio? Ook bij de grotere koersen en dan een paar op de motor of in de heli?
serieus?quote:
Ik ben net wakker man.quote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef tong80 het volgende:
Popolon laat me vanmiddag niet alleeen.
F-1 Luik Bastenaken Luik en veel voetjebal.
Ja, voor de rest is het te ver weg.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:27 schreef SCH het volgende:
Wat een prutser is dat toch, en hij zit altijd bij ons.
Hoelaat was dat, is het ergens na te luisteren?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een interview met de criminele homofiele ex-zaalvoetballer mislukte prof bij FC Dordrecht de zangeres van BZN geneukt hebbende Spaanse-hotel-eigenaar John de Bever.
Bluffen kan ie wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef tong80 het volgende:
Tijd weet ik niet meer. Maar hij was weer lekker aan het bluffen over vanalles en nog wat
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bluffen kan ie wel ja.
Is het nog ergens na te luisteren soms?
Waarom doet ie niks?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=bjtcoCsHEbGcZnHfRkjC
Mooi is erg leukquote:
OK.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef popolon het volgende:
Effe koffie zetten.
Goede koffie is er zat, zelfs de Nederlandse, alleen ze kunnen het niet zetten.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
OK.
Amerikaanse koffie. Is dat om te zuipen ?
Behalve in Twin Peaks.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Goede koffie is er zat, zelfs de Nederlandse, alleen ze kunnen het niet zetten.
Aaarghh ............... gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit was dus de laatste keer het duo Jack van Gelder en Ron de Rijk
Was altijd genieten. Jammer dat het stopt.
Was erg leuk om naar te luisteren. Die twee mochten elkaar wel.quote:
Ja kijk er weer naar uit.quote:
Kanaal 46, Fútbol : Copa Mundial Sub-20: Cuartos de final (Sports) (Live)quote:
quote:Eddy Jansen moet stoppen bij Langs de Lijn
Eddy Jansen stopt per 1 juli als verslaggever/presentator bij Langs de Lijn en het Radio 1 Journaal. Dit omdat de NOS wil dat hij stopt met nevenactiviteiten bij de media van de voetbalclubs Roda JC en PSV. "Er zijn veel dingen gepasseerd, die tot dit besluit hebben geleid", zegt Jansen, die zelf een fervent aanhanger van PSV is.
Naast de werkzaamheden bij de voetbalclubs mocht Jansen naar eigen zeggen meer dingen niet meer doen. "De NOS verbood het mij te werken als freelancer bij andere commerciële activiteiten. Maar ik wil als freelance-journalist graag de handen vrij hebben om dingen te doen die ik leuk vind en waar ik goed in ben", aldus Eddy Jansen die ruim 20 jaar voor Langs de Lijn actief was.
Donderdag 23 Juni 2005 07:47
Ik heb gefrisbeed met Floris, was veel nuttigerquote:Op zondag 3 juli 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
SCH zit al een half uur te luisteren naar radio-1 was wel een discussie voor jou geweest. Over het mediabeleid.
Omdat ie ermee gestopt isquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Eightball het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist hoor, maar waarom zit Sjors Fröhlich dit jaar niet achterop de motor?
Chapel doet het gewone verslag van de Tour, Gio Lippens zit op de motor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Eightball het volgende:
O wat jammer. Echt een gemis.![]()
Weet je ook wie ik net hoorde?
Ik hoor RTF vandaag pas voor het eerst, vandaar.
Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Geluid maar even zachter gezet
De Tourartiest van vandaag waarde vriend Frits.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ie ermee gestopt is
In de sfeer van: te zwaar, te grote wissel op priveleven enz.
Cappuccino doet ie ook altijd wel leuk. Het enige programmar dat ik op radio2 luisterquote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.
Hij is blij met jequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef popolon het volgende:
Sjors. [afbeelding][afbeelding]
M'n topic liep ook al niet
Sjors Frohlich
mooi altijd, die oude fragmentenquote:
20.00? Waarom 2 uur eerder dan normaal?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
En vanavond om 20.00 uur gaan we gewoon weer verder.
Het is woensdag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20.00? Waarom 2 uur eerder dan normaal?
Gewoon tien uur. Eerst lang de lijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Begint dan ook de avondetappe of begint dat gewoon om 22.00?
Mocht je het niet vinden, er is ook ooit een CD uitgbracht met allerlei Tour muziek.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
heeft iemand het stukje van tourflits, dus ik bedoel het stukje op deze pagina, en dan het middelste, op mp3 en kan die even online gegooid worden ergens?
Alvast bedankt![]()
Ik heb hem op mijn harde schijf nu. Waar kan ik hem online zetten? Waarschijnlijk morgenochtend, moet zo werken namelijk,quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
heeft iemand het stukje van tourflits, dus ik bedoel het stukje op deze pagina, en dan het middelste, op mp3 en kan die even online gegooid worden ergens?
Alvast bedankt![]()
rapidshare bv (www.rapidshare.de)quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn harde schijf nu. Waar kan ik hem online zetten? Waarschijnlijk morgenochtend, moet zo werken namelijk,
Voor 8 uur vanochtend staat ie onlinequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
rapidshare bv (www.rapidshare.de)![]()
En die cd: ik ga er geen geld voor betalen![]()
Je kan alledrie de nummers gewoon van die site afplukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
Alvast bedankt![]()
Eén of andere Belg, maar houwe zo zou ik zeggen, hoe minder je weet hoe beter...quote:
Jammer dat er dan geen massasprint is. Maar de Tour volgen via de radio is bijna net zo leuk als via de TVquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:40 schreef At_Fundum het volgende:
Morgen zit ik tijdens de finale waarschijnlijk in de trein, dus helaas geen tv maar radio aan! Eigenlijk bijna net zo leuk.
Ach ja... Andy Houtkamp... als het niet over voetbal gaat, krijgt-ie het moeilijk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andy Houtkamp na de tourfinish: "Hier winnen zeker Nederlanders, al gebeurt dat wel vaker bij een NK atletiek"
Ik heb het niet helemaal gehoord, het was wel aardig, o.a. Weening was aan het woord. Er was een gesprek over de Tour de Joop en over een boek over Joop.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
Was het nog wat tijdens de rustdag meestal hebben ze dan leuke studiogasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |