20.00? Waarom 2 uur eerder dan normaal?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
En vanavond om 20.00 uur gaan we gewoon weer verder.
Het is woensdag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20.00? Waarom 2 uur eerder dan normaal?
Gewoon tien uur. Eerst lang de lijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Begint dan ook de avondetappe of begint dat gewoon om 22.00?
Mocht je het niet vinden, er is ook ooit een CD uitgbracht met allerlei Tour muziek.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
heeft iemand het stukje van tourflits, dus ik bedoel het stukje op deze pagina, en dan het middelste, op mp3 en kan die even online gegooid worden ergens?
Alvast bedankt![]()
Ik heb hem op mijn harde schijf nu. Waar kan ik hem online zetten? Waarschijnlijk morgenochtend, moet zo werken namelijk,quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
heeft iemand het stukje van tourflits, dus ik bedoel het stukje op deze pagina, en dan het middelste, op mp3 en kan die even online gegooid worden ergens?
Alvast bedankt![]()
rapidshare bv (www.rapidshare.de)quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn harde schijf nu. Waar kan ik hem online zetten? Waarschijnlijk morgenochtend, moet zo werken namelijk,
Voor 8 uur vanochtend staat ie onlinequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
rapidshare bv (www.rapidshare.de)![]()
En die cd: ik ga er geen geld voor betalen![]()
Je kan alledrie de nummers gewoon van die site afplukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef wimderon het volgende:
Alvast bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |