Kanaal 46, Fútbol : Copa Mundial Sub-20: Cuartos de final (Sports) (Live)quote:
quote:Eddy Jansen moet stoppen bij Langs de Lijn
Eddy Jansen stopt per 1 juli als verslaggever/presentator bij Langs de Lijn en het Radio 1 Journaal. Dit omdat de NOS wil dat hij stopt met nevenactiviteiten bij de media van de voetbalclubs Roda JC en PSV. "Er zijn veel dingen gepasseerd, die tot dit besluit hebben geleid", zegt Jansen, die zelf een fervent aanhanger van PSV is.
Naast de werkzaamheden bij de voetbalclubs mocht Jansen naar eigen zeggen meer dingen niet meer doen. "De NOS verbood het mij te werken als freelancer bij andere commerciële activiteiten. Maar ik wil als freelance-journalist graag de handen vrij hebben om dingen te doen die ik leuk vind en waar ik goed in ben", aldus Eddy Jansen die ruim 20 jaar voor Langs de Lijn actief was.
Donderdag 23 Juni 2005 07:47
Ik heb gefrisbeed met Floris, was veel nuttigerquote:Op zondag 3 juli 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
SCH zit al een half uur te luisteren naar radio-1 was wel een discussie voor jou geweest. Over het mediabeleid.
Omdat ie ermee gestopt isquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Eightball het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist hoor, maar waarom zit Sjors Fröhlich dit jaar niet achterop de motor?
Chapel doet het gewone verslag van de Tour, Gio Lippens zit op de motor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Eightball het volgende:
O wat jammer. Echt een gemis.![]()
Weet je ook wie ik net hoorde?
Ik hoor RTF vandaag pas voor het eerst, vandaar.
Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Geluid maar even zachter gezet
De Tourartiest van vandaag waarde vriend Frits.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ie ermee gestopt is
In de sfeer van: te zwaar, te grote wissel op priveleven enz.
Cappuccino doet ie ook altijd wel leuk. Het enige programmar dat ik op radio2 luisterquote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.
Hij is blij met jequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef popolon het volgende:
Sjors. [afbeelding][afbeelding]
M'n topic liep ook al niet
Sjors Frohlich
mooi altijd, die oude fragmentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |