abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:27:02 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23431566
Nog maar halverwege de dertig en nu al méér dan een gevestigde naam in de radiowereld.

Begon als veertienjarige met 'Tussenuur' bij de NCRV, daarna een klein missertje met de heer Peter Plaisier op 3: the magic friends

Maar goed, presentator nog steeds bij de NCRV (en NOS) met het volgende:

Stand.nl (R1)
1 op de Middag (R1)
Capuccino (R2)

Allemaal aanraders

Verder is hij elke week presentator van 'NOS Langs de Lijn' en doet hij jaarlijks voor 'NOS Radio Tour de France' vanaf de motor live verslag van de wielerronde.

Ik mag graag naar hem luisteren, prima presentator, daar zouden er meer van moeten zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 19:37:51 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_23431790
En hij heeft een goede redactie achter hem staan bij stand.NL.

Prominent Fokker is daar debet aan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23432076
Bij de 'Langs de lijn' en '1 op de middag' vind ik het een zeer goede presentator. Bij stand.nl is het echter stukken minder maar dat ligt volgens mij meer aan het format van dat programma, want dat vind ik bagger. Crosspostje van mij uit een stand.nl topic:
quote:
Ik moet ff kwijt dat ik het een enorm slecht programma vind omdat het van herhalingen aan elkaar hangt. Toch knap om in minder dan een half uur ongeveer 30 keer het sms-nummer (ook alleen maar zakkenvullen in navolging van TMF), 30 keer het telefoonnummer en nog 30 keer het onderwerp op te noemen en toch nog tijd overhouden voor wat bellers.
Bovendien is het totaal niet interessant wat de mening is van die 5 mensen die toevallig in de uitzending komen in die 3 minuten dat de luisteraars mogen reageren. En als het interessant dreigt te worden omdat de bellers argumenten gaan geven dan zorgt Sjors Fröhlich er wel voor de ze afgekapt worden. Je mag alleen eens of oneens zeggen van meneer Sjors....
Ik moet zeggen dat ik Sjors Fröhlich best een goede presentator vind bij 'Langs de Lijn' of 'Radio Tour De France', maar bij dat stand.nl komt hij wel zo irritant over dat ik denk dat het aan het programma(format) moet liggen. ...misschien niet helemaal ontopic, en ja ik weet dat ik niet verplicht ben te luisteren
Dus samengevat komt het erop neer dat hij een goede presentator is, maar hij doet een 'verkeerd' programma (en daar is nu nog een tv-versie van ook ).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:53:46 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23432160
Ik vind stand.nl wel goed, zeker gezien het tijdsbestek van het programma: snel, duidelijk en toch aan te horen.

en die tv versie kijk ik natuurlijk niet, radio is nog steeds hèt medium

Ik vind het knap

En welke redactie bedoel je tong?

Maar niet alleen over stand.nl a.u.b.

Sjors heeft meer, veel meer pijlen die de roos treffen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 19:55:07 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_23432190
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:53 schreef popolon het volgende:

En welke redactie bedoel je tong?
Isch dat niet duidelijk ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23448692
Sjors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')