Ja, dat zou cool zijn: een 73-jarige Amerikaan die geen woord Nederlands spreekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Tijn het volgende:
Oh heet hij ook John Williams
Ik dacht ff aan die vent die de muziek van Star Wars enzo heeft gemaakt
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:06 schreef Mike het volgende:
Hij was idd wat zenuwachtig deze week, maar dat zou iedereen zijn. Zo makkelijk is het niet om ineens in te vallen bij een programma waar elke dag anderhalf miljoen mensen naar kijken. Het is natuurlijk ook nog eens live en er wordt van je verwacht dat je grappig doet/bent.
Z'n opmerkingen waren daarom vaak iets te geforceerd, net zoals z'n lachen, maar dat komt vast goed als 'ie er een tijdje zit.
Ik kom hem ook wel eens tegen, hij ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dat denk ik ook
hij was mega nerveus idd
hij is erg aangenaam voor het oog en da's ook een groot pré.
ik kwam hem vroeger hier wel eens tegen in de stad als ik met mijn toenmalige vriend liep te shoppen, zij kennen elkaar en hij is dus gewoon echt heel vriendelijk (nou mooi, interressant, en zo milagro) en dus ook irl erg
maar ik had ook graag die Gerstanofiets gezien, die lult ook lekker makkelijk en heeft ook venijn
Beau is lekker vilein en rete slim en zegt gewoon precies wat hij denkt, en anders kun je het aan zijn blik in de camera wel aflezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik kom hem ook wel eens tegen, hij ziet er inderdaad niet slecht uit
Hij is geen Beau, maar toch..
Kvond m ook nix..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:12 schreef static het volgende:
Ik ben zeker de enige die hem helemaal niets vindt?
Mag er tenminste één hetero bij zitten?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hij heb geen eens nichtentrekjes..
en nuquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:42 schreef ruby het volgende:
Ik heb Johnny ook regelmatig in Den Haag gezien. Voor het laatst in videotheek The Filmfreak. Lange tijd geleden alweer hoor.
weet ik, maar het is wel het werk dat hij het langste doet en waar hij het bekendst mee is geworden. Iedere promotie naar een beter programma werd vergezeld met een val terug naar het laagste der laagste...quote:Op zondag 20 maart 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
JW heeft niet alleen ervaring met belspelletjes
ik weet het niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
weet ik, maar het is wel het werk dat hij het langste doet en waar hij het bekendst mee is geworden. Iedere promotie naar een beter programma werd vergezeld met een val terug naar het laagste der laagste...
Hij doet ook iets met huizen op RTL 4 met Stella Gommans, ook een oud belspelvriendinnetje.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar staat hij nu eigenlijk onder contract dan? Want ik zag hem gisteren nog rondrennen bij een spelletje in Love Letters.
quote:RTL Boulevard krijgt pool van presentatoren
HILVERSUM - RTL-presentator Beau van Erven Dorens wordt niet door één persoon opgevolgd. Een pool van presentatoren gaat binnenkort het programma RTL Boulevard mede aan elkaar praten. Dat liet een woordvoerder van RTL Nederland zondag weten.
Een van de presentatoren uit de pool is John Williams, bekend van het programma Lijn 4. Het is nog niet bekend, wanneer de veranderingen hun beslag krijgen maar het zal niet lang gaan duren, zei de woordvoerder. Beau van Erven Dorens maakte december vorig jaar bekend dat hij wilde stoppen als presentator van het succesvolle televisieprogramma.
Albert Verlinde, als onderdeel van wat ook wel als het gouden duo in de televisiewereld wordt gezien, blijft Boulevard wel presenteren.
Oh, ik zie nu de post van Beevquote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien bij Boulevard maar ik vind het een leuke vent. Niet zo leuk als Beau natuurlijk maar toch.
Februari, zegt mr. KidV zelf net...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wachten totdat in Juni het contract van JKidV bij Veronica afloopt en dat ze dan met hem verdergaan.
Dan loopt z'n contract af... meer heeft ie niet gezegd bij L&Cquote:
Ach, iedereen heeft toch wel eens een behoefte aan een beetje niveau op de Nederlandse TVquote:Op zondag 20 maart 2005 22:05 schreef dVTB het volgende:
Ze hebben het bij RTL wel erg hoog in de bol, of niet? Als Beau en Albert al worden omschreven als het 'gouden duo van de televisiewereld' mag je je toch echt gaan afvragen hoe serieus je dat moet nemen. RTL was ook al de zender die Carlo en Irene tot het 'grootste duo allertijden' benoemde, en meer van dat soort incest-achtige onzin.
Boulevard is luchtige nonsens-TV, waarbij het op zich geen bal uitmaakt wie de items aan elkaar kletst en wie de pseudo-deskundige (Irene van der Laar als dieptepunt) uithangt.
Prachtigquote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef berc het volgende:
nu rtl-b met marc-marie huijbregts, wat doet hij het slecht zegmaar wel grappig
quote:Een week zonder Albert.
Albert Verlinde is er deze week niet. Hij wordt elke dag door een andere BN-er vervangen. Cabaretier Marc-Marie Huijbregts bijt het spits af.
Maar ook de rest van de week belooft het spannend te worden. Dinsdag schuift zanger Guus Meeuwis aan bij Beau. Woensdag komt Angela Groothuizen langs. Misschien kan ze dan meteen vertellen of er een nieuw seizoen van Wie is de Mol komt, mét haar als presentatrice.
Donderdag komt een van de drie 'Over de Toppers' langs, Gordon. En je kunt met een gerust hart het weekend in: songfestival jurylid Cornald Maas sluit de week met gastpresentatoren af.
Wat een meester!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!
Die zag ik vrijdag in Amsterdam.quote:
Carlo zit altijd aan oudere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef Thundertje het volgende:
Dan heb je constant 3 nichten zitten, da's dan ook wel weer wat teveel van het goede.
AUB niet zegquote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar dat deed hij dus wel.quote:
Meer een schaterlach.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t besmuikt lachen.
.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind hem wel hot.. maar niet geschikt voor Rtl Boulevard. De enige die de rol van Beau goed over zou kunnen nemen zou waarschijnlijk Carlo Boshard zijn.
nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoortquote:
Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoort
ik vind hem erg grappig maar niet geschikt voor een informatief programma, wat RTLB toch is
Wat een zelfbevlekkingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:45 schreef R_ON het volgende:
Albert Verlinde over RTL boulevard:
"We kunnen het succes niet alleen aan Beau toeschrijven. Beau is niet het programma, RTL Boulevard is het programma. De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo versneld of vertraagd moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag. En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman.
Ik snap niet waarom hij weggaat. De kijkcijfers zijn hoger dan ooit en het wordt alleen nog maar leuker. Het is zwaar balen."
Bron: tvformats.web-log.nl
Dat wou ik net gaan zeggen. Echt waar, de enige persoon van dat hele belspel gedoe die niet irritant vond, was toch wel John! Hij is een waardige vervolg en ik ben er blij meequote:Op zondag 20 maart 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
Na Beau is dit toch een beste keuze
dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippen
Ja, dat is ook echt een criterium.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Zijn haar zat alleen dom.
Veel te lief, zalnooit iets slechts zeggen over een ander.Niet filein geen humor geen mening helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Jane het volgende:
Guus was tegen de verwachtingen in best oké, vond ik.
Ja viel mij net ook op, ze komt er echt niet tussen. Ik vind det ze het trouwens wel erg leuk doetquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angela geeft Irene geen schijn van kans HAHA
Bovendien is ie hetero, roddelnichten moeten nicht zijn, niet hetero >(quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel te lief, zalnooit iets slechts zeggen over een ander.Niet filein geen humor geen mening helemaal niks.
Oe.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:11 schreef static het volgende:
Je moet echt de herhaling kijken, Tong, en dan vooral het item over scheren.
Nou is dat niet zoooo moeilijk, maar Angela was tóp, lekker druk en grappigquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angela geeft Irene geen schijn van kans HAHA
Ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
Morgen Gordonwordt weer een hilarisch avondje nichtenhumor
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar.
Ze hadden eigenlijk Joling er ook naast moeten zetten.
Ja, die gast is ook hilarisch ...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.
Yep.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar die is zo heerlijk over de top ordinair dat het weer leuk wordt.
jahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! maar dat meisje had niets aaaaaaaan!!!!!! schande!!!!!quote:
Het uitzicht was echter prima.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
maar dat meisje had niets aaaaaaaan!!!!!! schande!!!!!
eu iets met een (vermoedelijk) naakt blond meisjequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het gemist. Over welke serie gaat het?
Maarja, Gordon iedere dag...?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:17 schreef static het volgende:
Gordon doet het leuk. Dat lachje van hem is zo aanstekelijk.
Uiteraard, Albert is daar de juiste man op de juiste plekquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
Vond hem een beetje tegenvallen. Wel leuk hoor, maar Albert blijft toch dé man..
Totally agreequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:38 schreef mark_03 het volgende:
Gordon wist zich in te houden... hier en daar een grap ... hij was erg goed vond ik
Hij had zelf ook wel door denk ik dat een uur lang grappen maken niks is voor Boulevard. En hij liet Bram aan het woord... stukken beter dan Angela gister... steeds dat gekakel.
Gordon mag vaker komen
Dat is een vreselijke vent.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond Corvald Maas ... weet eigenlijk nie of hij wel grappig is. Ken 'm nie zo goed. Misschien wel een verassing
Hij brengt het alleen zeer fout. Op een niet leuke manier.quote:
Ja inderdaad, ik had liever ook nog een keertje Jort willen zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
Corvald is echt niet leuk. Ik had Jort wel graag een keer willen zien.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:14 schreef Liechtenstein het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan RTL Boulevard? Er wordt daar alleen maar onzin verkondigd.
Is dat niet leuk danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:14 schreef Liechtenstein het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan RTL Boulevard? Er wordt daar alleen maar onzin verkondigd.
Bedoel je onzin? Onzin is leuk, maar niet de onzin van RTL Boulevard.quote:
Alleen het begin ff, maar ik vond die gozer van het Songfestival niet bijster interessant.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand vandaag RTL Boulevard gezien?
Weet iemand of er gemeld is dat Suzanne Balk terugkomt in GTST (Ingeborg Wieten)?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Alleen het begin ff, maar ik vond die gozer van het Songfestival niet bijster interessant.
Jammerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Niks over gezegd.En als het waar is organiseer ik er een feestje voor.
Ken ze niet maar een feestje is altijd welkom.
quote:Albert Verlinde wilde RTL onder druk zetten met John Williams
Speelde Albert Verlinde hoog spel toe hij dit weekend aan John Williams op de radio vertelde dat hij de opvolger zou worden van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard? Het heeft er alle schijn van, want luttele uren nadat Zijonline, uw dagelijks roddelblad op interrnet onthulde dat Williams slechts een contract tot het einde van dit seizoen heeft, kwam Alberts werkgever RTL met het nieuws dat Williams helemaal niet de vaste opvolger van Beau wordt, maar slechts een van de vier namen is die het seizoen bij Boulevard mogen volpraten, omdat Beau nu echt weg wil...
Wilde Albert Verlinde zijn zijn doordrijven en werkgever RTL onder druk zetten door John Williams op de radio te vertellen dat hij de opvolger van Beau van Erven Dorens wordt bij RTL Boulevard? Albert moet namelijk geweten hebben dat RTL heel andere plannen had... Maar Alberts baszen waren niet onder de indruk en reageerden met een persverklaring waarin staat dat John Williams slechts een contract tot het eind van dit lopende seizoen heeft en Williams ook in die maanden niet de vaste presentator van het programma wordt...
De in de afgelopen weken veel genoemde Jeroen Kijk in de Vegte als de nieuwe Beau is dan ook nog niet helemaal afrgeschreven als opvolger van Beau.
Het worden spannende tijden voor John Williams, de man die Beau opvolgt als presentator bij RTL Boulevard. Doorgaans goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld weten namelijk te vertellen dat Williams een noodgreep is van RTL, omdat Beau zo snel mogelijk wil vertrekken en de beoogde opvolger Jeroen Kijk in de Vegte (nog) niet beschikbaaar is.
Williams heeft dan ook maar een presentatiecontract tot het eiind van dit seizoen bij Boulevard. Bewijst hij zich in de komende maanden niet als de ideale opvolger van Van Erven Dorens dan zou RTL alsnog Jeroen Kijk in de Vegte achter de presentatiedesk van Boulevard willen zien.
Jeroen Kijk in de Vegte zelf sluit dan ook niet uit dat hij toch nog RTL Boulevard gaat presenteren. De beoogde opvolger van Beau kon zich echter niet losmaken van Veronica, waar hij op dit moment het bedroevend laag scorende (100.000 kijkers, red) Be a Moviestart presenteert, een Idols-cloon voor jongens en meisjes die een filmcarriere nastreven...
Kijk in De Vegte kreeg van Veronica, onderdeel van de SBS-groep en de grootste concurrent van RTL, dan ook geen toestemming om nu al de plek van Beau in te nemen. Kijk in de Vegte acht zo ook geschikt als op volger van Beau omdat het programma veel weg heeft van wat hij op de radio met Ruud de Wild gedaan heeft.
Be a Moviestar loopt tot noig 2 juni als het niet eerder van de buisehaald wordt vanwege de bedroevende kijkcijfers.
Of KidV na 2 juni alsnog naar RTL Boulevard gaat, liaat hij in het midden. Het kan best zijn dat RTL ondertussen iemand vindt die ze veel leuker vinden, zei hij bij BNN's Storing.
John Williams kreeg dit weekend live op de radio te horen gekregen dat hij de opvolger van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard wordt.
Williams was te gast in het programma van Albert Verlinde op Noordzee toen hij het voor hem goede nieuws te horen kreeg.
Afgelopen woensdag mocht John Williams al voor één keer Beau van Erven Dorens vervangen bij het succesvolle programma.
Op Noordzee FM vertelde Williams dat hij afgelopen woensdag erg zenuwachtig was. "Ja, dat klopt, ik liep ook veel te snel naar dat stoeltje, ik had het idee dat ik me daar moest verstoppen en dat stoeltje heb ik nodig om tot rust te komen. Maar jij stuurde me al gelijk terug: Nee! NOG NIET!! Haha. Maar het was mooi, en toen was het ijs een beetje gebroken".
De reacties op het presenteren van John waren erg positief. "Ik heb geloof ik wel 92 sms-jes gekregen van vrienden, dus dat was erg leuk. En op de radio waren ze ook heel erg positief, dus dat was echt fantastisch, heel leuk".
En toen kwam Albert met het verlossende woord, John mag Boulevard gaan presenteren. hij kon het bijna niet geloven: "Ik had het echt niet verwacht, ik sta nog in mijn boxershort, haha. Maar is het echt waar? Geweldig, heel erg bedankt!"
Een RTL-woordvoerder liet, zondag, nadat ZIJonline onthuld had dat Williams slechts een contrsct vooor drie maanden had, weten dat een pool van presentatoren het programma RTL Boulevard aan elkaar gaat praten.
Een van de presentatoren uit de pool is John Williams, bekend van het programma Lijn 4. Het heeft er dan ook alle schijn van dat Albert Verlinde John Williams blij gemaakt heeft een dode mus...
(bron:zijonline/noordzeefm/medialog/storing)
Ondanks dat ik hem een enorme gladde eikel vond bij de belspelletjes, ben ik nu van mening dat hij veel potentie heeft en hij best een grote kan worden. Hij heeft vind ik veel talent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een promotie voor zo'n hersenloos belspel ventje
hoewel rtl boulevard is ook geen hoogstaand niveau
Iedereen moet ergens beginnen, en wat beau heeft heeft niemand, dus daar kunnen we heel kort over zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:58 schreef Suko het volgende:
Hij probeert 'gelikt' over te komen maar dat kan hij niet, hij mist de glamour+portie sarcasme wat Beau wél heeft. Hij heeft te weinig meegemaakt op tv-gebied, is dus niet door de wol geverfd wat je voor dit programma gewoon aan je kont moet hebben hangen. Exit.![]()
Volgens mij zei Martijn toch echt bij Jensen dat hij zichzelf niet zo geschikt vond..quote:MARTIJN KRABBE wordt nieuwe BEAU!
De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar de vaste opvolger van Beau van Erven Dorens achter de presentatiedesk bij RTL Boulevard heet waarschijnlijk Martijn Krabbe!
Martijn neemt Beau's plek echter pas in bij het begin van het nieuwe seizoen in. Dit seizoen zal worden afgemaakt door gastpresentatoren, waaronder John Williams.
Martijn werd als een gecast door zijn bazen als een mogelijke opvolger van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard, maar weigerde toen. Sterker nog: hij verpestte de screentest met opzet, omdat hij toen dacht met het showbizzgeroddel niets te hebben.
Maar recent stonden zijn RTL-bazen voor zijn neus of hij een screentest wilde doen. en dat beviel Martijn Krabbe zo goed dat de kans heel groot is dat hij de nieuwe Beau wordt.
Martijn zelf: "RTL Boulevard heeft zichzelf flink ontwikkeld en, ja, ja ik ben recent gecast als opvolger van Beau. Ik heb nog een 2.5 jarig contract bij RTL. Komt het programma op mijn pad, dan geef ik me helemaal. Zo niet, ook prima,"zegt hij in Playboy.
"Ik hoop wel dat Beau's vertrek RTL Boulevard overleeft. Vooral voor Albert Verlinde die samen met Beau het genre shwnieuws in Nederland heeft groot gemaakt."
Mocht RTL Boulevard overigens toch nog aan zijn neus voorbijgaan dan wil Jeroen een soort David lettermanachtige show. Martijn: "Eerst een serie flauwe grappen, je eerste gast intrduceren, je babbelt wat en je stelt hem of haar gerust en dan boem je gast met een onverwachte vraag tegen de grond slaan."
Op zich vind ik Martijn wel leuk. Maar hij deed het echt niet zo goed die keer dat hij gastpresentator was..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Martijn vind ik wel weer een leuke keuzeJohn Williams komt wat geforceerd leuk over
Daar bedoelen ze "Sterker nog: hij verpestte de screentest met opzet" toch mee??quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Op zich vind ik Martijn wel leuk. Maar hij deed het echt niet zo goed die keer dat hij gastpresentator was..
Het leek net alsof hij niet geconcentreerd was, of heel moe..
quote:Mocht RTL Boulevard overigens toch nog aan zijn neus voorbijgaan dan wil Jeroen een soort David lettermanachtige show. Martijn: "Eerst een serie flauwe grappen, je eerste gast intrduceren, je babbelt wat en je stelt hem of haar gerust en dan boem je gast met een onverwachte vraag tegen de grond slaan."
De schrijver van dit stukje zal waarschijnlijk met pa Krabbe in zijn kop hebben gezeten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef Ole het volgende:
Maar die passage geloof ik eigenlijk niet zo..
Dat zou toch zijn eer te na zijn?
wow hé, wat een rare fout trouwens aan het einde van het bericht
[..]
Of met Jeroen Kijk in de Vegte..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De schrijver van dit stukje zal waarschijnlijk met pa Krabbe in zijn kop hebben gezeten.
quote:ALBERT VERLINDE: De spil bij RTL Boulevard ben ik.
De opvolging van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard blijft de gemoederen bezighouden, maar volgens Albert Verlinde is het blijkbaar allemaal niet zo belangrijk wie op de stoel van Beau gaat zitten, want zegt Albert: Albert Verlinde: "het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman."
Albert Verlinde ziet zichzelf als de drijvende kracht achter RTL Boulevard en hij denkt ook dat vertrek van Beau van Erven Dorens bij het programma geen nadelige gevolgen voor de kijkcijfers zal hebben zei hij in het Parool waar hij filosifeert over de oopvolging van Beau: "Van belang daarbij is dat je elkaar compleet vertrouwt. Dat je elkaar niet wilt naaien en elkaar altijd opvangt. Of de ander een lastige vraag stellen zodat die in elkaar zakt.
Wij zijn allebei vooral goed in een duo. In zijn eentje is hij erg ongecontroleerd en altijd op het randje waardoor je denkt: is dit wel leuk?
We kunnen het succes niet alleen aan Beau toeschrijven. Beau is niet het programma, RTL Boulevard is het programma. De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo vertraagd of versneld moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag.
En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman.
Ik snap niet waarom hij weggaat. De kijkcijfers zijn hoger dan ooit en het wordt alleen maar leuker. Het is zwaar balen. Maar hoezeer ik hem ook zal missen, het programma staat. De formule is sterker dan wij met z'n allen.
quote:Peter blijft bij RTL.
Peter van der Vorst blijft de komende jaren te zien bij de tv-zenders RTL4, RTL5 en Yorin. De presentator zal vandaag een exclusief driejarig contract tekenen voor zijn presentatie werkzaamheden bij RTL Nederland. Ook blijft hij actief bij de radiozenders van RTL.
Verslaggever
Peter was voor het eerst te zien als verslaggever bij de premiere van Miss Saigon (1996). Vervolgens was hij als verslaggever in beeld bij Aktueel Shownieuws, Showtime en Van Koninklijke Huize.
Presentator van meerdere tv-programma's
Inmiddels is hij bekend als royalty-deskundige bij RTL Boulevard. Ook kent de kijker hem als presentator van tv-programma's als De 10, Verhuisbericht en Geen Cent Te Makken. Gemiddeld scoren die programma’s meer dan één miljoen kijkers per uitzending. Ook krijgt hij binnenkort een gloednieuw programma, maar daar wil RTL nog niets over kwijt.
Van der Vorst blij met nieuw contract
Peter van der Vorst: "Ik ben blij en trots dat ik ook de komende drie jaar programma's kan presenteren bij RTL. De afgelopen jaren heb ik hier talloze mogelijkheden gekregen om mezelf op verschillende fronten te ontwikkelen. De komende tijd krijg ik de kans om naast mijn huidige programma's ook nog andere spannende dingen te gaan doen. Het feit dat we zo'n langdurige verbintenis met elkaar aan gaan, geeft aan dat we veel vertrouwen in elkaar hebben. En dat voelt goed." Fons van Westerloo, de grote baas van RTL, noemt Peter „een bijzonder talent”.
ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef Ole het volgende:
Maar die passage geloof ik eigenlijk niet zo..
Dat zou toch zijn eer te na zijn?
wow hé, wat een rare fout trouwens aan het einde van het bericht
[..]
Het is vrijdag wel 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
VRIJDAG AFSCHEID BEAU
Al eerder hier aangekondigd, maar toch echt definitief. Na 3,5 jaar RTL Boulevard gepresenteerd te hebben en volgens eigen zeggen zo'n 700 keer zijn eigen naam te hebben uitgesproken, komt er vrijdag a.s. een einde aan het tijdperk Beau van Erven Dorens. Dat kondigt hij aan in zijn column in de Nieuwe Revu van deze week.
Beau wordt vervangen door diverse presentatoren. John Williams is er eentje van. Wordt Beau's vertrek de ondergang van RTL Boulevard ? Wij zullenl de vinger aan de pols houden. Blijf lezen !
http://tvformats.web-log.nl/log/2195223
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef static het volgende:
Laatste keer Beau vanavond. Dacht dat het een 1 april grap was, maar de traantjes stonden in zijn ogen.![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilen
Beau.. ga..niet...wèhèèeg
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilen
Beau.. ga..niet...wèhèèeg
Nou, dat wordt een collectief tranendal door het hele land.quote:
True. Ben ook benieuwd wat ze zo doen met dat extra nieuwsbericht over de Paus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er afscheid wordt genomen met een reguliere uitzending; daar lijkt het tot nu toe verdacht veel op, niet eens een coverstory over Beau oid.
Beau is natuurlijk ook acteur he, die kan zo'n traantje misschien wel beroepsmatig wegpinken.
t!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Make-up your mind S.
* Door en mee snotterd..![]()
Beau!...
Krijg je dat ook nog..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
t!
Ja. Terecht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Beau heeft zich moed ingedronken.
nou ik denk toch wel dat die tranen echt zijn hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er afscheid wordt genomen met een reguliere uitzending; daar lijkt het tot nu toe verdacht veel op, niet eens een coverstory over Beau oid.
Beau is natuurlijk ook acteur he, die kan zo'n traantje misschien wel beroepsmatig wegpinken.
Hier kan vermist een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef milagro het volgende:
ja.. nou... heb ik morgen dikke ogen en zo..
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..quote:
Toen trilde mn onderlip niet eens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..
Oh, lezen ze mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nou Beau, ik weet dat jij en/of je (nu voormalige) redactie meeleest: bedankt voor die jaren top-entertainment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |