Hij doet ook iets met huizen op RTL 4 met Stella Gommans, ook een oud belspelvriendinnetje.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar staat hij nu eigenlijk onder contract dan? Want ik zag hem gisteren nog rondrennen bij een spelletje in Love Letters.
quote:RTL Boulevard krijgt pool van presentatoren
HILVERSUM - RTL-presentator Beau van Erven Dorens wordt niet door één persoon opgevolgd. Een pool van presentatoren gaat binnenkort het programma RTL Boulevard mede aan elkaar praten. Dat liet een woordvoerder van RTL Nederland zondag weten.
Een van de presentatoren uit de pool is John Williams, bekend van het programma Lijn 4. Het is nog niet bekend, wanneer de veranderingen hun beslag krijgen maar het zal niet lang gaan duren, zei de woordvoerder. Beau van Erven Dorens maakte december vorig jaar bekend dat hij wilde stoppen als presentator van het succesvolle televisieprogramma.
Albert Verlinde, als onderdeel van wat ook wel als het gouden duo in de televisiewereld wordt gezien, blijft Boulevard wel presenteren.
Oh, ik zie nu de post van Beevquote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien bij Boulevard maar ik vind het een leuke vent. Niet zo leuk als Beau natuurlijk maar toch.
Februari, zegt mr. KidV zelf net...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wachten totdat in Juni het contract van JKidV bij Veronica afloopt en dat ze dan met hem verdergaan.
Dan loopt z'n contract af... meer heeft ie niet gezegd bij L&Cquote:
Ach, iedereen heeft toch wel eens een behoefte aan een beetje niveau op de Nederlandse TVquote:Op zondag 20 maart 2005 22:05 schreef dVTB het volgende:
Ze hebben het bij RTL wel erg hoog in de bol, of niet? Als Beau en Albert al worden omschreven als het 'gouden duo van de televisiewereld' mag je je toch echt gaan afvragen hoe serieus je dat moet nemen. RTL was ook al de zender die Carlo en Irene tot het 'grootste duo allertijden' benoemde, en meer van dat soort incest-achtige onzin.
Boulevard is luchtige nonsens-TV, waarbij het op zich geen bal uitmaakt wie de items aan elkaar kletst en wie de pseudo-deskundige (Irene van der Laar als dieptepunt) uithangt.
Prachtigquote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef berc het volgende:
nu rtl-b met marc-marie huijbregts, wat doet hij het slecht zegmaar wel grappig
quote:Een week zonder Albert.
Albert Verlinde is er deze week niet. Hij wordt elke dag door een andere BN-er vervangen. Cabaretier Marc-Marie Huijbregts bijt het spits af.
Maar ook de rest van de week belooft het spannend te worden. Dinsdag schuift zanger Guus Meeuwis aan bij Beau. Woensdag komt Angela Groothuizen langs. Misschien kan ze dan meteen vertellen of er een nieuw seizoen van Wie is de Mol komt, mét haar als presentatrice.
Donderdag komt een van de drie 'Over de Toppers' langs, Gordon. En je kunt met een gerust hart het weekend in: songfestival jurylid Cornald Maas sluit de week met gastpresentatoren af.
Wat een meester!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!
Die zag ik vrijdag in Amsterdam.quote:
Carlo zit altijd aan oudere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef Thundertje het volgende:
Dan heb je constant 3 nichten zitten, da's dan ook wel weer wat teveel van het goede.
AUB niet zegquote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar dat deed hij dus wel.quote:
Meer een schaterlach.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t besmuikt lachen.
.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind hem wel hot.. maar niet geschikt voor Rtl Boulevard. De enige die de rol van Beau goed over zou kunnen nemen zou waarschijnlijk Carlo Boshard zijn.
nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |