quote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Stu ligt nog in bed, dat scheelt een stuk
Succes met douchenquote:
Allemaal uitslapers.... En ik ga toch maar eens op de fiets stappenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Maar nu is het ook zo rustig
Idd stelletje uitslapers hierzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Allemaal uitslapers.... En ik ga toch maar eens op de fiets stappen![]()
Heeeeeeeeeey D.rosequote:
Idemquote:
Jazekerquote:
het is nu wel erg vroegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jazeker
Ik heb besloten vandaag maar eens lekker vroeg uit bed te gaan
Hehe normaal kom ik tegen uur of 1/2 uit mijn nestquote:
da's gewoon schandalig laatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hehe normaal kom ik tegen uur of 1/2 uit mijn nest
Weet ikquote:
Ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat het kutweer is.
En natuurlijk met:quote:
en ik wilde vandaag nog leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook al
Hier is het al dagen klote weer
Ik heb nog genoeg plannen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
en ik wilde vandaag nog leuke dingen doen.
Hey schatjequote:
Wat een rust hier zegquote:
Ik ook, en nu moet ik gewoon in de regen een kooi gaan schrobbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
en ik wilde vandaag nog leuke dingen doen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, en nu moet ik gewoon in de regen een kooi gaan schrobben.
Omdat 'ie schoon moet... En schrobben ga ik echt niet binnen doen...quote:
watvoor kooi dan? een grote?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat 'ie schoon moet... En schrobben ga ik echt niet binnen doen...
Een grotequote:
Voor de vogels??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Een grote. 1.50 hoog en 60 breed en diep
.
Officieel is het een volière, maar bij mij wonen er 8 ratten inquote:
Ahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Officieel is het een volière, maar bij mij wonen er 8 ratten in.
quote:
Hoofdletter Wquote:
Gaat wel lukken, ik doe het in etappesquote:
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik doe het in etappes. De heren hebben het voor nu best naar hun zin in de duna... Huisjes en toiletjes zijn inmiddels al gepoets, hangmatten zitten in de was
.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben klaar met boodschappen doen en Bertligt nog steeds in bed. Straks maar eens gaan lunchen
Deze vond iemand anders ook mooier dan die vorige van jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef AmyLee het volgende:
nieuwe avatar weer nouja mn oude
Oow oke dat kan hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze vond iemand anders ook mooier dan die vorige van jou
Was ik vergeten te zeggen
Ik vind het wel best hoor. Krijg ik tenminste geen commentaar als ik achter de computer zitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]oke dan
![]()
Omg haal em dan uit zijn nest weg
Iddquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het wel best hoor. Krijg ik tenminste geen commentaar als ik achter de computer zit
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef AmyLee het volgende:
nieuwe avatar weer nouja mn oude
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:35 schreef AmyLee het volgende:
*BOE*
Ik weet het niet.quote:
Vanacht 4 uur of zowquote:
Eetsmakelijkquote:
Hoezo??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:07 schreef es70 het volgende:
Speedy... heb jij een beetje ruimtelijk inzicht (ofzo)?
Wakker wordenquote:
Ik wil straks met de kinderen gaan knutselen (als de kooi schoon isquote:
Ik ga vandaag even met mijn weerstation aan de gangquote:
Valt nog mee, ik lig soms wel tot 2/3 uur op bedquote:
Goedendagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef Ted62 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Heb even een vraagje. Zijn er meer mensen die net als ik last hebben van een opstartpagina van beltonen-logos? Met spywareappl. krijg ik hem er niet vanaf. Start ook niet standaard op maar regelmatig als ik aan het surfen ben. Je kunt hem wel direct weer wegklikken.
Vandaag trainen. Morgen ga ik naar Almere voor een toernooi. Ik ben geselecteerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag even met mijn weerstation aan de gangen jij?
Hmmz wat had je dan in gedachten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil straks met de kinderen gaan knutselen (als de kooi schoon is). Ik heb wel een leuk (paas)idee, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
.
Mijn ouders werden een beetje pist-off. Dus dan maar uit mijn nestquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik lig soms wel tot 2/3 uur op bed
Het beste is dat je deze vragen in DIG! steltquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef Ted62 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Heb even een vraagje. Zijn er meer mensen die net als ik last hebben van een opstartpagina van beltonen-logos? Met spywareappl. krijg ik hem er niet vanaf. Start ook niet standaard op maar regelmatig als ik aan het surfen ben. Je kunt hem wel direct weer wegklikken.
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vandaag trainen. Morgen ga ik naar Almere voor een toernooi. Ik ben geselecteerd
Dat krijg je ervan he ....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn ouders werden een beetje pist-off. Dus dan maar uit mijn nest
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:14 schreef Ted62 het volgende:
Nou, wees maar blij. Echt super irritant.
Yupquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Ted62 het volgende:
Bedankt voor de tip. Ga eens bij Dig te rade. Adios en een prettig weekend allemaal.
2 eieren van karton, iets afplatten zodat ze kunnen staan. Die 2 dan in elkaar schuiven, zodat je een '3D' ei krijgt wat ze kunnen versieren. Ik weet wel dat je dan inkepingen moet maken (in het ene ei bovenin en het andere onderin) maar hoe... da's eigenlijk de vraagquote:
Download anders Noads .Hier kan je hem downloaden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Ted62 het volgende:
Bedankt voor de tip. Ga eens bij Dig te rade. Adios en een prettig weekend allemaal.
Oei dat is een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
2 eieren van karton, iets afplatten zodat ze kunnen staan. Die 2 dan in elkaar schuiven, zodat je een '3D' ei krijgt wat ze kunnen versieren. Ik weet wel dat je dan inkepingen moet maken (in het ene ei bovenin en het andere onderin) maar hoe... da's eigenlijk de vraag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
sjit.. en ik nog bijna echt geloven dat amd zijn account door de shredde rgedaan had![]()
![]()
Ik had het gedaan, maar had er spijt van.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
sjit.. en ik nog bijna echt geloven dat amd zijn account door de shredde rgedaan had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
![]()
Vanwege je postaantallen zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik had het gedaan, maar had er spijt van.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei dat is een moeilijke vraag.
Jij bent wel iets moois van plan dat wel
Ik heb zelf eerlijk gezegt ook geen flauw id hoe je dat zou kunnen doen
Ben niet zo creatief
Thnx zal het even aanpassenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey dude. Je website doet het niet, als ik op dat huisje klikt.
Sorryquote:
Hmmz oke.quote:
Niks aan te doen, ik ga straks wel even pielenquote:
Wat maakt het uit johquote:
Jaja ben wel goedquote:
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks aan te doen, ik ga straks wel even pielen.
Ohw das waar ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh
Onder staat ook mijn website adres
Met mij goed hoorquote:
quote:
Voer dan je url effe in (via "weizig profiel" )quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij goed hoor
Heb nog genoeg te doen vandaag
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voer dan je url effe in (via "weizig profiel" )
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok dan.
Ik ga over 4 uurtjes trainen.
Succesquote:
Dat is ook waar ookquote:
Dat is maar goed ookquote:
quote:
Neej this kut weerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:29 schreef AMD64 het volgende:
Staat je terras al buiten Speedy?
Alles goedquote:
Oudje hoorquote:
Jah nou hier nietquote:
Vallende lullenquote:
Schatjeeeeeeequote:
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja he
Had ik een keer bedacht.
Was het getyp een beetje zat :p
Idd.quote:
Van mij mag je hoor;)quote:
Goedenmorgenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Godsgeklaagde eikel eersteklas
[SC] Leugens van AMD doorzien, kloon ontmaskerd
Mogge
Ga je hem nu 3 meter verlengen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd.
Mja straks nog paar dingen ophalen dan even stuk van de paal afzagen voor mijn weerstation zooi
Ach ja, sommigen leren het ook nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Ach, als zij maar plezier hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja, sommigen leren het ook nooit
Je mist de helft:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Neej.quote:
En dat jij er ook zo leuk op reageerd, voor met die kk woordenquote:
De balluhhhhhhhhhhh :pquote:
Ga je gangquote:
Ongedierte is vaak moeilijk uit te roeienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Nou ja, dan is 'ie in ieder geval één keer uniekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist de helft:
Posts worden zomaar verwijderd.
En hier:
He Petrie!!!! Ga JIJ ff af!
Nog nooit zoiets meegemaakt.
Je mist niks hoorquote:
Waarheid is hard jonge.......quote:
Dat moet jij helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Posts worden zomaar verwijderd. hmmmz, deze helemaal over het hoofd gezien...
Zal ik alsnog?
O?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat moet jij helemaal zelf weten.
1 ding weet ik nu wel, dit gaat 1 van de hoogtepunten worden voor maandag in FOK!radio
zal je alsnog wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Zal ik alsnog?
Dank!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist de helft:
Posts worden zomaar verwijderd.
En hier:
He Petrie!!!! Ga JIJ ff af!
Nog nooit zoiets meegemaakt.
10% overlevingskansquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank!
Denk ik
Gelukkig gaat AMD binnenkort dood, dat is dan wel weer een troost![]()
Hij vraagt het toch beleefd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Zal ik alsnog?
O kut.quote:
We zullen hem missenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O kut.
Maar misschien is dat gelogen en gaat hij dus wel gewoon zeker te weten dood!!!
hij zegt wel meer, ik zou er geen waarde an hechtenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O wees gerust allen, ik lees zojuist hoe AMD in dat ONZ-topic van vannacht belooft:
"Dit is mijn laatste dag op Fok!... Geen kloon.Nada"
Nou, een paar uurtjes afzien nog maar!
Nee ik weet niet hoe dat verwijzen naar een quote in een ander topic moet![]()
Klonen kan niet meer, zn domein is geblocktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
O wees gerust allen, ik lees zojuist hoe AMD in dat ONZ-topic van vannacht belooft:
"Dit is mijn laatste dag op Fok!... Geen kloon.Nada"
Nou, een paar uurtjes afzien nog maar!
Nee ik weet niet hoe dat verwijzen naar een quote in een ander topic moet![]()
Goh jammer... het was zo'n mentale uitdaging te raden wat zijn kloon was...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klonen kan niet meer, zn domein is geblockt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Zal ik alsnog?
Maar Alicey, er is leven na de dood in de hemel Gods!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe doet-ie dat?
Mijn overlevingskansen worden 0% geschat.
ja, we hadden ons hoofd nog kunnen breken over toch diequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goh jammer... het was zo'n mentale uitdaging te raden wat zijn kloon was...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, we hadden ons hoofd nog kunnen breken over toch die
46DMA
M3rules
ik_ben_Jeffrey_niet
NFSUpartII
...
zouden zijn
Of over een tijdje:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of
AMD'sBRO
met als ondertitel:
ik ben AMD niet, ik ben mijn stoere broer
ofquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of over een tijdje:
Ik_ben_overleden64
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Zal ik alsnog?
dagdag en poetzequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef D.Rose het volgende:
ik ga me maar ff actief bezighouden binnen het huishouden
later
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef D.Rose het volgende:
ik ga me maar ff actief bezighouden binnen het huishouden
later
Jij ook veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of
ik_ben_een_medisch_wonder_want_ik_leef_nog_64
Nee AMD is er niet hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
waarheen?mag ik me helemaal alleen vermaken met die hond grmmmmmmm
![]()
het gaat lekker zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:51 schreef buzzer het volgende:
wowwwwww, ik ben uitgesloten van een bepaald deel van Fok!
Discriminatie
[afbeelding]
plaatje deed het niet, gefixtquote:
Wat een ontboezemingen zo op de zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:51 schreef buzzer het volgende:
wowwwwww, ik ben uitgesloten van een bepaald deel van Fok!
Discriminatie
[afbeelding]
ah, het zit niet in de kwantiteit maar in de kwaliteitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een ontboezemingen zo op de zaterdagmiddag!![]()
Wat meteen verklaard waarom de ontboezeming niet over het keldertje ging...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een ontboezemingen zo op de zaterdagmiddag!![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat meteen verklaard waarom de ontboezeming niet over het keldertje ging...![]()
Ehm, pssst... dat is een leugentje om bestwil hoor....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah, het zit niet in de kwantiteit maar in de kwaliteit
ach, ik kan leven met die waanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, pssst... dat is een leugentje om bestwil hoor....
Duidelijk verhaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben er even, maar ben ook straks weer even weg
ik heb het grotendeels gemist, maar ik sta er wel van te kijken hoe hij zich misdraagt in FB zonder een ban op te lopen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik kom eindelijk eens aan koffie toe, met dat gedoe om AMD.
En ik post opeens in ONZ
hoi Stuquote:
Toch is het een historische dag: doodverwensingen zijn toegestaan! Sterker: het is bijna verplicht in het btopic dat Yvonne over hem heeft geopendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb het grotendeels gemist, maar ik sta er wel van te kijken hoe hij zich misdraagt in FB zonder een ban op te lopen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik post opeens in ONZ
Hoe harteloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is voor een goede zaak! AMD wegpesten!!!
En jij gelooft hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is voor een goede zaak! AMD wegpesten!!!
Je gaat maar lekker zelf door de regen hollenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie laat er voor 5 euro mijn hond ff uit?
Amy wel denk ik. Die is hondenoppasser vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie laat er voor 5 euro mijn hond ff uit?
Hier is het lekker droogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker zelf door de regen hollen![]()
Dank je Dude, nu ligt m'n thee dus over m'n toetsenbord en door m'n bed heen...quote:
De zon zou nog wel gaan schijnenquote:
quote:
Ik heb evenveel posts als Tijnquote:
OMG, ik heb het topic zitten lezen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik post opeens in ONZ
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb evenveel posts als Tijn![]()
Had behoefte om even zielig te doen![]()
ja you're welcomequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dank je Dude, nu ligt m'n thee dus over m'n toetsenbord en door m'n bed heen...
Ik zit me zo ontzettend in te houden...quote:
Dat hoeft niet hoor, hartendiefjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit me zo ontzettend in te houden...
Dan heb je vast al een heleboel gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik wéér uitslapen![]()
Vandaag was ik trouwens om 11 uur al uit bed![]()
Toch welquote:
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een heleboel gedaan.
dan kun je hem inderdaad beter laten staan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt worden
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt worden
zodadelijk na Hart in Aktiequote:
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan kun je hem inderdaad beter laten staan...
100NX is Nissan toch ?
Zo gaat dat altijdquote:
Leef je uit!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit me zo ontzettend in te houden...
zijn wel mooie karretjesquote:
Ja, ik vind ze ook leuk, en op zich niet zo gek duurquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |