ach, ik kan leven met die waanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, pssst... dat is een leugentje om bestwil hoor....
Duidelijk verhaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben er even, maar ben ook straks weer even weg
ik heb het grotendeels gemist, maar ik sta er wel van te kijken hoe hij zich misdraagt in FB zonder een ban op te lopen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik kom eindelijk eens aan koffie toe, met dat gedoe om AMD.
En ik post opeens in ONZ
hoi Stuquote:
Toch is het een historische dag: doodverwensingen zijn toegestaan! Sterker: het is bijna verplicht in het btopic dat Yvonne over hem heeft geopendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb het grotendeels gemist, maar ik sta er wel van te kijken hoe hij zich misdraagt in FB zonder een ban op te lopen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik post opeens in ONZ
Hoe harteloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is voor een goede zaak! AMD wegpesten!!!
En jij gelooft hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is voor een goede zaak! AMD wegpesten!!!
Je gaat maar lekker zelf door de regen hollenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie laat er voor 5 euro mijn hond ff uit?
Amy wel denk ik. Die is hondenoppasser vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie laat er voor 5 euro mijn hond ff uit?
Hier is het lekker droogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker zelf door de regen hollen![]()
Dank je Dude, nu ligt m'n thee dus over m'n toetsenbord en door m'n bed heen...quote:
De zon zou nog wel gaan schijnenquote:
quote:
Ik heb evenveel posts als Tijnquote:
OMG, ik heb het topic zitten lezen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik post opeens in ONZ
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb evenveel posts als Tijn![]()
Had behoefte om even zielig te doen![]()
ja you're welcomequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dank je Dude, nu ligt m'n thee dus over m'n toetsenbord en door m'n bed heen...
Ik zit me zo ontzettend in te houden...quote:
Dat hoeft niet hoor, hartendiefjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit me zo ontzettend in te houden...
Dan heb je vast al een heleboel gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik wéér uitslapen![]()
Vandaag was ik trouwens om 11 uur al uit bed![]()
Toch welquote:
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een heleboel gedaan.
dan kun je hem inderdaad beter laten staan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt worden
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben naar Badhoevedorp geweest (hier niet ver vandaan gelukkig) om naar een auto te kijken (100 NX), maar die zag er zo slecht uit, dat je daar nog niet dood in gevonden wilt worden
zodadelijk na Hart in Aktiequote:
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan kun je hem inderdaad beter laten staan...
100NX is Nissan toch ?
Zo gaat dat altijdquote:
Leef je uit!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit me zo ontzettend in te houden...
zijn wel mooie karretjesquote:
Ja, ik vind ze ook leuk, en op zich niet zo gek duurquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |