Vandaag trainen. Morgen ga ik naar Almere voor een toernooi. Ik ben geselecteerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag even met mijn weerstation aan de gangen jij?
Hmmz wat had je dan in gedachten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil straks met de kinderen gaan knutselen (als de kooi schoon is). Ik heb wel een leuk (paas)idee, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
.
Mijn ouders werden een beetje pist-off. Dus dan maar uit mijn nestquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik lig soms wel tot 2/3 uur op bed
Het beste is dat je deze vragen in DIG! steltquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef Ted62 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Heb even een vraagje. Zijn er meer mensen die net als ik last hebben van een opstartpagina van beltonen-logos? Met spywareappl. krijg ik hem er niet vanaf. Start ook niet standaard op maar regelmatig als ik aan het surfen ben. Je kunt hem wel direct weer wegklikken.
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vandaag trainen. Morgen ga ik naar Almere voor een toernooi. Ik ben geselecteerd
Dat krijg je ervan he ....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn ouders werden een beetje pist-off. Dus dan maar uit mijn nest
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:14 schreef Ted62 het volgende:
Nou, wees maar blij. Echt super irritant.
Yupquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Ted62 het volgende:
Bedankt voor de tip. Ga eens bij Dig te rade. Adios en een prettig weekend allemaal.
2 eieren van karton, iets afplatten zodat ze kunnen staan. Die 2 dan in elkaar schuiven, zodat je een '3D' ei krijgt wat ze kunnen versieren. Ik weet wel dat je dan inkepingen moet maken (in het ene ei bovenin en het andere onderin) maar hoe... da's eigenlijk de vraagquote:
Download anders Noads .Hier kan je hem downloaden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Ted62 het volgende:
Bedankt voor de tip. Ga eens bij Dig te rade. Adios en een prettig weekend allemaal.
Oei dat is een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
2 eieren van karton, iets afplatten zodat ze kunnen staan. Die 2 dan in elkaar schuiven, zodat je een '3D' ei krijgt wat ze kunnen versieren. Ik weet wel dat je dan inkepingen moet maken (in het ene ei bovenin en het andere onderin) maar hoe... da's eigenlijk de vraag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
sjit.. en ik nog bijna echt geloven dat amd zijn account door de shredde rgedaan had![]()
![]()
Ik had het gedaan, maar had er spijt van.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
sjit.. en ik nog bijna echt geloven dat amd zijn account door de shredde rgedaan had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Neva het volgende:
![]()
Vanwege je postaantallen zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik had het gedaan, maar had er spijt van.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei dat is een moeilijke vraag.
Jij bent wel iets moois van plan dat wel
Ik heb zelf eerlijk gezegt ook geen flauw id hoe je dat zou kunnen doen
Ben niet zo creatief
Thnx zal het even aanpassenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey dude. Je website doet het niet, als ik op dat huisje klikt.
Sorryquote:
Hmmz oke.quote:
Niks aan te doen, ik ga straks wel even pielenquote:
Wat maakt het uit johquote:
Jaja ben wel goedquote:
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks aan te doen, ik ga straks wel even pielen.
Ohw das waar ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh
Onder staat ook mijn website adres
Met mij goed hoorquote:
quote:
Voer dan je url effe in (via "weizig profiel" )quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij goed hoor
Heb nog genoeg te doen vandaag
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voer dan je url effe in (via "weizig profiel" )
Oke danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok dan.
Ik ga over 4 uurtjes trainen.
Succesquote:
Dat is ook waar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |