CUL is ook goed te doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Net ff een beetje door Fok! zitten bladeren. Men kan de TS tegenwoordig alleen nog maar afzeiken lijkt het welBuiten FOT hoef ik niet meer te komen heb ik wel in de gaten ( OUD en LIF nog een beetje dat gaat nog wel, maar de rest........
)
Ja klopt sommige gaan nog wel, maar GC ofzowquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL is ook goed te doen hoor
en zonde van je examen Puckzzz
Jij ook al??????quote:
Ik zie je, misschien niet meer op Fok, maar internet is kleinquote:
Oja? De houdbaarheid van de meeste vrouwen holt hard achteruit na hun 30e....quote:
Dus je blijft echt lekker!quote:
Praatjes vullen geen gaatjes. Wij eisen fotografisch bewijsquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben terug van werk!
was lekker weer en net leuk wat foto's geschoten
vanochtend ook nog wat foto's gemaakt. die donkerblauwe kleur bij zonsopkomst is mooi
ik heb geen draadloze verbinding tussen mijn camera's en FOKquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Wij eisen fotografisch bewijs
Gaaf.. ik ben benieuwd....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:50 schreef Xilantof het volgende:
ik heb geen draadloze verbinding tussen mijn camera's en FOK
dus even geduld.
heb ook mijn eerste 120 rolletje vol
morgen na werk gelijk even wegbrengen
ben benieuwd wanneer ie dan klaar is
ik kan het ook altijd uit tellen, ik weet alleen niet wat deze winkel doet met goede vrijdag enzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaaf.. ik ben benieuwd....
Wat hebben jij en PdeHoog rare foto-service winkels! Bij de mijne is het standaard 2 dagen m.u.v. zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |