Oja? De houdbaarheid van de meeste vrouwen holt hard achteruit na hun 30e....quote:
Dus je blijft echt lekker!quote:
Praatjes vullen geen gaatjes. Wij eisen fotografisch bewijsquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben terug van werk!
was lekker weer en net leuk wat foto's geschoten
vanochtend ook nog wat foto's gemaakt. die donkerblauwe kleur bij zonsopkomst is mooi
ik heb geen draadloze verbinding tussen mijn camera's en FOKquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Wij eisen fotografisch bewijs
Gaaf.. ik ben benieuwd....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:50 schreef Xilantof het volgende:
ik heb geen draadloze verbinding tussen mijn camera's en FOK
dus even geduld.
heb ook mijn eerste 120 rolletje vol
morgen na werk gelijk even wegbrengen
ben benieuwd wanneer ie dan klaar is
ik kan het ook altijd uit tellen, ik weet alleen niet wat deze winkel doet met goede vrijdag enzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaaf.. ik ben benieuwd....
Wat hebben jij en PdeHoog rare foto-service winkels! Bij de mijne is het standaard 2 dagen m.u.v. zondag.
nu al? of nu pas?quote:Op donderdag 24 maart 2005 05:21 schreef Klonk het volgende:
mogge, ik zit snuffelend en hoestend achter de pc, dadelijk maar eens gaan kijken of ik nog wat kan slapen
dankquote:
De brave meisjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Astridj0h het volgende:
dank
en jij mag raden tot welk type ik hoor
Da's sneller dan mijn servicequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:38 schreef Xilantof het volgende:
Zow goedemiddag!
best stom was mijn 120 rolletje vergeten vanochtend
gelukkig wilde mijn pa hem wel weg brengen
morgen na 12 uur heb ik de foto's
Je bent niet bij mij thuis geweest, dus moet je wel braaf zijnquote:
Foto HAFO is den haag is erg goed (maar ook duurquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's sneller dan mijn service
Ik ga mijn C330 meenemen naar Kessel denk ik... en dan mijn FM3a geladen met infrarood.
En misschien neem ik een paar snaps van de modellen
ach... wat niet is kan nog komen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent niet bij mij thuis geweest, dus moet je wel braaf zijn
(mijn huis is de enige plek ter wereld waarvan ik weet wie er wel of niet in geweest is)
hmm..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef Astridj0h het volgende:
Hier is het ook duister
Die van mij komen uit een ander topic. Ik zal eens zien of ik die kan vindenquote:
Dan zou ik tot 12 uur in mijn nest moeten liggen...maar dat doe ik maar eens nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:13 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen
dat was ff lekker uitslapen
Heb je ze nou nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef Xilantof het volgende:
Straks eerst m'n foto's ophalen
owh wat ben ik benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |