Begin je nou ook een kwartiertje eerderquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
echt bizar, als ik een trein van een kwartier eerder neem, ben ik een half uur vroeger thuis
FOT--> TRUquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
echt bizar, als ik een trein van een kwartier eerder neem, ben ik een half uur vroeger thuis
quote:
dan ook nog beterschap!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:59 schreef Klonk het volgende:
ik hoop volgende week meer te horen, nu eerst maar eens uitzieken, want wat ik eerst dacht dat zenuwen waren is toch het begin van een verkoudheid/griepje ofzo.
Jammer Puckzzzquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
Moguh!
Gisteren alweer gezakt voor mijn rijbewijsdit keer was het mijn eigen schuld. Ingreep...tsja
direkt maar weer aanvragen *zucht* ik wordt er een beetje moe van
CUL is ook goed te doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Net ff een beetje door Fok! zitten bladeren. Men kan de TS tegenwoordig alleen nog maar afzeiken lijkt het welBuiten FOT hoef ik niet meer te komen heb ik wel in de gaten ( OUD en LIF nog een beetje dat gaat nog wel, maar de rest........
)
Ja klopt sommige gaan nog wel, maar GC ofzowquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL is ook goed te doen hoor
en zonde van je examen Puckzzz
Jij ook al??????quote:
Ik zie je, misschien niet meer op Fok, maar internet is kleinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |