het is standaard html en dat tekstje verdween binnen een seconde.... wat voor verbinding heb je in godsnaamquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Klik ==> "Een moment geduld a.u.b." ==> weg d'r mee! Ik hoef geen disk-gerammel wat duidt op java o.i.d., ga maar fijn leren standaard HTML-formuliertjes te maken, en al helemaal niet met "geduld hebben" aankomen als je iemand een GUNST vraagt!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef yvonne het volgende:
En er is toestemming voor gegeven
Invullen dus
l-e-z-e-nquote:
en dus geen spam...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef yvonne het volgende:
En er is toestemming voor gegeven
Invullen dus
Aan de link te zien Communicatiewetenschappen: http://www2.fmg.uva.nl/comlab/quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:17 schreef Xtreem het volgende:
Done.
Goh wist ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef the_disheaver het volgende:
Ben er mee bezig, 1 ding: D66 is nog steeds zonder aanhalingsteken (dus geen D'66). Je ziet het vaak, in deze tijden!
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:27 schreef Universiteit_van_Amsterda het volgende:
De Universiteit van Amsterdam doet onderzoek naar de manier waarop mensen
het internet gebruiken om over politiek te discussiëren. We zijn zeer
geïnteresseerd in uw mening, en hopen dat u de tijd zult nemen om de
vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10
minuten. Ook als u geen berichten plaatst, maar alleen berichten leest in
deze discussies zijn we erg geïnteresseerd in uw mening. Alvast hartelijk
dank voor uw deelname!
U kunt de vragenlijst hier vinden:
http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/politieke_discussies.html
Het enige wat relevant is, is uva.nl en dat is inderdaad van de Universiteit van Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????
tikje paranoide?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????
dat dacht ik toch niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het enige wat relevant is, is uva.nl en dat is inderdaad van de Universiteit van Amsterdam.
Ik heb gevraagd of ze me willen mailen bij het vakje : "opmerkingen". Ik hoop dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:43 schreef Landmass het volgende:
anyway, krijgen wij de resultaten hier nog te zien of zo.
Ben benieuwd
Ja, ik vond het wel vreemd dat ze doen of racisme iets ergs is. Ik ben vooral ee intellectueel racist, met als oogmerk domheid in mijn omgeving te voorkomen. Ik kan trots vertellen dat ik niet met VMBO'ers omgaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef Landmass het volgende:
Mijn laatste opmerking was er een in de trant van "zijn jullie van de racisme politie of zo, gaan jullie nu mijn IP aan het MDI geven"
Ze zullen wel schrikken, al die hoogopgeleide mensen die tegen de mcs zijn
net goed
Het zou leuk zijn als de uitkomsten dan ook hier gepubliceerd en bediscussieerd worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef sizzler het volgende:
Ik heb gevraagd of ze me willen mailen bij het vakje : "opmerkingen". Ik hoop dat ze dat doen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:27 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel vreemd dat ze doen of racisme iets ergs is.
Als iemand nou wil geloven dat een ander ras inferieur dan wel superieur is, waarom zou dat dan niet mogen? Je kan iemands gedachten niet gaan reguleren, dus ik vind het dan ook ontstellend te constateren dat ze vragen naar sites die racisme in de hand werken, immers: iets wat racisme in de hand werkt moet gewoon vallen onder de normatieve vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
![]()
Wanneer doen mensen weer eens normaal.
Jah, dat zie je in tijde van nu (D66 in middenpunt) wel vaker!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goh wist ik ook niet.
(ofwel ik deed het redelijk concequent fout.
Als linkse of inhoudelijk sterke users daarom wegblijven zijn ze er zelf debet aan. Selffulfilling prophecy enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
Laatste opmerking even zorgen geuit over de enorme rechtse radicalisering op o.a. het Fok!forum, die maakt dat dit forum nauwelijks meer serieus te nemen is als discussiemedium.
Inderdaad. Geldt andersom ook voor users die klagen over 'de linkse media'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als linkse of inhoudelijk sterke users daarom wegblijven zijn ze er zelf debet aan. Selffulfilling prophecy enzo.
Post dus eens wat vaker hier
Ja, sorry, ik werk nu weer wat, dan heb ik geen tijd om te internetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef Pool het volgende:
De laatste tijd zie ik trouwens wat meer nuance en evenwicht in POL en NWS dan een paar maanden geleden.
De intrinsiteit van discussie is nou juist dat er verschillende meningen aan elkaar overlegd kunnen worden. Een argument is niet invalide omdat het 'rechts radicaal' is, een argument zal moeten worden beoordeeld naar de innerlijke kracht van het argument. Cultuurrelativistische drogredenen zullen er dan snel uitgevist worden. Maar een discussie met slechts geldige argumenten blijkt een utopie, zoals blijkt in dit topic, waar een zekere zich slechts bedient van argumenten ad homines.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
Laatste opmerking even zorgen geuit over de enorme rechtse radicalisering op o.a. het Fok!forum, die maakt dat dit forum nauwelijks meer serieus te nemen is als discussiemedium.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik werk nu weer wat, dan heb ik geen tijd om te internetten.
Ach, heb ik onafhankelijk van jou ook gedaan idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
Er is wat raars met die enquete, dat is zo ja..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:42 schreef Landmass het volgende:
fuck, het was gewoon een list van de Uva om "rechtse" sites op te sporen. GVD ben ik er in geluisd.
Ik kreeg laatst 10 euro voor een onderzoek van 45 minuten van de UvA, maar dat betreft wel een onderzoek waarbij je fysiek aanwezig moet zijn, en geen simpele enquête, daar kun je meestal een prijs mee winnen, maar dat gaat in dezen niet, want deze wordt beschouwd anoniem te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:07 schreef kiw het volgende:
normaal gesproken krijg je ¤2,50 ofzo als je meedoet aan zon onderzoekje van een kwartier/20 min.
of is de uva gewoon gierig?
WWW2 is het geheime Internet waar 'Links' de totale machtovername voorbereid.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Landmass het volgende:
Stuudjes, hopend op carrière bij de Wiardi Beckmanstichtingquote:Op zondag 27 maart 2005 01:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is wat raars met die enquete, dat is zo ja..
- Politieke stem in combinatie met je IP adres is een vrij grote aatasting van je privacy. (Zeker met die nieuwe 'afluister' wetgeving straks.)
- Concrete vragen over welke sites je bezoekt en waar je het meest over integratie en immigratie discussieert. Enquetes horen anoniem te zijn. De fora zijn openbaar, ze kunnen er zelf gaan lezen.
- Typische vraag: ''Wat zijn de redenen dat u op dit forum over de issues immigratie en integratie discussieert?' - > De actualiteit van het onderwerp, natuurlijk.. Wat anders? Oh wacht, 'Hier praat ik wat makkelijker, omdat we hier allemaal nazi's/moslimfundi's zijn' zou ook kunnen..
- Nog een typische vraag: 'Op dit forum kom ik meningen over immigratie en integratie tegen die ik niet tegenkom in mijn familie, vrienden- of kennissenkring' maw. Kom je misschien uit een racistisch nest? Als je al hebt gezegd op welke fora je actief bent, zou je dergelijke gegevens af kunnen leiden.
Ik dacht dat het onderzoek ging over 'de manier waarop mensen het internet gebruiken om over politiek te discussiëren.' Dat is iig. niet de hele waarheid, de volgende stellingen hebben er toch weinig mee te maken:
'Nederland moet zo veel mogelijk asielzoekers terugsturen.'
'Allochtonen leveren een positieve bijdrage aan de Nederlandse samenleving'
'Allochtonen maken misbruik van de sociale voorzieningen'
'Allochtonen moeten zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur.'
Ik ben benieuwd naar wie het onderzoek doen, waar het (eigenlijk) voor dient en of er iemand op promoveert.
UvA is iig een links bolwerkquote:Op zondag 27 maart 2005 11:43 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Stuudjes, hopend op carrière bij de Wiardi Beckmanstichting
Wat vind de crew hiervan dat ze zo'n misleidend bericht plaatsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:27 schreef Universiteit_van_Amsterda het volgende:
De Universiteit van Amsterdam doet onderzoek naar de manier waarop mensen
het internet gebruiken om over politiek (correctie: allochtonen) te discussiëren. We zijn zeer
geïnteresseerd in uw mening, en hopen dat u de tijd zult nemen om de
vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10
minuten. Ook als u geen berichten plaatst, maar alleen berichten leest in
deze discussies zijn we erg geïnteresseerd in uw mening. Alvast hartelijk
dank voor uw deelname!
U kunt de vragenlijst hier vinden:
http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/politieke_discussies.html
Dank je, ik was bijna het topic vergetenquote:Op maandag 10 april 2006 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Any minute now...
Wellicht ligt dit wel aan de mods hier. Als ik naar een discussie bijeenkomst ga is er een voorzitter die ervoor zorgt dat de boel normaal besproken wordt. Daarnaast is er ook een soort van selectie van sprekers, zodat het niveau normaal blijft en je enigzins wetenschappelijk kunt discussieren. Hier op Fok kan elke debiel zijn mening verkondigen en grijpt een mod nooit in als iemand maar gewoon onzin blaat en ergens geen verstand van heeft. Lijkt me dan ook geen slecht idee om een apart forum te openen, zoals het Keldertje voor SEX bestaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef Sidekick het volgende:
Wat sizzler zegt.
Er wordt wel degelijk Javascript gebruikt, en niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:15 schreef Flurry het volgende:
[..]
het is standaard html en dat tekstje verdween binnen een seconde.... wat voor verbinding heb je in godsnaam![]()
Discussie is er ook in een kroeg. En daar is weinig controle ofzo om de discussie vriendelijk/inhoudelijk te houden. Dat zullen de deelnemers zelf moeten doen. Fok is dat ook, met een wat kroegpersoneel die zo nu en dan een discussie stopt ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
Wellicht ligt dit wel aan de mods hier. Als ik naar een discussie bijeenkomst ga is er een voorzitter die ervoor zorgt dat de boel normaal besproken wordt. Daarnaast is er ook een soort van selectie van sprekers, zodat het niveau normaal blijft en je enigzins wetenschappelijk kunt discussieren. Hier op Fok kan elke debiel zijn mening verkondigen en grijpt een mod nooit in als iemand maar gewoon onzin blaat en ergens geen verstand van heeft. Lijkt me dan ook geen slecht idee om een apart forum te openen, zoals het Keldertje voor SEX bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |