het is standaard html en dat tekstje verdween binnen een seconde.... wat voor verbinding heb je in godsnaamquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Klik ==> "Een moment geduld a.u.b." ==> weg d'r mee! Ik hoef geen disk-gerammel wat duidt op java o.i.d., ga maar fijn leren standaard HTML-formuliertjes te maken, en al helemaal niet met "geduld hebben" aankomen als je iemand een GUNST vraagt!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef yvonne het volgende:
En er is toestemming voor gegeven
Invullen dus
l-e-z-e-nquote:
en dus geen spam...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef yvonne het volgende:
En er is toestemming voor gegeven
Invullen dus
Aan de link te zien Communicatiewetenschappen: http://www2.fmg.uva.nl/comlab/quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:17 schreef Xtreem het volgende:
Done.
Goh wist ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef the_disheaver het volgende:
Ben er mee bezig, 1 ding: D66 is nog steeds zonder aanhalingsteken (dus geen D'66). Je ziet het vaak, in deze tijden!
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:27 schreef Universiteit_van_Amsterda het volgende:
De Universiteit van Amsterdam doet onderzoek naar de manier waarop mensen
het internet gebruiken om over politiek te discussiëren. We zijn zeer
geïnteresseerd in uw mening, en hopen dat u de tijd zult nemen om de
vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10
minuten. Ook als u geen berichten plaatst, maar alleen berichten leest in
deze discussies zijn we erg geïnteresseerd in uw mening. Alvast hartelijk
dank voor uw deelname!
U kunt de vragenlijst hier vinden:
http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/politieke_discussies.html
Het enige wat relevant is, is uva.nl en dat is inderdaad van de Universiteit van Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????
tikje paranoide?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik vertrouw het voor geen meter, wie zegt dat dit adres echt van de UvA is. www2??????
dat dacht ik toch niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het enige wat relevant is, is uva.nl en dat is inderdaad van de Universiteit van Amsterdam.
Ik heb gevraagd of ze me willen mailen bij het vakje : "opmerkingen". Ik hoop dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:43 schreef Landmass het volgende:
anyway, krijgen wij de resultaten hier nog te zien of zo.
Ben benieuwd
Ja, ik vond het wel vreemd dat ze doen of racisme iets ergs is. Ik ben vooral ee intellectueel racist, met als oogmerk domheid in mijn omgeving te voorkomen. Ik kan trots vertellen dat ik niet met VMBO'ers omgaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef Landmass het volgende:
Mijn laatste opmerking was er een in de trant van "zijn jullie van de racisme politie of zo, gaan jullie nu mijn IP aan het MDI geven"
Ze zullen wel schrikken, al die hoogopgeleide mensen die tegen de mcs zijn
net goed
Het zou leuk zijn als de uitkomsten dan ook hier gepubliceerd en bediscussieerd worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef sizzler het volgende:
Ik heb gevraagd of ze me willen mailen bij het vakje : "opmerkingen". Ik hoop dat ze dat doen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:27 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel vreemd dat ze doen of racisme iets ergs is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |