mijn god!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:59 schreef Puckzzz het volgende:
Men neme:
1 eensgezinshoekwoning
1 kleine douche en een aansluitende slaapkamer
men sloopt de tussenliggende muur
men neme een handige en creatieve vriend
men verkrijgt een badkamer over de gehele breedte van het huis in griekse sfeer
de ene kant
[afbeelding]
de andere kant. tweepersoonsbubbelbad inbegrepen
[afbeelding]
we kunnen alleen nog geen leuke spiegels vinden
Ppsst, hier staan ook nog leuke ideetjes...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:40 schreef Fratz het volgende:
ik krijg zo wel wat leuke ideetjes voor onze badkamer in het nieuwe huis!! mooi hoor!!
dank je!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ppsst, hier staan ook nog leuke ideetjes...![]()
De Badkamer
saunaaaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:12 schreef bambino het volgende:
[afbeelding]
[imghttp://img235.exs.cx/img235/941/douche3xg.jpg[/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
whooooooooooooooooooooooooooooooooooooootquote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:59 schreef Puckzzz het volgende:
Men neme:
1 eensgezinshoekwoning
de ene kant
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:59 schreef Puckzzz het volgende:
Men neme:
1 eensgezinshoekwoning
de ene kant
[afbeelding]
[afbeelding]
Kruisje!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
er bestaan zelfs zieke badkamers {insert kots smilie]
[afbeelding]
http://www.di-links.com/pictures/nazibath.jpgquote:
Super DE!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:30 schreef DarkElf het volgende:
wat kastjes nieuw gekocht, nieuwe eetstoelen, een kleed en wat details maar verder weinig grote dingen nieuw
even wat foto'sjaja offtopic
vanaf de zolderkamer ( plafond hebben we dus open gelaten en is ong in de nok 5.50m hoog)
[afbeelding]
[afbeelding]
slechte foto dit maar goed, gaat om het idee:
[afbeelding]
OOOOOOOOOH Feng-shui, als je je huis binnen komt, helemaal links achterin de hoek zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:42 schreef DarkElf het volgende:
maar heb een mooie "geldboom"zo een met gedraaide stam, die doet het heel goed,
iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zie meteen een Frits van Houten scene voor me...
Ken ik niet...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zie meteen een Frits van Houten scene voor me...
hier gaan de fokkers voor in de rij staan, om een uurtje bij jullie te mogen badderenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef blieblie het volgende:
Onze big pimpin studentenhuis badkamer![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie weten gewoonweg niet wat jullie missen.
Ow die eerste foto is geen pis oid., maar een huisgenoot die ooit verf (hoe verzin je het) ofzo heeft proberen weg te spoelen.
Zo bouw je weerstand op he.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:05 schreef Oblivion het volgende:
Brrr, jullie willen zeker graag ziek worden, met al dat schimmel aan de muur...![]()
Ik zal der vandaag ff foto's van makenquote:Op zondag 20 maart 2005 04:24 schreef ook_gek het volgende:
ik ben benieuwd naar de douche van je ouders![]()
Zou me er kapot aan ergeren...quote:
Nooit in een studentenhuis gewoond Oblivion?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zou me er kapot aan ergeren...![]()
Maar goed...![]()
Nope, een verwent rijkeluis meisje...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nooit in een studentenhuis gewoond Oblivion?
deze vind ik ook erg mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef Hugster het volgende:
In dit huis hadden we niet zo veel ruimte voor een badkamer, we wilde eigenlijk een bad maar dat moest er dan 1 worden van 1.60M en dat is ook niet echt lekker
Toen besloten om een 2 persoons stoomcabine in te bouwen met een enorme hoofddouche en geluidsinstallatieDaar is weer een wand voor gezet.
Verder plafond met spotjes en een hangend toilet waarvan het reservoir aan de andere kant van de muur zit, ook weer om ruimnte te besparenOok ligt er programmeerbare vloerverwarming.
[afbeelding]
hangende kast
[afbeelding]
eensch.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nooit in een studentenhuis gewoond Oblivion?
Oh, en DE-beeb: leuk huis!
Mag ik een tip geven?
Absoluut een plant 'tussen' die twee banken.
En wat ik zelf heb, twee van die Ikeakastjes naast elkaar, heeft net wat meer body dan eentje tegen zo'n lange muur.
hahaha zo ziet onze badkamer in het studentenhuis er ook uit, dat krijg je met alleen maar gasten in 1 huis. Niemand die zin heeft om schoon te maken, als jij het niet doet, doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef blieblie het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow die eerste foto is geen pis oid., maar een huisgenoot die ooit verf (hoe verzin je het) ofzo heeft proberen weg te spoelen.
Eén die bij de bank past!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:07 schreef milagro het volgende:
en een groot en kleurrijk kunstwerk aan de muur
we zijn op zoek maar we wonen er net 6 weken ofzo he? zulke dingen komen heus nogquote:Op zondag 20 maart 2005 14:07 schreef milagro het volgende:
[..]
en een groot en kleurrijk kunstwerk aan de muur
weet ik wel, ik bemoeide me er gewoon even flink ongevraagd en voorbarig tegen anquote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we zijn op zoek maar we wonen er net 6 weken ofzo he? zulke dingen komen heus nog
En ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
weet ik wel, ik bemoeide me er gewoon even flink ongevraagd en voorbarig tegen an
Ben heel erg benieuwd. Als die even strak is als de rest van het huis kan het niet anders zijn dan dat hij super gaaf is.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal der vandaag ff foto's van maken.
Nah valt mee, de badkamers zijn niet echt speciaal. Het aantal is alleen btje belachelijkquote:Op zondag 20 maart 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd. Als die even strak is als de rest van het huis kan het niet anders zijn dan dat hij super gaaf is.
Ja, elke spiegel die je bekijkt heeft hetzelfde plaatje he ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:59 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, het vroor gewoon 2 weken geleden en je hebt het over de vijver met fonteinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben een jacuzzie van 2 bij 2 in de tuin verwerkt (ingegraven en afsluitbaar zodat je er geen ruimte mee versliest en gewoon overheen kan lopen)![]()
is ook heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 09:55 schreef Aventura het volgende:
Stel je voor..als je moe bent even badderen en dan zo je bedje inrollen. Of andersom, als je opstaat zo onder de douche lopen, lijkt me fantastisch.
Tuurlijk wel, vraag haar een tijdschrift vast te houden...quote:
De eerste tiet foto van Obli ?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vraag haar een tijdschrift vast te houden...![]()
Zie voorbeeld...![]()
[afbeelding]
Nou hup, foto's maken!![]()
zo leuke woning! mag ik bij jou komen wonen ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:30 schreef DarkElf het volgende:
wat kastjes nieuw gekocht, nieuwe eetstoelen, een kleed en wat details maar verder weinig grote dingen nieuw
even wat foto'sjaja offtopic
vanaf de zolderkamer ( plafond hebben we dus open gelaten en is ong in de nok 5.50m hoog)
[afbeelding]
[afbeelding]
slechte foto dit maar goed, gaat om het idee:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zo leuke woning! mag ik bij jou komen wonen ?![]()
Ja maar ik ben lievquote:Op maandag 21 maart 2005 12:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]sluit achteraan de rij, deze vraag heb ik al vaker gehad
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Furby het volgende:
[..]
Nee, het vroor gewoon 2 weken geleden en je hebt het over de vijver met fontein
Als ik zo heen en weer scroll tussen badkamer hier, of badkamers daar.... Weet ik het opeens ook niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik snap NIET dat jij op jezelf bent gaan wonen, blieblie
Welkequote:
Mijn mammaquote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef DuchessX het volgende:
Wow Blieb, 3 badkamers in één huis? Plus stoomdouche bij het zwembad... Euhm wie poetst dat allemaal?
Zo lang er maar schimmel is voel jij je op je plekquote:Op maandag 21 maart 2005 20:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn mamma.
Ze kiest er zelf voor he, mijn eisen qua badkamer zijn niet zo bijzonder hoog (zie de badkamer hier
) dus daar ligt het iig niet aan..
bleh!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef blieblie het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou moet ik eerlijk bekennen dat het inmiddels wel vol met flesjes shampoo, badspulletjes, cremetjes, bodylotions en bruisballen staat hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
Ik vind hem erg mooi, Sanne, lekker "clean" (geen poespas, tierlantijnen) daar houd ik wel van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |