Oeh, dat hebben ze ook in sommige clubs en dat vind ik wel mooi, maar niet echt praktisch. Die dingen zijn namelijk altijd zo koud als je er op gaat zittenquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:06 schreef Silmarwen het volgende:
Verder is er een witte wc met strax een chrome wc bril
Nou ja, een helpende familie kan ook vervelend zijn, je durft geen kritiek te geven als iets niet geheel volgens afspraak is gegaan ofzo, bang dat ze gepikeerd zijn en zeggen doe het zelf maar....quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:01 schreef Koningin het volgende:
Ja, mijn familie is ook erg handig. Dat gaat me veel geld schelen. Ze zouden zelfs boos zijn als ik hen niet zou vragen om het te doen.
Daiha, wat is camee-kleur?
Zijn misschien ook mensen die een foto willen plaatsen?
Wordt via de aannemer geregeld, hoeven we niet zelf te doen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
Dat klinkt goed Sorbootje.
Gaan jullie dat allemaal zelf doen of door een bedrijf?
Wij zijn aan het denken om bijv. alle zaken bij o.a. de Gamma te kopen en dan alles zelf doen. En dan kastjes enzo bij de IKEA. Scheelt volgens mij wel in de centen of niet?
Oh, daar ben ik heel makkelijk in. Ik zeg gewoon als het me niet bevalt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:40 schreef Daiha het volgende:
[..]
Nou ja, een helpende familie kan ook vervelend zijn, je durft geen kritiek te geven als iets niet geheel volgens afspraak is gegaan ofzo, bang dat ze gepikeerd zijn en zeggen doe het zelf maar....
Samen met mijn broer ga ik de klus doen. Slopen, leidingen verleggen, vloer egaliseren, muurtjes bouwen, electra verplaatsen, tegelen. Zowel de badkamer als het toilet gaan gedaan worden. Mijn huidige badkamer is vrijwel leeg (douchekop aan ed muur en een wastafel), gaat dus vervangen worden door douchecabine, hoekbad en badmeubel. Toilet wordt vervangen door hangend toilet. Sanitair is nu wit, de tegels ook. Dat wordt vervangen door cremekleurig sanitair en badmeubel (pergamon). Tegels wordt een combinatie van twee kleuren lichtbruin. En de saaie grijze granito vloer wordt ook betegeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:20 schreef Koningin het volgende:
Lucille, ga je het allemaal zelf doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |