zo leuke woning! mag ik bij jou komen wonen ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:30 schreef DarkElf het volgende:
wat kastjes nieuw gekocht, nieuwe eetstoelen, een kleed en wat details maar verder weinig grote dingen nieuw
even wat foto'sjaja offtopic
vanaf de zolderkamer ( plafond hebben we dus open gelaten en is ong in de nok 5.50m hoog)
[afbeelding]
[afbeelding]
slechte foto dit maar goed, gaat om het idee:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zo leuke woning! mag ik bij jou komen wonen ?![]()
Ja maar ik ben lievquote:Op maandag 21 maart 2005 12:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]sluit achteraan de rij, deze vraag heb ik al vaker gehad
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Furby het volgende:
[..]
Nee, het vroor gewoon 2 weken geleden en je hebt het over de vijver met fontein
Als ik zo heen en weer scroll tussen badkamer hier, of badkamers daar.... Weet ik het opeens ook niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik snap NIET dat jij op jezelf bent gaan wonen, blieblie
Welkequote:
Mijn mammaquote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef DuchessX het volgende:
Wow Blieb, 3 badkamers in één huis? Plus stoomdouche bij het zwembad... Euhm wie poetst dat allemaal?
Zo lang er maar schimmel is voel jij je op je plekquote:Op maandag 21 maart 2005 20:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn mamma.
Ze kiest er zelf voor he, mijn eisen qua badkamer zijn niet zo bijzonder hoog (zie de badkamer hier
) dus daar ligt het iig niet aan..
bleh!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef blieblie het volgende:
Onze big pimpin studentenhuis badkamer![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie weten gewoonweg niet wat jullie missen.
Ow die eerste foto is geen pis oid., maar een huisgenoot die ooit verf (hoe verzin je het) ofzo heeft proberen weg te spoelen.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat het inmiddels wel vol met flesjes shampoo, badspulletjes, cremetjes, bodylotions en bruisballen staat hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
Ik vind hem erg mooi, Sanne, lekker "clean" (geen poespas, tierlantijnen) daar houd ik wel van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |