quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, Jorien mag mij even vertellen wie van hen blok was en bij wie :pFrank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Nee, maar jij bent wel de enige die veel kan verklappen omdat je zelf hebt meegedaan!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef jorienpe2 het volgende:
by the way: ik ben niet de enige hier die spoilers post
Jeetje zeg, wat een schreeuw om steun en aandacht! Wat verwacht je nu, dat hier tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen binnenstromen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef jorienpe2 het volgende:
maar als jullie me allemaal de mislukte zus van pippi lamgkous vinden kan ik misschien beter maar helemaal stoppen met posten. ik ben ermee begonnen omdat jullie d'r om vroegen, maar als jullie nu willen dat ik d'r mee stop, dan doe ik dat. u roept, wij draaien.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef dutchheroin het volgende:
Jorien, opzouten met die spoilers van je! Waarom ben je ons kijkplezier aan het verpesten door al dingen al te verklappen? Denk je nou echt dat iedereen zich kan inhouden en het niet gaat lezen? Jezus zeg, ik vond je al -net als vele anderen hier- de mislukte zus van pippi langkous, maar je bent nu nog dieper in mijn waardering aan het zakken.... Beetje egoistisch waar je mee bezig bent!
Ik zeg niet dat Jorien moet opzouten, ik zeg dat ze met haar spoilers moet opzouten/kappen! Over haar aanwezigheid oordeel ik niet. Daar voel ik me niet toe gerechtigd, gemachtigd of geroepen. Het staat wie dan ook vrij hier te posten in mijn optiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Zout lekker zelf op uit dit topic als je zo triest bent dat je je niet eens kan inhouden op spoilers...
Right....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Petje af voor jouw ongekende capaciteiten op dit vlak!
Eensch. En het begon allemaal met om spoilers te vragen om te "testen" of ze het echt is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap je niet zo goed dutchheroin. Als je het niet wil lezen lees je het niet, simpel toch? Bovendien verklapt Jorien vast geen dingen die in België nog niet te zien zijn geweest, dat mag ze niet eens. Verder vind ik je niet echt aardig overkomen met je 'mislukte zus van pippi langkous', maar dat is mijn persoonlijke mening.
Was geen poging tot humor, was een respectvolle blijk van waarderingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:09 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Right....![]()
Je humor is nog triester dan je gejank over spoilers.....
Gewoon lekker blijven, Jorien! Ik vind je wel leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef jorienpe2 het volgende:
sorry, toch maar n spoiler-topic dan? ik zal d'r mee ophouden, maar d'r zijn ook mensen die ze wel willen lezen, maar je boodschap is duidelijk. maar als jullie me allemaal de mislukte zus van pippi lamgkous vinden kan ik misschien beter maar helemaal stoppen met posten. ik ben ermee begonnen omdat jullie d'r om vroegen, maar als jullie nu willen dat ik d'r mee stop, dan doe ik dat. u roept, wij draaien. by the way: ik ben niet de enige hier die spoilers post
Maar er wordt niks vooraf verklapt. In België is die uitzending al geweest! En Joost begint met spoileren, niet Jorien, Jorien geeft slechts antwoord op de vraag die gesteld is. En ja... waarom zou je het posten? Waarom niet? Je mag hier toch best praten over een uitzending die al geweest is? Alleen maar netjes om het in spoilers te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef dutchheroin het volgende:
Dit forum was toch bedoeld om na te praten over peking express. Het is toch niet opgezet om deelnemers vooraf (weliswaar in een spoiler, maar toch) dingen te laten verklappen. En inderdaad, je hoet het niet te lezen. Daar heb je gelijk in, miss dynastie. Maar je kan het ook omdraaien: waarom zou je het uberhaupt posten?
Grappig dat je wanneer je een simpel verzoek doet (op scherpe toon, dat geef ik toe) hier zo ongeveer weggestuurd wordt. Nogmaals, ik heb niemand opgeroepen weg te blijven hier, vraag alleen of jorien wil stoppen met die spoilers. Het antwoord daarop kan ja of nee zijn. Maar om vervolgens te gaan stellen dat ik maar moet opzouten of weg moet blijven, vind ik bijzonder merkwaardig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eensch. En het begon allemaal met om spoilers te vragen om te "testen" of ze het echt is.
Gewoon niet lezen en je inhouden. Of pas na zondag weer komen.
Nou, je eigen toon is inderdaad ook niet al te vriendelijk ik zou eerder 'gemeen' dan 'scherp' zeggen: opzouten, plezier bederven, mislukte zus van pippi, kan me voorstellen dat dat niet echt leuk over komt. Ik vond persoonlijk jouw post naar haar toe ook wat merkwaardig en op de man spelend. Een simpel: 'Jorien, zou je een spoilertopic willen openen, want ik kan me niet beheersen en velen met mij waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Grappig dat je wanneer je een simpel verzoek doet (op scherpe toon, dat geef ik toe) hier zo ongeveer weggestuurd wordt. Nogmaals, ik heb niemand opgeroepen weg te blijven hier, vraag alleen of jorien wil stoppen met die spoilers. Het antwoord daarop kan ja of nee zijn. Maar om vervolgens te gaan stellen dat ik maar moet opzouten of weg moet blijven, vind ik bijzonder merkwaardig.
Grappig dat ik je gewoon de uitleg geef waarom er gespoilerd wordt. Lees de vorige topics ook maar doorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Grappig dat je wanneer je een simpel verzoek doet (op scherpe toon, dat geef ik toe) hier zo ongeveer weggestuurd wordt. Nogmaals, ik heb niemand opgeroepen weg te blijven hier, vraag alleen of jorien wil stoppen met die spoilers. Het antwoord daarop kan ja of nee zijn. Maar om vervolgens te gaan stellen dat ik maar moet opzouten of weg moet blijven, vind ik bijzonder merkwaardig.
Zijn er ook regels voor hoever dat blok mag gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
Rink en Manja moeten iig samen geloof ik.![]()
.
Oh, en qua puntentelling:
Die twee normale koppels spreekt voor zich.
Die andere vijf koppels bestaat uit één gewoon lid en uit één blok (iemand uit een ander team).
Als het koppel Manja/Rink, waarin Rink bijv. het blok is, als derde eindigt, gaat die derde plaats naar Jeroen en Manja..
Dure woordjes? tja, die kwalificatie zegt meer over jouw iq dan over het mijne.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Monticola het volgende:
[b]
En dan begin je een hele discussie met argumenten (naja je kan het niet eens argumenten noemen) en dure woordjes om slim over te komen. Beetje belachelijk vind je niet?
Ga ff lekker ergens anders zitten stoken ofzo..
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef jorienpe2 het volgende:
en ondanks dat ik geen "tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten" hoef, stel ik het toch zeker op prijs dat anderen het op prijs stellen dat ik hier post, das altijd fijn, ondanks dat ik t natuurlijk ook voor m'n eigen plezier doe! Maar toch n oprecht dankjewel voor jullie steun.
Gaan we nou n spoilertopic openen of niet?
aha dus toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef jorienpe2 het volgende:
en ondanks dat ik geen "tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten" hoef, stel ik het toch zeker op prijs dat anderen het op prijs stellen dat ik hier post, das altijd fijn, ondanks dat ik t natuurlijk ook voor m'n eigen plezier doe! Maar toch n oprecht dankjewel voor jullie steun.
Gaan we nou n spoilertopic openen of niet?
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef rubbereend het volgende:
Blijf maar lekker hier posten Jorien, gaat prima zo met die spoilertags.
Ik vind t erg leuk om eens een deelnemer erbij te hebben hier in t topic
lijkt mij ook dat er wel een geluidsman zal mee zijn ook, niet ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Monticola het volgende:
D'r is maar één cameraman per koppel? Dus je bent met z'n 3en? Dat lijkt me best eenzaam voor die cameraman. Dat hij ook ergens anders een slaapplaats moet zien te krijgen enzo..
Dacht ik ook maar aangezien Jorien het over 'de cameraman' heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
lijkt mij ook dat er wel een geluidsman zal mee zijn ook, niet ?
Dus in feite zijn jullie met 3 , lift de camera-man mee met jullie , heeft die eigenlijk geen verdere "hulp" , en moet die ook maar een slaapplek zoeken waar jullie ergens aankomen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef jorienpe2 het volgende:
We hebben zenders om, kan je ook wel zien als je goed kijkt. Geen geluidsman dus.
Nee man. Gewoon hierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef alwaysthebest het volgende:
speciaal voor degenen die de belgische uitzending gezien hebben, of graag al willen weten wat er is gebeurd:
Peking Express Belgie
Lees gewoon die spoilers nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef alwaysthebest het volgende:
speciaal voor degenen die de belgische uitzending gezien hebben, of graag al willen weten wat er is gebeurd:
Peking Express Belgie
* Orginial vindt het ook een bagger iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef Monticola het volgende:
Waar gaat dit allemaal over![]()
Nieuw Topic voor de Belgen, [SPOILERS] in de TT..
Slaat echt nergens op![]()
Dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef jorienpe2 het volgende:
We hebben zenders om, kan je ook wel zien als je goed kijkt. Geen geluidsman dus.
Ach joh, binnen no-time is dit Topic toch weer vol en mag jij de OP plaatsen in #5quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
ik pleit voor een appart topic voor ons Nederlanders (mét OP, zonder spoilers)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:38 schreef Monticola het volgende:
[..]
Ach joh, binnen no-time is dit Topic toch weer vol en mag jij de OP plaatsen in #5![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
hetzelfde idee als mij dus, maar dan precies andersomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef keijz het volgende:
t jeukt maar k hou t vol!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:32 schreef haagse_elfje het volgende:
je moet gewoon het kunnen weerstaan zolang ze het tussen de spoilertags houden is er niets mis...
quote:
Vind ik ook, vooral door die [SPOILERS] in de TT zullen hier nu een stuk minder mensen komen door de weeks, toch jammer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef keijz het volgende:
nou ík kan ze wel weerstaan, maar het verpest het topic gewoon
kan een modje zijn mening hierover geven?
idd!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral door die [SPOILERS] in de TT zullen hier nu een stuk minder mensen komen door de weeks, toch jammer..
ja opzich wel, maar in aflevering 1 was ze geweeeeeldigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook niet.
Bovendien snap ik niet waarom iedereen Nathalie zo adoreert. Tis toch gewoon een zielug miepje
Er gaat niemand uit hé, das maar om de 2 afleveringenquote:
wil niks zeggen, vorig jaar hield één van de zusjes er ook ineens mee opquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er gaat niemand uit hé, das maar om de 2 afleveringen
oojaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit hé, das maar om de 2 afleveringen
Aha, oke.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
[..]
ja opzich wel, maar in aflevering 1 was ze geweeeeeldig
en die zijn?quote:
Me 2, alleen vind ik tot nu toe PE stukken leuker!quote:Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef ruby het volgende:
Eerst lekker the Farm kijken en daarna Peking Express. Gut, wat kan het leven toch mooi zijn.
Oh, ehh.. die zijn verder niet zo van toepassing hier.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:19 schreef Adelante het volgende:
en die zijn?![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:15 schreef melonovy het volgende:
Nog even, kwartiertje of 5 en dan ga ik weer lekker voor de buis hangen. Ik hoop dat vader en zoon weg gaan, want die irriteren mij het meest![]()
Wat irriteert je dan zo aan ze? Ik vind ze juist geweldig komisch, die Kris kan ik niet echt peilen, weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Behalve dat ie een ontzettend hyper ADHD figuur is.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:15 schreef melonovy het volgende:
Nog even, kwartiertje of 5 en dan ga ik weer lekker voor de buis hangen. Ik hoop dat vader en zoon weg gaan, want die irriteren mij het meest![]()
Neuh. Racen naar een stad. Eerste twee koppels die aankomen mogen de proef spelen en de rest wordt gemengd.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het begin gemist is er nog wat gebeurt
Wat is het nut van mengenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Racen naar een stad. Eerste twee koppels die aankomen mogen de proef spelen en de rest wordt gemengd.
Die ander moet een blok gaan spelen. Vertragen dus. Vorig seizoen was dat geweldigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is het nut van mengen
Völler maakt ook met iedereen ruzie
Hoe kan je dan zorgen dat je kan winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ander moet een blok gaan spelen. Vertragen dus. Vorig seizoen was dat geweldig
Als je dat goed doet, komt je partner harder vooruit, lijkt me?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je kan winnen
Ow het zal allemaal wel, ik zie het zo wel denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je dat goed doet, komt je partner harder vooruit, lijkt me?
Gewoon kijken ja, dan merk je het vanzelf welquote:Op zondag 20 maart 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow het zal allemaal wel, ik zie het zo wel denk ik
20 min..valt wel mee toch.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon kijken ja, dan merk je het vanzelf wel
Nu al reclame
Doe ff normaal zeg! Eikel. Het mag dan wel een forum zijn maar zulke dingen wens je iemand niet toe, vooral niet als diegene meeleest.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:45 schreef cptmarco het volgende:
Jorien: vanaf nu neem IK alle beslissingen....
Dumpen in de rivier die doos....
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Monticola het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg! Eikel. Het mag dan wel een forum zijn maar zulke dingen wens je iemand niet toe, vooral niet als diegene meeleest.
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Monticola het volgende:
[..]
Leraar A'kunde, dat zag ik nou TOTAAL niet in die man!
Steven is gewoon onderdanig.....heel engquote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef trepper het volgende:
Sjonge jonge die Rinck man. Wees eens wat fanatieker.
Whahaha, die Steven. Aardrijkskundeleraar en dan geen kaart kunnen lezen![]()
Hij liet trouwens wel flink over zich heen lopen.
Ik had ook liever in China gezeten maar ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
Damn wat zijn jullie die lui lekker laf aan het afzeiken allemaal achter je computertje. Je kan toch wel een beetje normaal doen?
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of hou je je bijdrages hier bij het kritiek hebben op mede-users?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
Damn wat zijn jullie die lui lekker laf aan het afzeiken allemaal achter je computertje. Je kan toch wel een beetje normaal doen?
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengtquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
haha een verslaafde ja, zo ziet hij er wel uit, met zón uiterlijk zou het toch moeilijker moeten zijn een lift te krijgenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzo
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengt
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengt
Je kan natuurlijk ook Meneer Badmuts als blok hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Rink als blok lijkt me werkelijke verschrikkelijk....
Hij kan.... eh..... heel onderdanig luisteren...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef VoreG het volgende:
Wat kan die Steven wel?
De proef winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef VoreG het volgende:
Wat kan die Steven wel?
En dat kwam watje ook wel goed uitquote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sophie heeft helemaal geen blok nodig
Volgens mij is miljaar zoiets als verdorie.quote:
Ik zou het meer op gvd houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij is miljaar zoiets als verdorie.
Eensch.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Krieke de boel loopt te blokken met zijn dronkemansgedoe.
Die ouwe batmuts schrikt met zijn verschijning alleen al de potentiële liftgevers af en Rinck is ook prima aan het blokken.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef Cheiron het volgende:
En Jeroen en Manje kan ik echt niet uitstaan, wat een vreselijke mensen!
Chinees inwendig onderzoek....zo zou gunnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef keijz het volgende:
En manja krijgt problemen met de politie zo![]()
Degene die het blok is hoeft juist niet op een bepaald punt te komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef VoreG het volgende:
Maar met dat blokken? Hoe komen ze dan ooit op zo'n punt? Op gegeven moment ben je dat blokken toch zat omdat je zelf uren in hetzelfde straatje staat
dat is juist leuk. Kwaad op der vader, dat vrouwtje commanderen. heerlijk! Dat is tv!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind je? Een beetje de snauwerige vervelende betweter uit te hangen?
inderdaad, het is en blijft een irritant kind....quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar de koppels komen toch wel weer een keer samenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Degene die het blok is hoeft juist niet op een bepaald punt te komen.
Jij houd wel van een beetje strengquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is juist leuk. Kwaad op der vader, dat vrouwtje commanderen. heerlijk! Dat is tv!
wildplassen ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef -Mk- het volgende:
Ben echt benieuwd naar het politie-verhaal.
Zal wel een anti-climax worden.
't werkt wel want die Karla is behoorlijk gedwee.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel....kijk maar gewoonquote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar de koppels komen toch wel weer een keer samen
Is ze nog wel vervelend.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef Cheiron het volgende:
Dat is juist een goede tactiek om je blok mee te krijgen, gewoon commanderen. Niks betweterigs aan
quote:Zouden wij achterin mogen?
Die is inderdaad echt heel vervelend.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
Manja heeft deze aflevering wel voor mij afgedaan.![]()
![]()
Ok, die 10 minuten maakten dus wel net het verschil.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze heeft Jorien in totaal dus slechts 10 minuten opgehouden?
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Ok, die 10 minuten maakten dus wel net het verschil.
Ik vond het juist wel een leuke aflevering. Alleen jammer van Stevenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardige aflevering. Niet zo leuk als de vorige twee.
Kijk wel alweer uit naar volgende week.
vond het eigenlijk wel leuk, vooral dat blok-aan-de-been element...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef -Mk- het volgende:
Niet echt een heel sterke aflevering dit keer..
Mwoah, vond het wel leuk. Alleen die ontkoping van die proef hadden ze wel wel spannender in beeld kunnen brengen. Maar ze zullen ook wel met tijdgebrek zitten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef -Mk- het volgende:
Niet echt een heel sterke aflevering dit keer..
\quote:Op zondag 20 maart 2005 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Goede aflevering.
(jammer dat Brechtje een directe lift kreeg, maar goed)
Ja, je vergeet alleen Kris nog.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef Stranger het volgende:
Wat is er precies zo irritant aan jorien? Ik heb de vorige aflevering niet gezien, iets gemist ofzo? Ik vind dat mens met die puistpiercing irritanter, of manja, of rink, of jeroen.
Dat wel idd. Het ging de eerste dag zo goed. Hij had in de auto nog makkelijk wat kunnen uitrichten, het waren tenslotte directe concurrenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef hardsilence het volgende:
Stom van Krieke dat ie Brechtje niet alsnog tegen had gehouden met die laatste, directe lift.
Ja, en die week erop Herman en Kris.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef kree het volgende:
Ik hoop dat die twee vriendinnen er volgende week uitgaan.
Die zijn echt het minst boeiend. en de hele tijd dat domme gechiegel...
Herman en Kris staan nu toch ook onderaan?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en die week erop Herman en Kris.
Krieke en Natalie zijn mijn favoriete koppel.
Ja, na onvangst van de amulet ging ie voor de volgende ronde.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef Remzz het volgende:
Die tweeling zoent idd wel erg vaak en dan heeft vooral die Just daar belang bij geloof ik...
alles is weer goed tussen die tweequote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het gemist. Maar hoe is de verhouding tussen Krieke en Natalie? Nog steeds ruzie enz?
Het is weer helemaal goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het gemist. Maar hoe is de verhouding tussen Krieke en Natalie? Nog steeds ruzie enz?
Ja...maar sex zit er denk ik niet meer inquote:
Dat stuk bedoelde ik ja wel een stuk of 5 keer...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, na onvangst van de amulet ging ie voor de volgende ronde.
Het is een viespeuk.![]()
.
Heb jij naar een andere aflevering gekeken ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Jorien is cool.
Idd te fanatiek.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Rinck is op zich ook wel oke, alleen dat gezeik over die liften enzo slaat nergens op.
Nee toch?!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Heb jij naar een andere aflevering gekeken ofzo?
Ja, en een softie! "jamaar ik vind Sophie wel een aardig meisje", jaja dat zal wel frust!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |