Mja, ik heb ook zo m'n twijfels. Ik kon er verder ook niet veel over kunnen vinden (al was het wel íets meer dan alleen www.bartonmansion.comquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:38 schreef livEliveD het volgende:
Interessant en lijkt me een coole plek om een keer te bezoeken. Filmpje is ook wel tof alhoewel ik het gevoel heb dat de site niet op waarheid berust
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef MUUS het volgende:
Oooooh ja!.
Hier was al eens een topic over (nee, deze doe ik niet dicht) en toen hebben we dat ding wat uit de kast komt helemaal geanalyseerd..
-edit- Oh nee, ik had vooral het ding geprobeerd te ontleden: Barton Mansion.
Welke dingen vond je precies apart aan het filmpje? (ok afgezien van dat 'ding' dat besluit om uit de kast te komen). Het filmpje lijkt zeker echt maar als ik de beschrijving lees dan hebben ze het over een demoon met puntoren en de schrijfstijl is ook, mja, aangedikt lijkt het wel. Die geschiedenis van het huis zou goed kunnen kloppen en op dit soort locaties komen er wel meer dingen voor. Nu heb ik nooit van puntoor demonen met een lantaarn gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, ik heb ook zo m'n twijfels. Ik kon er verder ook niet veel over kunnen vinden (al was het wel íets meer dan alleen www.bartonmansion.com). Het klínkt natuurlijk ook allemaal zo cliché. Groot landhuis op een indianenkerkhof. Hoe kan dat nou géén horror zijn
.
Het filmpje van dichterbij bekeken maakte me toch gefascineerd. Dr zitten toch een paar dingen in die niet op een grap wijzenDaarom drop ik m ook even hier
.
Die puntoren of wat dan ook kan ik niet zien in het filmpje, maar wat mij doet twijfelen is o.a. dat die lantaarn weg'fade't. En zijn gezicht; je kunt duidelijk de ogen en mond zien, maar het ziet er niet menselijk uit, of alsof men een laken met 2 gaatjes eruit geknipt draagt. Het is blurry, unreal. En dan die lengte. De 'entiteit' lijkt te moeten bukken voor die deuropening. Moeilijk is te zien of 'het' nu op de grond staat op erboven lijkt te hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welke dingen vond je precies apart aan het filmpje? (ok afgezien van dat 'ding' dat besluit om uit de kast te komen). Het filmpje lijkt zeker echt maar als ik de beschrijving lees dan hebben ze het over een demoon met puntoren en de schrijfstijl is ook, mja, aangedikt lijkt het wel. Die geschiedenis van het huis zou goed kunnen kloppen en op dit soort locaties komen er wel meer dingen voor. Nu heb ik nooit van puntoor demonen met een lantaarn gehoord
Die foto is wel cool trouwens![]()
Ik zou eerder zeggen: Met iets dat onbekend is eropquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef Keios het volgende:
Stel dat het echt is, dan is het waarschijnlijk één van de beste filmjes met geesten erop. Ik heb zo mn twijfels over de echtheid.
Er hoort niks uit de kast te komen en toch komt er iets wits, een of ander gedaante, uit de kast. Die zie je toch wel? Details zelf kan ik idd ook niet echt ontdekken, zelfs niet frame voor framequote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Natalie het volgende:
Het gaat alleen zo snel dat ik eerlijk gezegd niet weet waar ik wat moet zien. Heb 't nu een paar keer bekeken, maar ik zie niet waar je zo van schrikt.
Nou nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef livEliveD het volgende:
Er hoort niks uit de kast te komen en toch komt er iets wits, een of ander gedaante, uit de kast. Die zie je toch wel? Details zelf kan ik idd ook niet echt ontdekken, zelfs niet frame voor frame
's nachts is het natuurlijk veel spookier dan overdagquote:Op zondag 20 maart 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus, daar schrok ik wel even van! Het kon jezus trouwens ook wel wezen! groot wit gewaad met een dikke bebaarde kop deropboven.
Neej dit is serieus vaag, maar hoevaak wordt zoiets niet in scene gezet? Je vraagt je elke keer weer af waarom gaan ze in het donker dat huis in en niet overdag. Waarom hebben ze niet meer licht bijzich etc.
Dat valt toch wel mee? Gewoon ala blair witch project door een huis lopen, wat smoezen, gauw op een deuropening filmen en daar later wat in paintenquote:Moet wel zeggen als men dit in scene heeft gezet, ze ontzettend precies zijn geweest in de details.
Er schijnt een volledige video te zijn, zo las ik ergens (ja waar is een goede vraag), die de volledige 40 minuten laat zien.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:58 schreef Lynx666 het volgende:
Moet wel zeggen als men dit in scene heeft gezet, ze ontzettend precies zijn geweest in de details. En dat voor een fragment niet langer dan een derde seconde waarop het in beeld is. Als je al kijkt naar de snapshots van het filmpje op de site..
Er worden idd DVDs verkocht met het volledige beeldmateriaal, maar ik denk niet dat je ook meer van de verschijning te zien krijgt- alleen de kwaliteit zal ws wat beter zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er schijnt een volledige video te zijn, zo las ik ergens (ja waar is een goede vraag), die de volledige 40 minuten laat zien.
@Haushofer: Das meer Most Haunted en Ghost hunters waarbij ze soms wel dingen duidelijk op de band zetten (en tig meetapparatuur meenemen). Vraag is of het echt is maar daar kom je toch niet achter denk ik.
Even van hun verhaal uitgaande, en wat ze dus de voorgaande avond gezien zouden hebben (wat weer zou kunnen wijzen op satanistische praktijken, wat in sommige groepen/gebieden nog best op zo'n wijze actief beleefd wordt); zijn ze dus al gespannen en kunnen ze in elk brokje wel iets zien. Als jij met adrenaline door je aderen door zo'n huis wandelt (god knows waarom ze terug zijn gegaan) ben jij ook jumpyquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef MUUS het volgende:Het voorwerp op de grond komt niet goed in beeld, want dan komt 'Het' al tevoorschijn. Oh, de spanning, wat zou het zijn geweest? Een schedel? Een orgaan? Een kinderlijkje? Eng voorwerp op de grond, meteen een Het er achteraan.... hmz.... beetje te goede timing imo. Stenen in een kring? Vlees/orgaan in het midden? Bloed op de muren? Hellooooo, Blair Witch anyone? .
Mja, Ik denk juist als het opgezet was, 'Het' wel wat langer dan dat in beeld was geweest. Ze schrokken zich wild, en wilden maar 1 ding: weg.quote:'Het' is ook echt maar een fractie van een seconde in beeld.
En vooral:Ze horen een geluid en METEEN vliegt de camera EXACT de juiste kant op terwijl het donker is en die gozer NIET door de camera aan het kijken is.
Dat laatste vond ik toch wel heel typisch...
Ja, ik weet het. Maar die zijn allemaal niet duidelijk. Je ziet alleen een witte wolk, sluier,... Nooit iets waar je iets kunt van maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Sorry, mag het ook MPG zijn?
Hier kun je 'm downloaden (3,3Mb)
Overigens, Keios, zijn er wel meerdere filmjes met 'iets onbekends' erop te vinden
Zoals de verschijning in een japanse garage, verlaten school, theater (en dan heb ik het niet over 'orbs' die te zien zijn).
En ook dat bugs mij.quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef LangeJan het volgende:
Ook wel apart dat het licht van de zaklamp te zien is op het spook. Mss dat ik een visie heb waarin ik denk dat spoken altijd doorzichtig zijn. Maar als je er licht op kan schijnen, dan is het een vaste materie zou je denken.
Precies!quote:Op zondag 10 april 2005 16:22 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me toch echt wel nep.
Iedere kip ziet toch dat dat gewoon een vekleed persoon is? ;/
Wie ligt daar? Een dooie?quote:Nog een oude pic recentelijk gedropt op de site:
[afbeelding]
March 1, 2005
We received an interesting letter from someone that has spent time in the Barton Mansion several years ago. We are not completely certain that this person is a legitimate source of information or that this photo was taken in the Barton Mansion. The person claimed that in the late 1970’s they were involved in the occult and that they were taken with others from their coven to the mansion to meet with the owners. After time they would go there to attend meetings at all times of the day. This person said they ran from the group later on and left the country afraid for their life. This anonymous person sent me a photo with more to come but they didn’t explain this picture so we are hoping that some of you may know what’s going on in the photo and if it was taken in the Barton Mansion. The room looks like one of the rooms on the third floor?
Ik denk dat het een foto is van een Wicca ritueel oid, was dus (volgens de bron) geregeld werd uitgeoefend in of bij het landhuis. Geen lijk dus, maar een levend persoon, en die witte strepen zien er uit als veren..quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:33 schreef Oblivion het volgende:
En niemand ziet dat het dak er in zijn geheel op zit, en in de foto met de dame in het vuur is het dak eraf?![]()
Dus op een oud pand dat op instorten staat zet men een nieuw dak?![]()
Wel heel interessant om alles te lezen en te bekijken.
Dus niet het landhuis zelf, maar een bijgebouwtje.quote:This is the second image we received from an anonymous sender regarding the Barton Mansion and satanic activity in the late 1970's. The sender claims that there was a stone building on the Barton Mansion property where they took this photo in 1977.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |