Ja dat kan, alleen...ze waren er maar met z'n tweeen, hij was wel 2.13m lang, het was geen deur maar een kast en hij was wel erg vreemd gekleed hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:41 schreef The_stranger het volgende:
Ziet er uit alsof het gewoon iemand is die door die deuropening komt...
Dachten zequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:50 schreef Ravenous het volgende:
[..]
ze waren er maar met z'n tweeen,
Moeilijk in te schattenquote:hij was wel 2.13m lang
practical joke??quote:het was geen deur maar een kast en hij was wel erg vreemd gekleed he![]()
Zijn kleren en zijn lichaam inclusief armen, hoofd, ogen e.d. zijn toch ook stoffelijk? Als het een entiteit is kiest hij gewoon een manifestatie waar hij zich goed bij voelt of wat vertrouwd is. Inlcusief lantaarn in dit gevalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
En ten tweede. Waarom zie je nou weer een geest met een lantaarn? Een lantaarn lijkt me een stoffelijk object wat niet in de "geesteswereld" thuishoort (mocht die bestaan).
Hehquote:Al met al wél een gaaf filmpje. Ik schrok eigenlijk wel.
zou jij in een verlaten huis waar mischien zwervers die onder de heroine zitten kunnen leven zo in het donker als een alice in wonderland naar binnen stappen zonder iemand je rug te laten dekken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:28 schreef MUUS het volgende:
Nosferatu..
'Cover my back'... fluisteren... oeoeoeoeoeh. .
he's covering the backquote:Wel typisch dat persoon twee achter de man met de camera staat en totaal niet in beeld loopt oid
adrealine , donker , lijkt me logisch dat iets niet goed in beeld kan komenquote:.Het voorwerp op de grond komt niet goed in beeld, want dan komt 'Het' al tevoorschijn. Oh, de spanning, wat zou het zijn geweest? Een schedel? Een orgaan? Een kinderlijkje? Eng voorwerp op de grond, meteen een Het er achteraan.... hmz.... beetje te goede timing imo.
alles wat voorkomt in een film kan natuurlijk niet serieus genomen worden , je geeft het goede voorbeeld muusquote:Stenen in een kring? Vlees/orgaan in het midden? Bloed op de muren? Hellooooo, Blair Witch anyone? .
als ik opeens in alle spanning een geluid hoor in zon scene , en ik heb een camera bij me , zou ik als reactie ook meteen mijn camera richten op de richting waar het vandaan kwamquote:'Het' is ook echt maar een fractie van een seconde in beeld.
En vooral:Ze horen een geluid en METEEN vliegt de camera EXACT de juiste kant op terwijl het donker is en die gozer NIET door de camera aan het kijken is.
jij bent muus.quote:Dat laatste vond ik toch wel heel typisch....
Smells like Blair Witch to me.... maar hey, wie ben ik.
Nee, maar dan bespreek ik zoiets VOOR dat ik het huis inga en niet als ik er al een tijdje rondloop. Het is het eerste wat gezegd wordt bij dit filmpje en het lijkt mij vooral om de extra spanning.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zou jij in een verlaten huis waar mischien zwervers die onder de heroine zitten kunnen leven zo in het donker als een alice in wonderland naar binnen stappen zonder iemand je rug te laten dekken?
Je kunt inzoomen.quote:adrealine , donker , lijkt me logisch dat iets niet goed in beeld kan komen
Overdrijven is een vak, wist je dat, BG?quote:alles wat voorkomt in een film kan natuurlijk niet serieus genomen worden , je geeft het goede voorbeeld muus![]()
![]()
Als jij schrikt, kijk JIJ naar die plek, je draait niet MET camera voor je hoofd naar die plek. Instinct whatever, maar zo gaat dat gewoon niet.quote:als ik opeens in alle spanning een geluid hoor in zon scene , en ik heb een camera bij me , zou ik als reactie ook meteen mijn camera richten op de richting waar het vandaan kwam
wat is daar nu vreemd aan , mensen hebben nu eenmaal oren en kunnen surround ook waarnemen waar een geluid , noord oost zuid west >> << weg komt...? , inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |