Mja, ik heb ook zo m'n twijfels. Ik kon er verder ook niet veel over kunnen vinden (al was het wel íets meer dan alleen www.bartonmansion.comquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:38 schreef livEliveD het volgende:
Interessant en lijkt me een coole plek om een keer te bezoeken. Filmpje is ook wel tof alhoewel ik het gevoel heb dat de site niet op waarheid berust
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef MUUS het volgende:
Oooooh ja!.
Hier was al eens een topic over (nee, deze doe ik niet dicht) en toen hebben we dat ding wat uit de kast komt helemaal geanalyseerd..
-edit- Oh nee, ik had vooral het ding geprobeerd te ontleden: Barton Mansion.
Welke dingen vond je precies apart aan het filmpje? (ok afgezien van dat 'ding' dat besluit om uit de kast te komen). Het filmpje lijkt zeker echt maar als ik de beschrijving lees dan hebben ze het over een demoon met puntoren en de schrijfstijl is ook, mja, aangedikt lijkt het wel. Die geschiedenis van het huis zou goed kunnen kloppen en op dit soort locaties komen er wel meer dingen voor. Nu heb ik nooit van puntoor demonen met een lantaarn gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, ik heb ook zo m'n twijfels. Ik kon er verder ook niet veel over kunnen vinden (al was het wel íets meer dan alleen www.bartonmansion.com). Het klínkt natuurlijk ook allemaal zo cliché. Groot landhuis op een indianenkerkhof. Hoe kan dat nou géén horror zijn
.
Het filmpje van dichterbij bekeken maakte me toch gefascineerd. Dr zitten toch een paar dingen in die niet op een grap wijzenDaarom drop ik m ook even hier
.
Die puntoren of wat dan ook kan ik niet zien in het filmpje, maar wat mij doet twijfelen is o.a. dat die lantaarn weg'fade't. En zijn gezicht; je kunt duidelijk de ogen en mond zien, maar het ziet er niet menselijk uit, of alsof men een laken met 2 gaatjes eruit geknipt draagt. Het is blurry, unreal. En dan die lengte. De 'entiteit' lijkt te moeten bukken voor die deuropening. Moeilijk is te zien of 'het' nu op de grond staat op erboven lijkt te hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welke dingen vond je precies apart aan het filmpje? (ok afgezien van dat 'ding' dat besluit om uit de kast te komen). Het filmpje lijkt zeker echt maar als ik de beschrijving lees dan hebben ze het over een demoon met puntoren en de schrijfstijl is ook, mja, aangedikt lijkt het wel. Die geschiedenis van het huis zou goed kunnen kloppen en op dit soort locaties komen er wel meer dingen voor. Nu heb ik nooit van puntoor demonen met een lantaarn gehoord
Die foto is wel cool trouwens![]()
Ik zou eerder zeggen: Met iets dat onbekend is eropquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef Keios het volgende:
Stel dat het echt is, dan is het waarschijnlijk één van de beste filmjes met geesten erop. Ik heb zo mn twijfels over de echtheid.
Er hoort niks uit de kast te komen en toch komt er iets wits, een of ander gedaante, uit de kast. Die zie je toch wel? Details zelf kan ik idd ook niet echt ontdekken, zelfs niet frame voor framequote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Natalie het volgende:
Het gaat alleen zo snel dat ik eerlijk gezegd niet weet waar ik wat moet zien. Heb 't nu een paar keer bekeken, maar ik zie niet waar je zo van schrikt.
Nou nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef livEliveD het volgende:
Er hoort niks uit de kast te komen en toch komt er iets wits, een of ander gedaante, uit de kast. Die zie je toch wel? Details zelf kan ik idd ook niet echt ontdekken, zelfs niet frame voor frame
's nachts is het natuurlijk veel spookier dan overdagquote:Op zondag 20 maart 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus, daar schrok ik wel even van! Het kon jezus trouwens ook wel wezen! groot wit gewaad met een dikke bebaarde kop deropboven.
Neej dit is serieus vaag, maar hoevaak wordt zoiets niet in scene gezet? Je vraagt je elke keer weer af waarom gaan ze in het donker dat huis in en niet overdag. Waarom hebben ze niet meer licht bijzich etc.
Dat valt toch wel mee? Gewoon ala blair witch project door een huis lopen, wat smoezen, gauw op een deuropening filmen en daar later wat in paintenquote:Moet wel zeggen als men dit in scene heeft gezet, ze ontzettend precies zijn geweest in de details.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |