Je moet met Yoshi zo'n beest inslikken en spugen op de Gombo.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:18 schreef Drumpie het volgende:
Hallo ik heb gisteren de Nintendo DS gekocht en Mario er bij
Ik ben nu in level 8 ( Laat zo zeggen bij deur 8 ) en moet ik tegen de grote Gombo vechten maar ik snap er niets van ik vernietig die kleine en dan komen ze steeds weer terug, kan iemand mij helpen
Alvast bedankt![]()

Gewoon verdergaan met sterren verzamelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:35 schreef Drumpie het volgende:
Oke ik heb die missie behaald maar wat moet ik nu doen? na die missie van de gombo

Nee joh, van onderaf met de stylus die blokken naar boven pleuren. En hoe harder je pleurt, hoe beter! Want anders blijven ze niet plakken, pleuren ze weer naar beneden! Maar als je ze te hard omhoog schiet, breken de andere blokken af.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
DSIk ga de komende week aan Spiderman beginnen
![]()
En AoE, ik zei toch dat die zou komen, als alle online winkels heb tegelijkertijd met andere Majesco op beschikbaar zetten is dat een duidelijke hnt hoor
Ik vraag me trouwens af wanneer er info komt van Tetris DS. Ik verwacht dat die niet speciaal zal zijn, een hoger scherm (dus het speelveld over 2 schermen verdeeld net als Mr Driller), besturing via knoppen of stylus.

quote:Op zondag 20 maart 2005 13:18 schreef Drumpie het volgende:
Hallo ik heb gisteren de Nintendo DS gekocht en Mario er bij
Ik ben nu in level 8 ( Laat zo zeggen bij deur 8 ) en moet ik tegen de grote Gombo vechten maar ik snap er niets van ik vernietig die kleine en dan komen ze steeds weer terug, kan iemand mij helpen
Alvast bedankt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moh

Ik heb ook een bright pixel en heb gister besloten mijn DS te gaan ruilen. Maar ze hebben in mijn woonplaats geen DSen meer dus nu moet ik nog naar Hilversum ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef Kontiki het volgende:
Antwoord op mijn bright pixel-klaagmail.
[..]
Wel aardig van ze. Fijn om dit mailtje achter de hand te hebben in ieder geval.

100 muntjes?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe haal je de 8e ster in een level? Kan dat pas later in het spel ofzo?

is nog onbekend.......quote:Op zondag 20 maart 2005 17:09 schreef Slomy het volgende:
Weet iemand hier of die kleuren die in Japan gaan komen ook naar Europa gaan komen?

Daar ben ik ook, ik hoorde van iemand dat je daar wario voor moet zijn, om die te verslaanquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef Drumpie het volgende:
nei die hele grote

gewoon schoppen met marioquote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar ben ik ook, ik hoorde van iemand dat je daar wario voor moet zijn, om die te verslaan

Voor de mensen die het niet wisten: Gamespy & Nintendo werken al een aantal jaar samen aan een online service. Deze informatie werd blijkbaar aan developers gestuurd door Gamespy.quote:• Peer-to-Peer Lobby
• Dedicated Server Browser
• Automatic Player Matching
• Two-Player Challenge/Response
• Bypass NAT and firewall obstacles with ease
COMMUNITY
• Run live user lobbies and in-game text chat
• Enable real-time voice communication
• Support enhanced buddy list and instant messaging
• Drive sales with competition, tournaments, ladders and high score systems
• Extend game functionality with remote, secure player data
ADMINISTRATION
• Stop game piracy
• Create limited release and press distributions
• Keep your players informed with a message of the day
• Enable in-game downloadable files
• Update games with automatic game patching
• Report usage by region, number of servers, active users and more
NETWORKING
• Integrate other SDKs flawlessly, with a single UDP Socket
• Guarantee cross-platform compatibility
• Quickly isolate bugs and prevent surprises with full source code

Speciaal accountje aangemaakt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:42 schreef Epimetheus het volgende:
[..]
Ja, da's de echte 'gaming from the inside'-instelling.Fanboys mogen opbokken.

Who cares? Koop een DS en geniet ervanquote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Speciaal accountje aangemaakt?
Iemand zei dat mijn eerste post in dit topic niet klopte, dat is dus wel zo. De laatste weken worden er meer PSP's in Japan verkocht dan dat er in één week Nintendo consoles/handhelds verkocht worden. Dus totaal meer PSP's dan de Cube, DS, GBA SP, GBA bijelkaar. Maar genoeg daarover, dat wilde ik gewoon even rechtzetten.
Als er een beetje leuke games op de DS verschijnen dan haal ik er zeker eentje. De games die er nu zijn, zijn nog een beetje matig. Wacht op dat ene puzzelspel/adventure spel

Dat Nintendo & gamespy samen werken is heeel oud nieuws. Was al zo in 2003.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef Eikelpiercing het volgende:
Waar komt die informatie vandaan? Hier (http://www.fragland.be/news.php?id=10289) staat dat ook al, maar die extra informatie heb ik nog nergens gezien...

Het uitzoeken hoe je langs bepaalde obstakels komt is de helft van het plezier. Neem eens wat tijd om het zelf uit te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik moet nu met Mario tegen Big Bomb vechten ( Die ene met die snor ) maar als ik wil slaan pakt ie me op en smijt hij me weg wie helpt?
Alvast bedankt![]()

Ik denk dat ik die iemand was en je uitspraak niet snapte, en nu nog steeds niet eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Iemand zei dat mijn eerste post in dit topic niet klopte, dat is dus wel zo. De laatste weken worden er meer PSP's in Japan verkocht dan dat er in één week Nintendo consoles/handhelds verkocht worden. Dus totaal meer PSP's dan de Cube, DS, GBA SP, GBA bijelkaar. Maar genoeg daarover, dat wilde ik gewoon even rechtzetten.
Als er een beetje leuke games op de DS verschijnen dan haal ik er zeker eentje. De games die er nu zijn, zijn nog een beetje matig. Wacht op dat ene puzzelspel/adventure spel

Gamespress.com:quote:Op zondag 20 maart 2005 21:29 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik wist al dat Nintendo en Gamespy gingen samenwerken, maar niet dat dat op de DS zou zijn. Ik dacht als dat op de Gamecube was maar dat het afgeblazen was. Maar die info die jij daar hebt, gaat dat over de DS of is die van 2003?
Btw, wanneer komt Kirby's Magical Paintbrush ofzoiets uit? Staat niet op tothegame.com...

Ik heb vandaag zelfs mijn vriendin aan de DS gekregen met die 2e kaartgame.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Woei, ik heb eindelijk alle karakter unlocked, nu ga ik fijn konijntjes zoeken met ze! Die minigames zijn echt tof, ik vind vooral die game leuk waarbij mario door de ringen moet mbv de trampoline.
De 2e kaartgame van Luigi is best leuk

ja, ik ken hetquote:Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Wario Ware vond ik een beetje eng om te zien, want ik had het gevoel dat ze m'n DS kapot ging prikken.

Voor 250 staat de PSP teller op 490000 en de Nintendo totaal teller op 620000 dus je lultquote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaalquote:Als er een beetje leuke games op de DS verschijnen dan haal ik er zeker eentje. De games die er nu zijn, zijn nog een beetje matig. Wacht op dat ene puzzelspel/adventure spel

quote:Beste Roy,
Bedankt voor je e-mail. Nintendo geeft alleen verwachte verkoopprijzen af. De verwachte verkoopprijs van Nintendo DS games is 29,99 en 39,99 (afhankelijk van de titel). Elke winkel bepaald uiteindelijk zelf zijn eigen prijs. Het kan dus zijn dat de game in de ene winkel duurder is dan in de andere winkel. Wij verwachten dat de Media Markt goedkoper is.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Zoals verwacht, een non-antwoord. Nintendo mag haar gamers best een beetje beschermen hoor.quote:

Belachelijk. De winkels houden nu echt gewoon de GBA games prijzen aan. Gelukkig is er een oplossing in de vorm van GCshop.nlquote:

In de loop van deze week, het is namelijk best veel werkquote:Op maandag 21 maart 2005 12:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer krijgen we te horen wie de Nintendo DS prijsvraag heeft gewonnen enzo?
Dat vind ik ook, eigenlijk "volg adviesprijs of je mag het niet verkopen" maar dat is ws iets te drastisch met de komst van de PSPquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zoals verwacht, een non-antwoord. Nintendo mag haar gamers best een beetje beschermen hoor.
Het is dus gewoon zo dat alle ketens 5 euro per spel extra winst pakken over de rug van de gamer. Netjes hoor. Blegh.

Daar zat ik ook al aan te denken. Dat hadden ze wel kunnen doen, als er geen concurrentie was. Nu hebben ze zich ermaar in te schikken. Toch blijf ik het debiel vinden.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik ook, eigenlijk "volg adviesprijs of je mag het niet verkopen" maar dat is ws iets te drastisch met de komst van de PSP

Ik weet niet zeker of Nintendo de PSP echt als concurrent ziet. De PSP zit toch echt in een ander prijsklasse en de games waarschijnlijk ook (50-60 euro).quote:Op maandag 21 maart 2005 12:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat hadden ze wel kunnen doen, als er geen concurrentie was. Nu hebben ze zich ermaar in te schikken. Toch blijf ik het debiel vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |