Mijn kont. Als die AOE screens echt zijn eet ik mijn oor op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nope. Nog een stel gasten op Nintendo Nsider forums hebben de Nintendo Power ook en de screens ook al gezien. Maar ik sluit het in ieder geval niet uit.
Hoe ben jij er zo zeker van dat het fake isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn kont. Als die AOE screens echt zijn eet ik mijn oor op.
Die Goldeneye screens zien er ook niet echt geloofwaardig uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe ben jij er zo zeker van dat het fake is
[afbeelding]
Analoge besturing, via stylus of thumbding. Net zoals bij Mario 64DS en Raymanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef taart het volgende:
[..]
Die Goldeneye screens zien er ook niet echt geloofwaardig uit
Gephotoshopte console-screens, en wat de functie van het onderste scherm moet zijn
Bij Project Rub kan het in ieder geval. Staat in de handleiding onder Opslaan en laden (pagina 112) hoe je dat moet doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand trouwens of ik in wario en project rub ook savegames kan deleten ?
Want ik heb ze overgenomen, en ik wil het graag zelf doen
Ik kwam er vandaag pas achter dat je naast nutteloze toys ook echt minigames unlocked. Wel leuke toevoeging.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga nu proberen alle gouden kroontjes in Wario Ware te halen, blijkbaar krijg je dan ook nog een minigame.
Dan heb ik ze zo te zien allemaal, want de toyruimte zit bijna helemaal vol
Als je dat gewoon via je wireless router kunt doen dan is dat inderdaad een leuk iets.quote:
Al die toys zijn wel grappig, maar nutteloos. Ik had op meer echte games gehoopt, net zoals bij Wario Ware Inc op de GBA.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag pas achter dat je naast nutteloze toys ook echt minigames unlocked. Wel leuke toevoeging.
Ik wist wel dat ze online gingen, maar niet dat ze samen gingen werken met Gamespyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat is van vorige week joh, wist je nog niet? Iwata had het er over in zijn speech.
Wel aardig van ze. Fijn om dit mailtje achter de hand te hebben in ieder geval.quote:Beste Nintendo-fan,
Bij een klein aantal Nintendo DS schermen bestaat de kans dat een of
twee puntjes op het scherm vast lijken te zitten op een bepaalde kleur,
zoals wit of rood. Dit effect wordt veroorzaakt doordat een bepaalde
pixel (de puntjes die het scherm vullen) niet naar behoren functioneert.
Zelfs met de hoge standaard die LCD fabrikanten hebben gezet is dit een
regelmatig terugkerend fenomeen in vele apparaten met LCD-technologie
(PC monitors, televisies, mobiele telefoons enz.).
Het is belangrijk te beseffen dat dit probleem beperkt zal blijven tot
de pixels die je reeds zijn opgevallen. Het probleem zal zich niet
verder uitbreiden en je kunt ervan uitgaan dat het probleem zich niet op
andere plekken op het scherm zal gaan voordoen.
We raden je aan je systeem een aantal weken te gebruiken om te bepalen
of dit je plezier tijdens het spelen in de weg staat. Als je, na je
systeem een tijd gebruikt te hebben, vindt dat dit kleine puntje te veel
afleidt, weet dan dat de Nintendo DS voorzien is van een jaar garantie.
We zullen je systeem graag inspecteren en, indien nodig, kosteloos
repareren binnen de garantieperiode.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Het is voor het eerst dat mijn Bronnen trager zijn dan dit forum. Ik schaam me diep.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
De plaatjes zijn trouwens echt
[afbeelding]
BMH begin maar met eten
Nou sorry hoor, ik meen me te herinneren dat je in het verleden ook wel behoorlijk vaak poep hebt gepraat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat mijn Bronnen trager zijn dan dit forum. Ik schaam me diep.
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Lexie het volgende:
BMH HOOR JE NOG EEN BEETJE FATSOENLIJK MET EEN OOR?
Ah.. het klokkenlevel. Op de N64 was daar mij allerlaatste ster, en heb ik echt lang over gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef RayMania het volgende:
Ik zit nu op 84 sterren met Mario, maar het wordt steeds lastiger.
Heb de eerste levels wel uitgespeeld (moet nog 2 sterren bij Cool, Cool Mountain en een paar bij Hazy Maze Cave). Ik vind vooral die Klokkenlevel kut en die Tiny-Huge.
Je kunt als het goed is gewoon een USB stickje kopen die een netwerkje opzet. Dat ga ik iig doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:00 schreef GameMaster het volgende:
Domme Vraag ( misschien is die wel eerder gesteld ) maar wij hebben thuis geen draadloos internet en als de ds online gaat kan ik dan niet online spelen , of wel.
Zou Nintendo een soort iets maken zodat de mensen zonder draadloos internet (thuis) toch onlne kunnen spelen.
zou iemand mij verder willen helpen?
Klokkenlevel is redelijk simpel, wanneer je om 12 uur het level in gaat, staat alles stilquote:Op zondag 20 maart 2005 10:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ah.. het klokkenlevel. Op de N64 was daar mij allerlaatste ster, en heb ik echt lang over gedaan.
Wat ik mij kan herinneren kom je dan niet helemaal bovenin omdat je daar iets draaiends voor nodig had.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klokkenlevel is redelijk simpel, wanneer je om 12 uur het level in gaat, staat alles stil
Dan ga je hem op 3 uur binnen wanneer alles redelijk langzaam draaitquote:Op zondag 20 maart 2005 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren kom je dan niet helemaal bovenin omdat je daar iets draaiends voor nodig had.
Maar het is allemaal al even geleden
Zie je wel dat ik het goed had gezien.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klokkenlevel is redelijk simpel, wanneer je om 12 uur het level in gaat, staat alles stil
Klopt volgens mij. Je moet denk ik op die wijzer gaan staan en die draait dan naar die ster.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren kom je dan niet helemaal bovenin omdat je daar iets draaiends voor nodig had.
Maar het is allemaal al even geleden
Mmm Waneer komt die uit?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kunt als het goed is gewoon een USB stickje kopen die een netwerkje opzet. Dat ga ik iig doen.
Buiten de lijntjes, figuur sluit niet goed aan en zo, of je trekt lijnen dubbel.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef Cheiron het volgende:
Stomme kutwario. Moet ik figuurtjes in 1 keer overtrekken, maar hij keurt het steeds af .. en ik weet niet waarom
Niet buiten de lijntjes, lijnen niet dubbel. Dat hij niet goed aansluit, tja, ik ben geen rembrandt, maar de ene keer pakt hij hem wel, en de andere keer niet. Kutspelquote:Op zondag 20 maart 2005 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Buiten de lijntjes, figuur sluit niet goed aan en zo, of je trekt lijnen dubbel.
't is echt niet moeilijk hoor
quote:Komt er nu een camera naar de Dual Screen toe? Het klinkt ongelofelijk leuk, maar het waarheidsgehalte ligt niet erg hoog.
Geruchten, het zijn rare dingen. Ze kunnen je hart helemaal op hol laten slaan, want de meeste geruchten zijn zó positief dat ze bijna niet waar kunnen zijn. Natuurlijk heb je betrouwbare geruchten en onbetrouwbare geruchten. Het gerucht kan natuurlijk altijd interessant zijn, in welke groep hij ook thuishoort. Hier hebben we een nieuw geruchtje voor je klaarliggen… Snap DS!
Wat is Snap DS? Wij weten het niet, onze bron weet het niet en het normale volk weet het ook niet. Hoewel we allemaal hetzelfde denken: een camera op de Nintendo DS! Het zou fantastisch zijn, maar of het ook echt waar is vragen we ons af. Het kan namelijk heel goed zijn dat dit nep is. Zo ziet het er immers wel uit. Al zóu dit plaatje van Nintendo's officiele DS website komen... We houden je op de hoogte over Snap DS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al in Super Mario 64? Ik kan mij dat niet meer herrineren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |