Klopt, de besturing was dan ook het enige wat ik in de preview beoordeeld heb en daar was ik niet over te spreken. Ik hoop dat ze het weten te verbeteren in de definitieve game.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Kontiki het volgende:
Metroid is toch maar een demo? Het is nu nog maar een beetje rondrennen en schieten. Maar dat zegt nog weinig over het spel.
Ik vind metroid prime hunters echt heel erg meevallen, \ik vind de besturing echt erg fijn. Voor een gratis demo kun je er zeker een tijdje zoet mee zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:59 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
MP Hunters: First Hunt vond ik vies tegenvallen. Die zou ik in ieder geval eerst ff proberen voordat je een DS koopt.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, maar het klopt volgens mij als een busquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:39 schreef knater het volgende:
verhaal
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind metroid prime hunters echt heel erg meevallen, \ik vind de besturing echt erg fijn. Voor een gratis demo kun je er zeker een tijdje zoet mee zijn![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:15 schreef Cheiron het volgende:
Het bestuurde heerlijk joh. Je kan gewoon niet gamen
Teringjantje. Als je Super Mario 64 nooit heb gespeeld op de N64 moet je op z'n minst Super Mario 64 DS spelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb toch wel zin in zo'n DS eigenlijk
een nieuwe handheld lijkt me toch wel erg tof
heb van de week ff gespeeld op de DS bij bart smit met Wario Ware erin
leuke game om de touchscreen lekker te gebruiken maar verder niet echt geweldig (denk ik)
er zijn alleen nog echt geen boeiende games die ik dan graag zou willen hebben...
Mario 64 wil ik opzich wel hebben (heb geen N64 gehad)
en verder zit er echt gewoon nog niks tussen...
Ik wil sowieso nog ff wachten op Metroid Prime: Hunters / dat is een game om naar uit te kijken
moet nog ff sparen ook...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:59 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
MP Hunters: First Hunt vond ik vies tegenvallen. Die zou ik in ieder geval eerst ff proberen voordat je een DS koopt.
Dit is eigelijk een nadeel van de DS. Niet iedereen kan de nieuwe soort besturing even lekker vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:15 schreef Cheiron het volgende:
Het bestuurde heerlijk joh. Je kan gewoon niet gamen
dat weet ik, maar voor alleen Mario64 ga ik geen DS aanschaffenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Teringjantje. Als je Super Mario 64 nooit heb gespeeld op de N64 moet je op z'n minst Super Mario 64 DS spelen.
Het is ook nog maar een Demo, ik denk dat ze het zo hebben gedaan om de controlls een beetje te showen, en der is maar één echt knal mode: Survival, verder is regular een leuke hindernis baan (waar je wel moet knallen om verder te komen) alleen vind ik wel jammer dat er een tijd aangebonden zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind Metroid Prime First hunters ook erg tegenvallen, maar dat komt meer door de naam dan het spel. De metroid prime's op de cube waren echt kunstwerkjes en bij deze demo is de title screen echt cool, geeft dat Metroid gevoel. Daarna is de game gewoon hersenloos knallen. Ze hadden dat spel een andere naam moeten geven want dit is een belediging voor de Metroid-serie
Ik ben in de preview op elke besturing uitgebreid ingegaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
*knip*
Maar je heb ook andere soorten van besturing, Vagere_Hein. Hebbie die geprobeerd? Je kan bijv. gewoon D-pad gebruiken om te lopen en de 4 knoppen om te richten. Mij lijkt het in ieder geval niet prettig.
Pfff jij laat je leiden door 1 mening? Zal ik je wat vertellen, ik vind de besturing fantastisch!! Beter dan op welke console dan ook. Ik denk dat Vagere Hein na 10 minuten al gestopt is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:13 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
bummer...![]()
hopen dat ze met dat afremmen in de game rekening zullen houden en dus niet onmogelijke dingen vragen
Maar toch lijkt het me een game om naar uit te kijken en de moeite waard om aan te schaffen
er zullen dan nog wel meer toffe games moeten komen, wat vast wel het geval zal zijn
*WD is stiekem een beetje Metroid fan aan het worden
hoe kan je nou zo'n uitspraak maken aan de hand van een Demo..?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind Metroid Prime First hunters ook erg tegenvallen, maar dat komt meer door de naam dan het spel. De metroid prime's op de cube waren echt kunstwerkjes en bij deze demo is de title screen echt cool, geeft dat Metroid gevoel. Daarna is de game gewoon hersenloos knallen. Ze hadden dat spel een andere naam moeten geven want dit is een belediging voor de Metroid-serie
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff jij laat je leiden door 1 mening?
dat de meningen verdeelt zijn zegt iig al iets over de gamequote:Zal ik je wat vertellen, ik vind de besturing fantastisch!! Beter dan op welke console dan ook. Ik denk dat Vagere Hein na 10 minuten al gestopt is.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
knip/
dat de meningen verdeelt zijn zegt iig al iets over de game
verder ga ik 'm lekker zelf proberen zodra de volledige versie er is
Waarom nou weer op de man spelen ipv op de bal? Als je echt geďnteresseerd zou zijn in waarheidsvinding dan zou je één voor één mijn argumenten uit de review aanhalen en ze proberen te diskwalificeren. Nu blijft je reactie hangen tussen een fanboyistische reactie en een flame. Jammer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff jij laat je leiden door 1 mening? Zal ik je wat vertellen, ik vind de besturing fantastisch!! Beter dan op welke console dan ook. Ik denk dat Vagere Hein na 10 minuten al gestopt is.
Je moet ook niet met de stylus gaan spelen maar met de thumb-strap!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben in de preview op elke besturing uitgebreid ingegaan.
Goed doorlezen, Wacko-Dreamer.quote:
Since we got the system late in the day today, we didn't have much time to put into Metroid Prime Hunters: First Hunt, but since the game is identical to the version we played at Nintendo's Gamers Summit, our impressions haven't changed much. Except for one important factor:
The game is SO MUCH MORE PLAYABLE with the Thumb Strap.
Yes, you heard that right. The game is awkward to play using the stylus since you have to support the system entirely with the same hand that's manipulating five of the control buttons.
But when you actually get the Thumb Strap on and slide the plastic bit with the tip of your thumb, the game controls much more naturally with very little discomfort. I will say that your thumb will wear out from overuse, but not nearly as much as your entire left or right hand would by playing using the stylus. Playing with the Thumb Strap has completely changed my opinion on Metroid Prime Hunters and first person shooters in general on the Nintendo DS, because the control is so much better using it.
Reageer dan eens specifiek op de nadelen die ik ondervind. De betere accuratesse van de stylusmode t.o.v. de dualmode bestrijd ik overigens niet, maar er is meer dan accuratesse. Optimale besturing for onequote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had het destijds al gelezen, maar ik zal het nog een keertje lezen
Nou, ik heb het gelezen en ik ben het er absoluut niet mee eens. De dual mode werkt absoluut niet accuraat genoeg in tegenstelling tot de stylus mode. Het enige nadeel van de stylus mode vind ik het omdraaien, voor de rest werkt het prima. Ok het is even wennen , maar daarna loopt het perfect. Ik kan niet wachten tot het spel uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |