quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
stacy keach
quote:Ga vooral met iets anders verder als deze vraag van een correct antwoord is voorzien. Puntje komt wel goedTata!
That's the guyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
stacy keach
ik kende hem vooral als mike hammer. begin jaren tachtig ergens. terwijl we toen ook powers boothe als geweldige Philip Marlowe haddenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ken Stacy Keach alleen uit American History X, maar ik heb hem helemaal niet herkend eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:34 schreef Chielus het volgende:
ik denk Sandra Bullock uit Miss Conginality 2 (deze scene is net op RTLZ)
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
mijn vraag staat nog hoor
dat je een nieuwe vraag stelde gaf niet, want ik was toch een tijdje offlinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ik las naam of 5 titels...
![]()
Vandaar dat ik zo brutaal was om de volgende vraag er in te gooien...
![]()
Okee... bij deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Chielus het volgende:
Ik denk SoK, alleen die is alweer offline, dus als jij een puzzel klaar hebt staan, gooi hem er maar op.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef Chielus het volgende:
A: The terminal
B; Snatch
F: Ocean's eleven
G: Kill Bill ??
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef hornage het volgende:
A The Terminal
B Snatch
C The Cell
D American Pie
E ?
F Ocean's Eleven
G Uma Thurman, maar welke film?![]()
H ?
oke, maar dus geen Armageddon of day after tomorrow.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Paycheck klopt... en wat H betreft... als het mij overkwam zou ik het wel onder de categorie 'rampen' scharen...![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef Chielus het volgende:
[..]
oke, maar dus geen Armageddon of day after tomorrow.
It is!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is E The Manchurian Candidate?
Again... you're right!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
En H Dawn of the Dead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |