Geen onaardig antwoordquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef Khalein het volgende:
Laatst nog gezien: Rosencrantz & Guildenstern Are Dead
geen onaardige film, eigenlijk...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mike Hammer.
Uhm.... z'n naam weet ik niet meteen.
En films.... pff. Die ene film van dinges waar hij wordt aangevallen door z'n haar. Titel weet ik ook niet meer.
Dat noem ik pas een bijdrage.
En daarom scheert hij 't maar af? Dat is ook de enige die ik kan bedenkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
En films.... pff. Die ene film van dinges waar hij wordt aangevallen door z'n haar. Titel weet ik ook niet meer.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
stacy keach
quote:Ga vooral met iets anders verder als deze vraag van een correct antwoord is voorzien. Puntje komt wel goedTata!
That's the guyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
stacy keach
ik kende hem vooral als mike hammer. begin jaren tachtig ergens. terwijl we toen ook powers boothe als geweldige Philip Marlowe haddenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ken Stacy Keach alleen uit American History X, maar ik heb hem helemaal niet herkend eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:34 schreef Chielus het volgende:
ik denk Sandra Bullock uit Miss Conginality 2 (deze scene is net op RTLZ)
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
mijn vraag staat nog hoor
dat je een nieuwe vraag stelde gaf niet, want ik was toch een tijdje offlinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ik las naam of 5 titels...
![]()
Vandaar dat ik zo brutaal was om de volgende vraag er in te gooien...
![]()
Okee... bij deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:15 schreef Chielus het volgende:
Ik denk SoK, alleen die is alweer offline, dus als jij een puzzel klaar hebt staan, gooi hem er maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |