Gelukkig ook met het bouwen van huizen. Van de VROM-site:quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn ook al een kleine 10 jaar bezig marktwerking in de woningmarkt te introduceren.
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=19493#10quote:Hoeveel nieuwe koopwoningen zijn er in de afgelopen jaren gebouwd?
In de afgelopen jaren zijn er tussen 35.000 en 41.000 nieuwe koopwoningen per jaar gebouwd. In de grafiek hieronder ziet de productie in de jaren 2000 tot en met 2003. In de eerste twee kwartalen van 2004 zijn er ruim 19.000 nieuwe koopwoningen bijgekomen.
Hoeveel (koop)woningen gaan er de komende tijd gebouwd worden?
Volgens de 'Bouwprognose 2004 - 2009' (verkorte versie) zullen er tussen 2004 en 2009 in de stedelijke gebieden 358.500 woningen worden gebouwd. Dit betekent een jaarproductie van ongeveer 72.000 woningen. In de overige gebieden is er in die tijd een productie van 87.000 woningen voorzien.
Waar komen de meeste nieuwe koopwoningen te staan?
De meeste koopwoningen worden gebouw op zogenoemde VINEX-locaties. Dat zijn grote uitbreidingsgebieden aan de rand van grote steden. Deze gebieden zijn door VROM aangewezen in de Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra (VINEX).
http://www.platformwoning(...)02b-persbericht2.htmquote:Ons land heeft op dit moment ongeveer 150.000 woningen te weinig en dit tekort neemt jaarlijks met ruim 40.000 woningen toe.
Te hard gereden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:16 schreef gelly het volgende:
Overigens heb ik vandaag weer geheel onvrijwillig tweemaal een duit in de staatskas gedaan
die ruik je wel met die enorme neus van je. Kan je mooi helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
nee, rooie aap, ga met Jan in Oss drollen rapen.
met wiens neus ruik je dan :Squote:Op donderdag 17 maart 2005 23:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
die ruik je wel met die enorme neus van je. Kan je mooi helpen.
is goed, geef ik je wel commando's.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
die ruik je wel met die enorme neus van je. Kan je mooi helpen.
Maar hij neukt wel. Moet je ook eens doen, Mao-man.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
met wiens neus ruik je dan :S
Maar ach, laat AAAH maar, hij neukt in het weekend pas
Zeg, wie is die neger in je avatar eik?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is goed, geef ik je wel commando's.![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar hij neukt wel. Moet je ook eens doen, Mao-man.
Zeg, ik ben je pappie niet, vraag dat maar aan ome Jan.quote:
Ik heb geen idee!quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, wie is die neger in je avatar eik?
nou ja, ik beschouw het als een advies van jou, niet van Jan.. zo onzeker ben je toch niet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, ik ben je pappie niet, vraag dat maar aan ome Jan.
Maar ik wil jouw vriend niet zijn, aap.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nou ja, ik beschouw het als een advies van jou, niet van Jan.. zo onzeker ben je toch niet?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ik wil jouw vriend niet zijn, aap.
Neem nog een pilletje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
![]()
Buigen of barsten he
Nou ja, iemand moet het vrouwtje zijn
antwoord geven op een niet gestelde vraag is je specialiteit he? Daarom kom je dus in POL.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ik wil jouw vriend niet zijn, aap.
Nou, liever een biertje uit jouw koelkast eigenlijk..quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
antwoord geven op een niet gestelde vraag is je specialiteit he? Daarom kom je dus in POL.
Nee, vanavond niet. Morgen misschien, maar ga eerst maar eens zelf werken, dan krijg jij een biertje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, liever een biertje uit jouw koelkast eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |