Ja, raar in Nederland.quote:
Komend weekend, mijn beste, dan wordt er weer geneukt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:
jezus AAAAH, wat ben je negatief man. Neuk het er eens uit ofzo
je had hem ook kunnen vangen en dan vrijlaten in Afrika, Moordenaar!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef du_ke het volgende:
GVD! Ne een mug dood moeten maken, klein nadeel van de lent.
Rot TOCH OP!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je had hem ook kunnen vangen en dan vrijlaten in Afrika, Moordenaar!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spaar niets he..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Komend weekend, mijn beste, dan wordt er weer geneukt.
Nope.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sneeuw van de schotel halen, anders heb je geen beeld. Moest jij ook je schotel ontsneeuwen, Mutant?
Nope, RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb van de wooncoop. een zeemlap gekregen, als aardigheidje. Wat zijn dat voor een belachelijke fratsen?? DoG, jij ook? Mutant, jij ook?
Maar neuk jij nog wel eens?quote:
je mag die van mij wel hebben hoor.quote:
nee, nooitquote:
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?quote:
Nee, zit verlopig nog in een koopwoning.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb van de wooncoop. een zeemlap gekregen, als aardigheidje. Wat zijn dat voor een belachelijke fratsen?? DoG, jij ook? Mutant, jij ook?
Kut zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, zit verlopig nog in een koopwoning.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?
Welke naziband is dat? Gaaf!quote:
Uitleg? Avond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef gelly het volgende:
Een echte liberaal huurt niet. Goedenavond trouwens.
Ik wil als maagd trouwenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?
Omdat je bijdraagt aan de instandhouding van de communistische wooncoöperaties. In bepaal liever zelf in welke sloot ik mijn geld gooi.quote:
vandaar dat je zo negatief bent de "ganse" tijd.quote:
Daar heb je helaas gelijk in als je het zo bekijkt. Je zou ook die fascisten voor het gerecht kunnen slepen, omdat ze niet bijbouwen en niet renoveren. Overigens is de woningmarkt in NL sowieso verziekt. Je betaalt schandalige bedragen, ook voor een koopwoning.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat je bijdraagt aan de instandhouding van de communistische wooncoöperaties. In bepaal liever zelf in welke sloot ik mijn geld gooi.
Nee hoor, zo zou Fatima het gewild hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
vandaar dat je zo negatief bent de "ganse" tijd.
fatima wie? is ze dood?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee hoor, zo zou Fatima het gewild hebben
Nou niet de boel omdraaien he? Dondersteen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
vandaar dat je zo negatief bent de "ganse" tijd.
Ach joh, sterf! Ik spreek je wel als je wel geneukt hebt, dat scheelt een hoop onzinquote:
http://www.theshavers.nl/quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welke naziband is dat? Gaaf!![]()
Ach ja, als je eenmaal wat gekocht hebt blijven de maandelijkse lasten natuurlijk jarenlang min of meer hetzelfde. Je gaat er iig niet op achteruit itt het huren. Ik had ook niet het geduld om jarenlang op een wachtlijst te staan voor een fatsoenlijke woning... Hier in Groningen is het nog wel redelijk betaalbaar, maar met een modaal inkomen koop je hier ook niks meer. Ja, of je moet bij de waddenzee in Het Grote Niets willen wonen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Overigens is de woningmarkt in NL sowieso verziekt. Je betaalt schandalige bedragen, ook voor een koopwoning.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ach joh, sterf! Ik spreek je wel als je wel geneukt hebt, dat scheelt een hoop onzin
quote:Gemeente: 'Niet gekort om weigering hand'
De gemeente Den Haag ontkent dat het een islamitische man heeft gekort op zijn uitkering omdat hij weigerde vrouwelijke gemeenteambtenaren een hand te geven. De man zou zijn gekort omdat hij zich onvoldoende heeft ingespannen om een baan te vinden en afspraken niet is nagekomen, stelt de gemeente.
De man werd eerst gekort en ontving vervolgens een maand geen uitkering. Gisteren stelde de advocaat van de man dat de reden hiervoor was dat zijn cliënt vrouwelijke medewerkers van de gemeente geen hand wilde geven.
Geringe moeite
De Haagse Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) ontkent dit. In een persbericht stelt de dienst dat er 'iets anders aan de hand is'. Het besluit om zijn uitkering eerst te korten en vervolgens een maand in te trekken zou zijn gebaseerd op de te geringe moeite die de man deed om aan het werk te komen.
Maar de advocaat was er gisteren stellig van overtuigd dat dit niet de belangrijkste reden voor de gemeente is geweest om tot de sanctiemaatregelen over te gaan. 'Er staat in het rapport dat mijn cliënt maar liefst een keer per dag moet solliciteren, terwijl dat normaal gesproken maar een keer in de week is. Daarnaast wordt wel drie keer naar het handen schudden verwezen. Dat lijkt mij daarom de belangrijkste motivatie van de Sociale Dienst.'
Maar daar mag je geloof ik ook al niet zomaar meer wonen. daar worden gelukszoekers geweerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach ja, als je eenmaal wat gekocht hebt blijven de maandelijkse lasten natuurlijk jarenlang min of meer hetzelfde. Je gaat er iig niet op achteruit itt het huren. Ik had ook niet het geduld om jarenlang op een wachtlijst te staan voor een fatsoenlijke woning... Hier in Groningen is het nog wel redelijk betaalbaar, maar met een modaal inkomen koop je hier ook niks meer. Ja, of je moet bij de waddenzee in Het Grote Niets willen wonen.
Het is inderdaad te triest voor woorden. De hele huizenmarkt is in tien jaar tijd twee keer zo duur geworden. Als we nog in guldens zouden rekenen moet je haast miljonair zijn om nog iets leuks te kopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach ja, als je eenmaal wat gekocht hebt blijven de maandelijkse lasten natuurlijk jarenlang min of meer hetzelfde. Je gaat er iig niet op achteruit itt het huren. Ik had ook niet het geduld om jarenlang op een wachtlijst te staan voor een fatsoenlijke woning... Hier in Groningen is het nog wel redelijk betaalbaar, maar met een modaal inkomen koop je hier ook niks meer. Ja, of je moet bij de waddenzee in Het Grote Niets willen wonen.
Zolang je me geen bier aanbiedt, is er niets aan de hand, hoezoquote:
Ze zijn ook al een kleine 10 jaar bezig marktwerking in de woningmarkt te introducerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest voor woorden. De hele huizenmarkt is in tien jaar tijd twee keer zo duur geworden. Als we nog in guldens zouden rekenen moet je haast miljonair zijn om nog iets leuks te kopen.
Is mij niks van bekend hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar daar mag je geloof ik ook al niet zomaar meer wonen. daar worden gelukszoekers geweerd.
Nou ja, mocht het ooit gebeuren dat je huis minder waard is dan de aankoopwaarde dan is het natuurlijk nog geen ramp, die prijzen gaan vanzelf weer omhoog. Het wordt pas een probleem als je gewongen moet verhuizen.quote:Huren is tegenwoordig idd zonde van het geld, maar lage maandlasten betekent nog niet automatisch een goede investering.
gave bierbuikenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.theshavers.nl/
http://www.theshavers.nl/movie/FXCD0109.AVI
Voor het geld dat ik mijn appartement gekocht heb kocht je 10 jaar geleden een riante 2-onder-1 kapper. Vrij triest idd. Maar ja, ik woon dan ook (straks) zon beetje bij het centrum.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest voor woorden. De hele huizenmarkt is in tien jaar tijd twee keer zo duur geworden. Als we nog in guldens zouden rekenen moet je haast miljonair zijn om nog iets leuks te kopen.
Zeg, als jij ook eens wat minder zevert, aap.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zolang je me geen bier aanbiedt, is er niets aan de hand, hoezo![]()
Zeik minder, please..
vrienden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, als jij ook eens wat minder zevert, aap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |