abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:52:21 #301
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25562439
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een saai onderwerp. Ik als jonge student weet zeker dat ze het saai gaan vinden...beter kan je een ander voorwerp (pittiger) aandragen.
Het is maatschappijleer. Ik heb niet zoveel vertrouwen in debateren. Te vaak komen ze niet verder dan: ik vind het stom, omdat ik het stom vind. Maar dat kan ook liggen aan een gebrek aan informatie om een fatsoenlijke mening te kunnen vormen. En natuurlijk onzekerheid.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:54:53 #302
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_25562499
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een saai onderwerp. Ik als jonge student weet zeker dat ze het saai gaan vinden...beter kan je een ander voorwerp (pittiger) aandragen.
Ik weet al wat ik ga doen.

Ik begin de les met een prachtige dia voorstelling van proefdieren denk ik, om het te visualiseren, dan verdeel ik de klas in 3 groepen, voor tegen en jury. Maakt niet uit of je voor of tegen bent je komt dus in een groep, ze krijgen dan een week de tijd om informatie op te zoeken die hun standpunt moet verdedigen, de jury moet beide standpunten bekijken. Ze leveren daarover een verslagje in de volgende les en dan gaan we beginnen met een debat, elk groepje moet 1 spreker uitkiezen die de opening maakt van 5 minuten en vervolgens een debat van 15 minuten, de jury observeert en mag uiteindelijk 1 winnaar uitzoeken en de groep die het meest overtuigend was, beetje lagerhuis idee dus.

Het was niet mijn onderwerp keuze, vast onderwerp enzo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:57:10 #303
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_25562547
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik geef 3 4havo klassen les. Daar vermaak ik me een stuk meer bij dan bij de onderbouw. In 4havo kan je ze tenminste op hun sociale geweten aanspreken. In de onderbouw kan ik beter het fluitje van meneer de politie-agent lenen.
Wat leuk, ik wist niet dat je les geeft.

VMBO ligt mij ook niet zo, dat was de reden dat ik de PABO niet leuk vind, als ik politie agent wil spelen meld ik me daar wel aan

Maar ik moet nog 3 en een half jaar voor tweede graads en dan nog 2 jaar voor eerste graads, maar zoals het gaat ziet het ernaar uit dat ik mijn p ga halen. Het is wel een zware opleiding moet ik zeggen, het gaat veel dieper op onderwerpen in dan ik had gedacht en volledige punten bij een 10 tentamen behalen is nog niet voorgekomen in de klas. 7 was het hoogste tot nu toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')