Man/vrouw, zeur niet zo. Je bent doordrenkt van de PvdA-taktiek, beetje met de wind mee en draaien wanneer dat uitkomt. Zo eis je de ene keer dat mensen inhoudelijk zijn en de andere keer stel je alleen maar tegenvragen, omdat je zelf niet inhoudelijk wilt zijn. want stel je voor zeg, dat Leers inderdaad superieur blijkt te zijn aan Cohen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:55 schreef Parabola het volgende:
[..]
Tja, da's ook een manier om recht te praten dat je geen antwoord op mijn vragen hebt. Enfin, ik ga dat topic (als het die naam nog mag dragen) hier niet voortzetten. Dat had ik net zo goed in het topic zelf kunnen doen immers. Iedere lezer kan het betreffende topic lezen en er zelf zijn conclusies uit trekken.
Vraag dat eens aan de miljoenen die onder Stalin zijn gestorven!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:02 schreef Monidique het volgende:
PvdA is gewoon superieur.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahahaha, wees jij maar lekker superieur, ik ga volgend jaar een villa betrekken in Belgie. Blijf jij maar in je premie A woning zitten.![]()
![]()
Het is vast groter dan Knut en mijn huisjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, Villa en Belgie...dat zijn twee tegenstrijdige zaken.
Ik begrijp dat je de persoonlijke aanval nu gebruikt om de aandacht af te leiden van je eigen onvermogen? Je doet maar, iedereen die het betreffende topic doorleest kan zien hoe het echt zit. Laat ik je er overigens nog even aan herinneren dat ik geen PvdA-er ben. Dat is weer een van de dingen die jij denkt voor mij te mogen invullen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man/vrouw, zeur niet zo. Je bent doordrenkt van de PvdA-taktiek, beetje met de wind mee en draaien wanneer dat uitkomt. Zo eis je de ene keer dat mensen inhoudelijk zijn en de andere keer stel je alleen maar tegenvragen, omdat je zelf niet inhoudelijk wilt zijn.
Ook hier vul je weer voor me in, kennelijk je favoriete hobby. Ik sluit helemaal niet uit dat Leers een betere burgemeester is dan Cohen, evenmin als het omgekeerde. Ik snap hoe dan ook niets van dat eeuwige gerefereer aan Cohen. Kennelijk schijn je te denken dat ik een Cohen-fan ben ofzo? Ik weet niet waar je dat op baseert. Ik heb niets met of tegen Cohen, eigenlijk boeit de lokale Amsterdamse politiek me niet zo. Kennelijk mag dat niet? Wie niet voor ons is, is tegen ons?quote:want stel je voor zeg, dat Leers inderdaad superieur blijkt te zijn aan Cohen.![]()
quote:Jan Nagel wil de strijd aan met Wilders en PvdA
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Nederlands Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 17 maart 2005 @ 22:16
FOKwa had ons via de nieuws-submit te melden:
"Opiniepeiler Maurice de Hond heeft mij verzekerd dat we zeker twintig zetels kunnen veroveren." Aan het woord is Jan Nagel, voormalig wethouder voor Leefbaar Hilversum en vier jaar geleden de grondlegger van Leefbaar Nederland. Nagel is ervan overtuigd dat hij een bres kan slaan in de gevestigde politieke orde. Met geestverwanten voert hij overleg over een nieuwe politieke beweging.
Nieuw Nederland moet de partij gaan heten, die zich net als Wilders moet gaan richten op de 'zwevende kiezer'. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries, oud-PvdA-minister en -burgemeester Bram Peper en voormalig politiewoordvoerder Klaas Wilting zijn betrokken bij de gesprekken die Nagel momenteel voert. De Vries zou zich nog beraden op zijn politieke toekomst, maar zal zich sowieso niet aansluiten bij Geert Wilders, die 'te onversneden rechts' is. Peper, als adviseur bij de initiatieven van Nagel betrokken, denkt dat Wilders er niet in zal slagen kiezers bij de PvdA weg te halen. "Fortuyn slaagde daar als niet-partijgebonden persoon in. Maar daarvoor is Wilders te veel een rechtsbuiten van de VVD", aldus de voormalige burgemeester van Rotterdam.
Maurice de Hond denkt dat een aansprekende outsider veel stemmen weg kan halen bij de drie linkse partijen PvdA, GroenLinks en SP, die momenteel in de peilingen nog op gezamenlijk ongeveer 75 zetels staan. Behalve Jan Nagel zou ook voormalig PvdA-prominent Rob Oudkerk oren hebben naar een nieuwe progressieve partij. "Ik wil terugkomen in de politiek, eventueel als gemeentelijk bestuurder en niet per se voor de PvdA", stelt Oudkerk. In een alliantie met Jan Nagel ziet hij echter weinig.
Belachelijk, maar voor criminelen kunnen er wel nieuwe multi-mediazuilen tegen de verveling geplaatst worden.quote:
Al-Manar (the beacon) is the official television station of the Lebanon-based Hizbullah, the Iranian-supported Shi‘ite movement that appears on every U.S. terrorism list. Many political movements and organizations in the Arab world publish in print, and some even have clandestine radio stations. Terrorist groups such as al-Qa‘ida have been especially adept at manipulating television through the release of videos. But Hizbullah is unique in its operation of a full-fledged television station, offering a rich menu of news, commentary, and entertainment.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:24 schreef Mea_Culpa het volgende:
Nou Mutant, nu net op het nieuws dat Al Manar in NL geblokkeerd gaat worden. Al Manar is fucking de spreekbuis vd Hezbollah!
[afbeelding]
Nee, niets aan het handje met die zenders hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik wel, jij bent zo lekker studentikoos
Cute hequote:
Leraressen zijn leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Cute he
En nu staat er ook nog een foto bij
Ik studeer er nog voor en alleen maar tweede graadsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Leraressen zijn leuk
Welke klassen geef je les?
Wat een saai onderwerp. Ik als jonge student weet zeker dat ze het saai gaan vinden...beter kan je een ander voorwerp (pittiger) aandragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor en alleen maar tweede graadsWil wel eerste graads gaan halen om aan havo/vwo klassen les te geven.
Maar binnenkort geef ik mijn eerste les aan 4 havo over ethiek "wetenschap en dierenproeven" Denk dat ik een debat ga doen. Ben benieuwd
Ik geef 3 4havo klassen les. Daar vermaak ik me een stuk meer bij dan bij de onderbouw. In 4havo kan je ze tenminste op hun sociale geweten aanspreken. In de onderbouw kan ik beter het fluitje van meneer de politie-agent lenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik studeer er nog voor en alleen maar tweede graadsWil wel eerste graads gaan halen om aan havo/vwo klassen les te geven.
Maar binnenkort geef ik mijn eerste les aan 4 havo over ethiek "wetenschap en dierenproeven" Denk dat ik een debat ga doen. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |