Dudequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Dude.... waar is een bijv. supersport voor gemaakt..... voor te racen toch? Je maakt mij niet wijs dat je motorschade op kan lopen door veel bochtjes te rijden.....
En nu wat meer onderbouwen.quote:En hoezo laten wennen.... echt de grootste onzin die ik gehoord heb![]()
Het warmrijden waar jij het over hebt, zo snel mogelijk wegrijden is namelijk voor de cylinders.quote:Waar zeg ik het trouwens dat het voor de cilinders is
Gamma, bijkomend nadeel dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
met koude motor is olie ook nog eens dikker dus komt dat veel moeilijker op de juiste plaatsen,
en dat word dan nog moeilijker als de motor schuin staat,![]()
over warmrijden hebben dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Faithz het volgende:
We gaan het maar niet meer over warmlopen e.d. hebben, ieder zijn ding
Lijkt wel zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk
Precies, ik beschouw het als een wetenschap.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Faithz het volgende:
We gaan het maar niet meer over warmlopen e.d. hebben, ieder zijn ding
Moet zeggen dat ik dat vaak overwogen heb, met olie versen eerst in een hete pan opwarmen, koelvloeistof eerst koken voor gebruik enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik begin trouwens nooit met koude motorBegin altijd gelijk warm, veel handiger
Ik doe meestal m'n pak + schoenen aan, sloten van de motor af, even de motor van de middenbok en zo neerzetten dat ik er omheen kan lopen. Dan start ik de motor, doe ik m'n helm op, handschoenen aan. Even rondje om m'n motor of alles goed is (verlichting, banden, remvloeistofquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, ik beschouw het als een wetenschap.![]()
![]()
Gewoon netjes aankleden dus de volgende keer, motor klaarzetten, handschoenen, helm op, motor starten, niet teveel -en niet te weinig toeren laten draaienen na een seconde of 30 rustig wegrijden en de eerste 15-20 kilometer rustig aan. En in de winter nog wat langer wachten met gassen.
![]()
Serieus Pepijn..... jij hebt last van een olie obsessiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat vaak overwogen heb, met olie versen eerst in een hete pan opwarmen, koelvloeistof eerst koken voor gebruik enz.![]()
De ideeen waren aanwezig om zo'n reiskoker voor in een glas in te bouwen op de 1 of andere manier.
Ik heb zelfs eens een haardroger geinstalleerd om te onderkant van het blok op te warmen een kwartiertje voor het rijden.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
Moet zeggen dat ik dat vaak overwogen heb, met olie versen eerst in een hete pan opwarmen, koelvloeistof eerst koken voor gebruik enz.![]()
De ideeen waren aanwezig om zo'n reiskoker voor in een glas in te bouwen op de 1 of andere manier.
Ik heb zelfs eens een haardroger geinstalleerd om te onderkant van het blok op te warmen een kwartiertje voor het rijden.![]()
Same here, bij mijn motor kan dan ook gelijk de choke eraf,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe meestal m'n pak + schoenen aan, sloten van de motor af, even de motor van de middenbok en zo neerzetten dat ik er omheen kan lopen. Dan start ik de motor, doe ik m'n helm op, handschoenen aan. Even rondje om m'n motor of alles goed is (verlichting, banden, remvloeistof) en dan stap ik op en ga weg
<<insert motorrijsmiley>>
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Serieus Pepijn..... jij hebt last van een olie obsessie![]()
quote:
jij stelt gewoon de verkeerde prioriteitenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik kom ook weer even kijken voordat het topic al weer dicht is.![]()
Te druk gehad met andere dingen
Dat vond ik zelf eigenlijk wel meevallen. Ik ga liever motorrijden dan neuzelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij stelt gewoon de verkeerde prioriteiten
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het gaat vrij hard ja. En als je dan alles moet nalezen duurt het weer langer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:21 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hier hou je het ook af en toe niet bij
Kan wat kleiner, en ik heb mooiere gezien qua high mounts. Hoe die bocht ook loopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe vinden jullie een highmount Leo?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Oh, ik dacht dat het een nieuw type remschijf was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Duh het is ook een PhotoshopOngeveer dus...
Doe ik soms niet eensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het gaat vrij hard ja. En als je dan alles moet nalezen duurt het weer langer.
Beter, in het weekend roddelen we altijd over jou namelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Faithz het volgende:
Zeker niet na het weekend.. zijn we alweer 3 topics verder![]()
Nee inderdaad, ik ga niet een heel topic nalezen. Je kunt dan toch niet meer reageren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Doe ik soms niet eens
Zeker niet na het weekend.. zijn we alweer 3 topics verder![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter, in het weekend roddelen we altijd over jou namelijk. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een nieuw type remschijf was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef ScootahPhreak het volgende:
IK W3e+ zEk3R D@+ ik JUlLie 81J K4N H0UD3n 0p M1jN 0PG3V0eRD3 5C0o+âH eN JulliE 0P JuLL1e 0R1G1n3l3 m0t0r3N!![]()
Nee, geen pepijn..quote:
D4+ DO3N Z3 @Lle3N 1N h3t xBoX Spel 8UrN0u+ 3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
CoOl WaNeEr GaAn We MeEtEn.
![]()
wE wErKeN wEl MeT eEn InZeT dUzZ dEgEnE dIe WiNt oP dE dRaGsTrIp KrIjGt dE bRoMmÂh VaN dE tEgEnStAnDeR.![]()
zIjn juLL13 4Ll3Ma4L Z0 A4rd1G HiEr V00R n13uW3l1n93N opH 1S d4T 4LleEn Ri3tV@eRDER m@@R?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij ben je al aardig diep gezonken als je zo'n kan typen en het ook nog eens kan lezen
Precies, enige en fipo Registratie probleemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:50 schreef Faithz het volgende:
Nee, geen pepijn..
Die reageerde hier om 13:33
en de rare kip hier: Registratie probleem » 18/03 13:32 - ScootahPhreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |