En dat maak jij uit.quote:
Dieselquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik weet niet eens wat ik moet tanken in die zx6r.
quote:
Die waren een tijdje geleden in de aanbieding bij de macroquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Powerpackje kopen.![]()
[afbeelding]
Is een stuk minder gekloot, en als je vriendin van huis is........
Ja hoor, gewoon euro 95 ongeloodquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:30 schreef Youssef het volgende:
[..]Maareeuh, wat is het eigenlijk wel? '95?
Ik moet nog een keer bellen, want dwe ophaaldag was echt chaotisch.
Dat laatste doet het hemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon euro 95 ongelood
serieus
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat maak jij uit.![]()
Zonder jou ......zonder jou .....
zonder jou ......
zonder jou .....
zonder jou ......
zonder jou .....
![]()
![]()
= 2taktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef Youssef het volgende:![]()
Ik weet niet eens wat ik moet tanken in die zx6r.
Jij gaat ook zaterdag?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
net mail van Sabra gekregen, [afbeelding] na 4 dagen![]()
band hebben ze gewoon op voorraad en kan gewoon langs zonder afspraak [afbeelding]
Volgens mij hebben ze daar in Geldermalsen tegenwoordig ook een telefoonaansluitingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
net mail van Sabra gekregen, [afbeelding] na 4 dagen![]()
band hebben ze gewoon op voorraad en kan gewoon langs zonder afspraak [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:00 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, die foto van de OP he? Is dat niet ontzettend slecht al die motorblokken die schuin staan en draaien???
quote:
http://www.student.kun.nl(...)unten_paragraaf7.htmquote:Stop na een tijdje op een rustige plek maar laat de motor lopen. Zet de motor op middenbok of zijstandaard. Als de motor alleen een zijstandaard heeft laat het blok dan niet te lang lopen. Alle olie wordt door het schuin staan naar één kant van het blok gestuurd en in een extreem geval zou dit voor motorschade kunnen zorgen. Luchtgekoelde blokken mogen in principe ook niet langer dan een paar minuten zonder koelende rijwind draaien.
Ik vind ze niet zo schuin staan hoor, maar de theorie derachter lijkt toch best te kloppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:07 schreef Faithz het volgende:
Daarom hebben alle SS ook alleen een zijstandaard![]()
Ik ga dit eens aan mijn technische vriend (steun en toeverlaat op gebied van mijn schatje) vragen
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:44 schreef Youssef het volgende:
Weet iemand wat ik allemaal nog moet vragen aan de verkoper?Ik wil nog de onderhoudshistorie weten en wat er in de tank moet (ok 95 dus
) maar zijn er nog specifieke dingen die je als motorrijder kunt doen? Wielen verkeerdom zetten ofzo?
quote:En daarna ga ik eens langs bij die dealer met uitgeprintte info van kawasaki website. Want de gasten lullen telkens over gasnaalden en weet ik veel. Terwijl er inlaatringen staat op los websitios.![]()
Voor die foto hebben we alleen maar de verlichting aangezet hoor,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:00 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, die foto van de OP he? Is dat niet ontzettend slecht al die motorblokken die schuin staan en draaien???
Dan zal ik ze in het vervolg wat minder lang warm laten lopen danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Voor die foto hebben we alleen maar de verlichting aangezet hoor,![]()
maar volgens mij klopt het wel dat je hem niet te lang moet laten lopen als ie schuin staat,
maar als je geen middenbok heb is er soms geen keuze.![]()
quote:
Echt weer een vrouwenantwoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:07 schreef Faithz het volgende:
Daarom hebben alle SS ook alleen een zijstandaard![]()
Ik ga dit eens aan mijn technische vriend (steun en toeverlaat op gebied van mijn schatje) vragen
Jij hebt toch altijd van die leuke radarbeeldjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html?navi=703&submit=gaan ouwe rampestamper
Dan moet ik die weer opslaan en uploaden op mn webspacequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd van die leuke radarbeeldjes?![]()
Gaat het regenen in A'dam of niet![]()
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.htmlquote:Komende nacht komen in het zuiden en westen opklaringen voor en kan
mist ontstaan. In het noordoosten is de bewolking dan zo dik geworden
dat het af en toe gaat regenen. Overdag breidt het gebied met bewolking
en regen zich iets naar het zuidwesten uit. Zeeland houdt de meeste kans
op zon. De middagtemperatuur loopt uiteen van 8 graden in Groningen tot
16 graden in het zuiden van het land.
Ja, onderhoud ken ik wel, alleen nu wil ik een concreet overzicht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Onderhoudshistorie vraag je vooooooor aankoop.
Is algemeen bekend hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus zou je op een circuit ook schade aan je blok oplopen? Daar rijd je ook meer bochten dan rechtuit
Of op t klaverblad
Alsof de olie maar aan 1 kant zit als ie schuin staat.....
En hoe denk je dat die stationair is met koude motor.quote:volgens mij heb je zoiets als een oliepomp en oliedruk
Wat heb je nu tegen vrouwenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Echt weer een vrouwenantwoord.
Slijtage komt vast en zeker als je hem altijd op de zijstandaard warm laat draaien.
Wie heeft dat trouwens bedacht een lopende motor op de standaard.![]()
Wheelies ja, de restquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is algemeen bekend hoor.
En het klopt dat ze daar in bepaalde gevallen voor waarschuwen ja, klaverblad heb ik zo eens gelezen ooit.
Maar dat is wat al te extreem.
(ZX10R versie 2004 kon immers ook schade oplopen bij circuit gebruikmaar dat was ivm een lostrillende dynamo die een scheur in het blok geeft
)
[..]
En hoe denk je dat die stationair is met koude motor.![]()
En met wheelie's is ook bekend dat je motorschade oploopt als je lang op 1 wiel rijdt.![]()
Nee. Zo word ie amper of niet warm, het beste is gewoon om gelijk weg te rijden en belast warm te rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wat heb je nu tegen vrouwen![]()
En ik dacht dat het juist goed was om ze een minuut of 2 ff te laten lopen voor het rijden..![]()
Hm, ik laat ze op 2000 toeren draaienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Zo word ie amper of niet warm, het beste is gewoon om gelijk weg te rijden en belast warm te rijden
Nope, is precies hetzelfde zo niet erger want de olie is nog niet warm.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wheelies ja, de restZo kan je wel op alle slakken zout leggen....
Het is niet voor je cylinders, maar voor de klepspeling die koud en warm nogal verschilt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee. Zo word ie amper of niet warm, het beste is gewoon om gelijk weg te rijden en belast warm te rijden
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:50 schreef Faithz het volgende:
Hm, ik laat ze op 2000 toeren draaienWarm wordt het wel dacht ik.
Maar evengoed
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
En ja het gaat vast en zeker regenen
dat van die ZX10 heb ik ook ergens gelezen,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is algemeen bekend hoor.
En het klopt dat ze daar in bepaalde gevallen voor waarschuwen ja, klaverblad heb ik zo eens gelezen ooit.
Maar dat is wat al te extreem.
(ZX10R versie 2004 kon immers ook schade oplopen bij circuit gebruikmaar dat was ivm een lostrillende dynamo die een scheur in het blok geeft
)
[..]
En hoe denk je dat die stationair is met koude motor.![]()
En met wheelie's is ook bekend dat je motorschade oploopt als je lang op 1 wiel rijdt.![]()
hoe andersquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie gaan gewoon te soft met je motor omGewoon starten, helmpje op, handschoentjes aan en wegrijden..... gaat al goed sinds de eerste benzinemotoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |