In dat opzicht ben ik het niet met je eens. Het staat een cabaretier vrij om te zeggen wat hij wil. Hij "mag" iemand een spiegel voorhouden en humor als wapen gebruiken. Vaak werkt dat alleen maar erg verhelderend.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met cabaret hetzelfde. Wij gaan best vaak. Maar hoe simpel zijn nou die geintjes over Balkenende en z'n vermeende Harry Pottergelijkenis nou. Het was even leuk, maar als je anno 2005 niets leukers meer kunt verzinnen...... Kijk, het is de cabaretier zn werk om geintjes te maken over onder andere de regering. Maar ook hier worden mensen systematisch bijna gepropagandeerd. Het zijn wat zware bewoordingen, maar wat je al zei R_ON, je kunt je vinger er niet goed opleggen....
Hij zij het wel even in een andere context als jij hier schetst. Hij citeerde namelijk een aantal partijen. Bovendien vond, en vind, ik Wester erg objectief. Ook ten aanzien van Wilders!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:21 schreef R_ON het volgende:
Maar ook Frits Wester kan er wat van tav Geert Wilders.
Geert Wilders wil de belastingen verlagen, maar ook dat er meer geld gaat naar verzorgingshuizen.
Dus concludeert Wester: "de plannen van Wilders lijken niet erg realistisch, omdat ze door die belastingverlaging onbetaalbaar zijn."
Toch is dat een nare manier van beinvloeding. Er zitten hiaten in de verslaggeving. Een punt waar Wilders bijvoorbeeld op wil bezuinigen zijn de ambtenaren.
Los daarvan is het niet aan Frits Wester om ergens over te oordelen, maar om nieuwsFEITEN te brengen.
Ow! Ik dacht dat Frits begon met de mededeling dat er nog geen reacties waren gekomen van andere partijen, omdat ze na Fortuyn, afwachtender waren in hun reactie en dus niet dezelfde fout wilden maken, door het helemaal af te kraken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:11 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Hij zij het wel even in een andere context als jij hier schetst. Hij citeerde namelijk een aantal partijen. Bovendien vond, en vind, ik Wester erg objectief. Ook ten aanzien van Wilders!
Wellicht zijn ze dikke maatjes geworden nu Daphne Jeroen verlaten heeft. (of was het andersomquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:43 schreef pberends het volgende:
Ach Jeroen Pauw en Mingelen lopen altijd te sollen. Wel grappig.
Ik mag Jeroen wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:39 schreef pberends het volgende:
Jeroen Pauw is gewoon een nonchalante klootzak. Je moet z'n gezichtsuitdrukking is zien na het Joep-filmpje. Wel grappig.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik mag Jeroen wel.
Bedoel je deze uitdrukking?
[afbeelding]
Je moet er ook nog de capaciteiten voor hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Internationalist het volgende:
Waarom begin je zelf geen programma als je het allemaal zelf zoveel beter kan? Die vrijheid heb je.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Geef mij maar Hanneke Groenteman die is tenminste niet zo opvallend links! Zij is zo objectief, als Jan Mulder rechts is.
Pas maar op, straks wordt je beschuldigd van demonisering. Je merkt het nu al hoe sommige mensen zich in de slachtofferol graven om uiteindelijk te zeggen dat het allemaal de schuld van links is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef Basp1 het volgende:
Ik snap niet dat de nos zoveel tijd heeft besteed aan de presentatie van het partijprogramma van wilders, die haalt in de peilingen stees minder zetels, dus zouden ze ook steeds minder aandacht aan die relneef moeten besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |