Wacko is al zijn hele leven ziek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Een ziekte kan een mens idd veranderen, ook van kwaad tot erger.
Dus jij denkt dat hij zijn huid bleekt en dat hij geen medische aandoening heeftquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat kan ik niet beoordelen, ik ben geen medicus.
Hij heeft Vitiligo, maar dat openbaart zich doorgaans niet voor het 30e levensjaar. De rest van z'n medische geschiedenis is me niet bekend. Dus kan ik niet beoordelen of hij al z'n hele leven ziek is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef APK het volgende:
Dus jij denkt dat hij zijn huid bleekt en dat hij geen medische aandoening heeft
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft Vitiligo, maar dat openbaart zich doorgaans niet voor het 30e levensjaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Een ziekte kan een mens idd veranderen, ook van kwaad tot erger.
Is dat erfelijk? Want zijn familie is nog hartstikke bruin hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft Vitiligo, maar dat openbaart zich doorgaans niet voor het 30e levensjaar. De rest van z'n medische geschiedenis is me niet bekend. Dus kan ik niet beoordelen of hij al z'n hele leven ziek is.
Is dat die ziekte die zich kenmerkt door een versmalling van de neus van ruim 3cm naar een kleine 70mm?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:51 schreef MJboard het volgende:
Lupus.
Waarom weet je zo zeker dat Michael Jackson onschuldig is? Omdat je zijn muziek leuk vindt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:22 schreef MJboard het volgende:
Nee hoor, lees de symptonen maar eens door tezamen met Michaels medische geschiedenis. Bij mij op school was één plus één twee.
Oke laten we er eens eentje nemen..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan hun verklaringen eens naast elkaar leggen, dan zie je al snel de vele inconsistenties in hunn verhaal, en een aantal regelrechte leugens.
En daar heeft zijn ziekte niets mee te maken.
Oke laten we er eens eentje nemen..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan hun verklaringen eens naast elkaar leggen, dan zie je al snel de vele inconsistenties in hunn verhaal, en een aantal regelrechte leugens.
En daar heeft zijn ziekte niets mee te maken.
he?? Geloof maar gerust dat veel kids van 13, meisje of jongen, heus wel een knuffel willen van een wereldster als ze die kans krijgen... dat is wat anders dan een of andere kerel...quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:27 schreef cpcpb het volgende:
ik vind het een rare idioot.
De stewardess zei in de rechtszaal dat ze micheal had zien "knuffelen" met Gavin...
Zelf heb ik een zoon van 13 en je gelooft toch niet dat die zich (en public) laat knuffelen door een of andere kerel van 40? Dat gaat echt veel te ver! En dan ook nog erbij in de slaapkamer slapen?
Stel ze zitten op een slaapkamer..quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef MarMar het volgende:
Hmm.. het gaat er bij mij niet in dat wacko jacko een kindermisbruiker zou zijn.. hij past totaaaaal niet in het plaatje wat daarbij hoort, hij is geen overheersend persoon, geen agressief persoon, beetje verlegen en timide en klunzig zou ik hem eerder noemen en naief.. geen predator die kinderen gaat misbruiken.
Die foto heb ik zelfs van mquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:22 schreef DrDentz het volgende:
je mag toch wel kinderfotos van jezelf in je huis hebben![]()
De oh zo zielige jeugd van Michael Jackson en hij door zijn vader werd gedrild.quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:59 schreef cpcpb het volgende:
wat zeiden ze bij BvD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |