Dat dacht ik ook, maar moet die dikke dan David Thomas voorstellen? En wie is die vrouw dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef bukgeit het volgende:
Pere Ubu?
Ranja, dat is een geweldige verzamelaar. Net verschenen en zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef ranja het volgende:
bukgeit [ofttopic] ik zag net bij Plato een soort 'best of' van Yo la tengo. Ken je die, is die interessant voor iemand die 1 album van ze heeft en ze 2 keer gezien heeft of kan ik beter proberen 1 of 2 albums er bij te kopen? [/offtopic]
Je lijkt zeker van je zaak, maar volgens mijn gegevens waren de Beatles toen net van de eerste plaats verdrongen door een andere band.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Hangt er van af welk land. In Nederland Beatles - The ballad of John & Yoko
Nee. De zanger heeft een veel grotere omvang dan David Thomas van Pere Ubu.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef ranja het volgende:
Dan moet ik gokken/graven in m'n geheugen... In the year 2525 van Zager & Evans?
Dat klopt: 20 juli.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Zowel Ranja als ik zijn geboren in week 28 van het jaar 1969. Op de dinsdag wel te verstaan. Volgens mij was de maanlanding een paar weken later.
GLO +1quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:31 schreef GLO het volgende:
Aphrodite's Child - I Want To Live?
Iets met 'ass', 'leather' of 'Scandinavia'?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef GLO het volgende:
Van het verleden naar de toekomst:
Hoe gaat het nieuwe album van Turbonegro heten?
[afbeelding]
* GLO gaat fysiek bewijsmateriaal zoeken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Klopt niet helemaal, volgens mij valt 20 juli 1969 in week 30, volgens Hitzone stond John Lennon die week op nr. 1 en Aphrodites Child op 2 (gezakt van 1)
http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/hitlijst.aspx
Turbonegro Greatest Hits Vol Iquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef GLO het volgende:
Van het verleden naar de toekomst:
Hoe gaat het nieuwe album van Turbonegro heten?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Iets met 'ass', 'leather' of 'Scandinavia'?
Was tegelijk gepost, ik had roofin's post nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Voorzet naastgekopt.
Hoeft niet meer, na bukgeits reactie, maar toch leuk voor de folklore: als ik een webcam had, zouden jullie me nu zien zitten met de originele Top 40 lijst van die week in mijn hand, gedateerd op 19 juli 1969. En daarop stijgt Aphrodite's Child inderdaad met (oranje) stip van 4 naar 1...quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef GLO het volgende:
[..]
* GLO gaat fysiek bewijsmateriaal zoeken...
Hun mooiste, imho. Oh nee, dat is Break.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:49 schreef ranja het volgende:
Ik ken dat nummer I want to live trouwens niet.
Geweldig, dat je die nog hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, na bukgeits reactie, maar toch leuk voor de folklore: als ik een webcam had, zouden jullie me nu zien zitten met de originele Top 40 lijst van die week in mijn hand, gedateerd op 19 juli 1969. En daarop stijgt Aphrodite's Child inderdaad met (oranje) stip van 4 naar 1...
Zie hier trouwens allerlei mogelijkeden voor leuke vragen...
Yep, wie wat bewaart, heeft wat. En niet op zolder, maar zo voor het grijpen hier (nou ja, moest wel eerst enige stapels uitmesten...).quote:
Natuurlijk wel.quote:Maar dit was dus géén leuke vraag?
Van 19 juli 1967 t/m 15 sep 1973 heb ik ze compleet. Daarna tot 16 juni 2001 met hiaten en deels uit de Hitkrant.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:53 schreef ranja het volgende:
Gaaf GLO. Tot hoever heb je orginele top 40's? Ik heb de meeste wel vanaf half 1984 tot 1991.
Ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |