Niet in Washington.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef Neleos het volgende:
Het Eriemeer ken ik niet.
Maar misschien in Washington?
Bingo. Nou, welke gaat het worden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Mmh, Lake Erie. Dat moet dan of Detroit, Cleveland of Buffalo zijn
Nee, zegt me niks.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet in Washington.
Lake Erie ken je niet?
Dat is 'm.quote:
dolle_hond +1quote:Address:
Rock and Roll Hall of Fame and Museum
One Key Plaza
Cleveland, Ohio 44114
(East Ninth Street at Lake Erie)
Foei toch. Ligt tussen Lake Michigan en Lake Ontario, samen de drie grote meren tussen de VS en Canada.quote:
Dat dacht ik ook, maar moet die dikke dan David Thomas voorstellen? En wie is die vrouw dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef bukgeit het volgende:
Pere Ubu?
Ranja, dat is een geweldige verzamelaar. Net verschenen en zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef ranja het volgende:
bukgeit [ofttopic] ik zag net bij Plato een soort 'best of' van Yo la tengo. Ken je die, is die interessant voor iemand die 1 album van ze heeft en ze 2 keer gezien heeft of kan ik beter proberen 1 of 2 albums er bij te kopen? [/offtopic]
Je lijkt zeker van je zaak, maar volgens mijn gegevens waren de Beatles toen net van de eerste plaats verdrongen door een andere band.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Hangt er van af welk land. In Nederland Beatles - The ballad of John & Yoko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |