Dat dacht ik ook, maar moet die dikke dan David Thomas voorstellen? En wie is die vrouw dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef bukgeit het volgende:
Pere Ubu?
Ranja, dat is een geweldige verzamelaar. Net verschenen en zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef ranja het volgende:
bukgeit [ofttopic] ik zag net bij Plato een soort 'best of' van Yo la tengo. Ken je die, is die interessant voor iemand die 1 album van ze heeft en ze 2 keer gezien heeft of kan ik beter proberen 1 of 2 albums er bij te kopen? [/offtopic]
Je lijkt zeker van je zaak, maar volgens mijn gegevens waren de Beatles toen net van de eerste plaats verdrongen door een andere band.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Hangt er van af welk land. In Nederland Beatles - The ballad of John & Yoko
Nee. De zanger heeft een veel grotere omvang dan David Thomas van Pere Ubu.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef ranja het volgende:
Dan moet ik gokken/graven in m'n geheugen... In the year 2525 van Zager & Evans?
Dat klopt: 20 juli.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Zowel Ranja als ik zijn geboren in week 28 van het jaar 1969. Op de dinsdag wel te verstaan. Volgens mij was de maanlanding een paar weken later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |