¤140,00 (afgerond)quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou eigenlijk? Wel mooi schoeisel.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef Tobbes het volgende:
Deze 2 heb ik onlangs aangeschaft:
[knip]
En zeg eerlijk: Ze zijn cool toch?
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:06 schreef baskick het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik ze beide niet mooi (maarja, smaak is persoonlijk)...
Zeker thuis nog zo'n paarquote:Ik vond het gave aan deze Diesel schoentjes dat elke schoen identiek is, ze zijn dus niet hetzelfde, geeft een aardig, wat exclusiever, effect.![]()
?quote:
Jahoor verrekte exlclusief die dieselschoenen..quote:Op zondag 20 maart 2005 21:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het gave aan deze Diesel schoentjes dat elke schoen identiek is, ze zijn dus niet hetzelfde, geeft een aardig, wat exclusiever, effect.![]()
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:41 schreef sundae het volgende:
[..]
Twee keer
Onder enigszins stijlvolle kleding (alledaags stijlvol) staan ze niet mooi, en ik ben een vrouw en vind dat soort schoenen helemaal drie keer niks (en ken ook geen vrouwen die ze echt mooi vinden).
Elke schoen is identiek, dus ze zijn niet hetzelfde?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:09 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het gave aan deze Diesel schoentjes dat elke schoen identiek is, ze zijn dus niet hetzelfde, geeft een aardig, wat exclusiever, effect.![]()
Waarom? Ik wil je schoenen absoluut niet afkraken (ieder zijn eigen ding, gelukkig maar..quote:Op zondag 20 maart 2005 21:27 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 21:06 schreef baskick het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik ze beide niet mooi (maarja, smaak is persoonlijk)...
Damn idd. Vooral die tweede zijn echt super vet. Waar kan je ze kopen/ heb je ze vandaaan???quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Vieske het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag verliefd op deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze in Groningen gezien bij Project 43 en P-leisure. P-leisure zit ook in Den Bosch.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Damn idd. Vooral die tweede zijn echt super vet. Waar kan je ze kopen/ heb je ze vandaaan???
Ik heb nu de witte versie van de del mudols van puma. En ik wil wel een nieuw paar deze zomer..
Volgens mij wordt die stof erg lelijk na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Vieske het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag verliefd op deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn gaaf!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Deze zijn gaaf, van Santoni Club:
[afbeelding]
Maar ik ga deze zomer toch lekker op Tod's lopen denk ik.
de één vindt de schoenen belangrijker dan de anderquote:Op maandag 21 maart 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
Kopen jullie nooit schoenen bij Schoenenreus ofzo? Lekker goedkoop toch?
Daar was ik ook wel bang voor, vooral bij die zilveren. Maar mijn vorige twee paren puma's waren wel van goede kwaliteit, dus ik heb er vertrouwen in.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die stof erg lelijk na verloop van tijd.
wel leuke schoenen alleen die kleurquote:Op maandag 21 maart 2005 21:47 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze zullen nog wel niet in NL te koop zijn maar deze vind ik echt cool
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |