Als je aangereden wordt ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
En zwaai je zuur opgebouwde no-claim korting maar dag
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je aangereden wordt ?
Mag je al bijna op voor je examen ?
Er is al iets vergelijkbaars : http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=27quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Refragmental het volgende:
Er zal nooit een regeling komen die zegt dat bejaarden om de zoveel jaar een test moeten afleggen vanaf hun 65ste of 70ste levensjaar.
Neem ik niet aan, oma rijdt tegen mijn auto aan, terwijl ik niet in de buurt was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
En zwaai je zuur opgebouwde no-claim korting maar dag
Oma moet gewoon met de bus. Punt uit.
Gevaar voor de samenleving.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Neem ik niet aan, oma rijdt tegen mijn auto aan, terwijl ik niet in de buurt was.
Wat wel zo is, is dat de schade aan de opel op MIJN verzekering verhaalt wordt. Nou mag ik toch hopen dat dat niet mijn no-claim raakt.
Verder goed nieuws! Ik krijg over een week da new car!
Een Almera, 3deurs 11-1998 , halve ton op teller
Nice!
what the hell is dat breezer gezwets in jouw sub, mijn god! een dushi? is dat iets als een doetje??
Updatequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je deze letterlijk krijgt, heb je het goed geregeld met je verzekering
Komt allemaal idd krom over,.. maarjah,. doe je dr an,..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:58 schreef Kiwinator het volgende:
Waarom mogen "MENSEN" van 84 jaar in fucks naam wel de weg op.
Ze hebben geen reactie vermogen, en verzin de rest zelf maar.
MAAR waarom mogen jongeren van 16 niet auto rijden die zijn wel roekeloos (als je dan op je 16 gepakt word voor iets ernstig gelijk 2 jaar rijverbod) maar die oudjes zijn nog gevaarlijker.![]()
Jongeren van 16 kunnen zich niet eens normaal aan de regeltjes houden (99% van de jongeren die een scooter hebben, hebben die opgevoerd), laat staan dat je ze de verantwoordelijkheid van een auto kan gevenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:58 schreef Kiwinator het volgende:
Waarom mogen "MENSEN" van 84 jaar in fucks naam wel de weg op.
Ze hebben geen reactie vermogen, en verzin de rest zelf maar.
MAAR waarom mogen jongeren van 16 niet auto rijden die zijn wel roekeloos (als je dan op je 16 gepakt word voor iets ernstig gelijk 2 jaar rijverbod) maar die oudjes zijn nog gevaarlijker.![]()
daarom is het slim als die knuppels worden gepakt gewoon 2 jaar lang rijverbod aan de regels houden of opflikkerenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef pAin het volgende:
[..]
Jongeren van 16 kunnen zich niet eens normaal aan de regeltjes houden (99% van de jongeren die een scooter hebben, hebben die opgevoerd), laat staan dat je ze de verantwoordelijkheid van een auto kan geven.
En daarbij, oude mensen worden wel gecheckt, maar niet op zo'n basis dat het genoeg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |