abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25556689
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
En zwaai je zuur opgebouwde no-claim korting maar dag
Als je aangereden wordt ?

Mag je al bijna op voor je examen ?
  Spellchecker vrijdag 18 maart 2005 @ 01:33:22 #102
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25557683
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Als je aangereden wordt ?

Mag je al bijna op voor je examen ?

daar komt nog bij dat je die no-claim juist voor dit soort gevallen opbouwt, dus ik vind het een beetje kansloos dat mensen bij ongelukken (die ze zelf veroorzaken uiteraard) altijd lopen te zeiken over die no-claim die weg gaat (daar is no-claim voor stelletje kwezels)
Tevens -purist.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:25:24 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25561852
Dat is precies de reden waarom mijn Opa niet meer zijn rijbewijs heeft. Liet hij trouwens ook niet zonder slag of stoot gebeuren, maar de beste man heeft een reactie tijd van een baksteen. Echt levensgevaarlijk op de weg.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:53:27 #104
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_25562456
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef Refragmental het volgende:
Er zal nooit een regeling komen die zegt dat bejaarden om de zoveel jaar een test moeten afleggen vanaf hun 65ste of 70ste levensjaar.
Er is al iets vergelijkbaars : http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=27
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_25563052
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
En zwaai je zuur opgebouwde no-claim korting maar dag
Oma moet gewoon met de bus. Punt uit.
Gevaar voor de samenleving.
Neem ik niet aan, oma rijdt tegen mijn auto aan, terwijl ik niet in de buurt was.
Wat wel zo is, is dat de schade aan de opel op MIJN verzekering verhaalt wordt. Nou mag ik toch hopen dat dat niet mijn no-claim raakt .

Verder goed nieuws! Ik krijg over een week da new car!
Een Almera, 3deurs 11-1998 , halve ton op teller
Nice!

what the hell is dat breezer gezwets in jouw sub, mijn god! een dushi? is dat iets als een doetje??
pi_25590643
Of je eigen verzekering dat gaat vergoeden hangt af van je verzekering.
Ik meen dat aangereden worden, terwijl je geparkeerd staat, alleen vergoed gaat worden wanneer je WA + beperkt casco of all-risk hebt , of wanneer de dader bekend is.
In dit geval gaat de WA van "oma" de boel vergoeden.
Voor de TS:
Ga nog niet juichen over die 1250 euro, voordat je dat op je rekening hebt staan.
Een verzekeringsmaatschappij kan de taxatie van de garage naast zich neer leggen en zelf een taxateur langs sturen.

Blijft vervelend, dit soort dingen, wanneer je een oude auto hebt.
Wanneer iemand een deuk in de bumper van mijn Citroen AX uit '88 drukt, zal de verzekering 'm ook total loss verklaren en dat ik al 8 jaar schadevrij rijd zal ze een worst wezen.
pi_25590689
oude mensen bah!!

Ouderen
You can't blame yourself for what gorilla's did
pi_25591075
waar blijft de situatieschets
pi_25594347
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Neem ik niet aan, oma rijdt tegen mijn auto aan, terwijl ik niet in de buurt was.
Wat wel zo is, is dat de schade aan de opel op MIJN verzekering verhaalt wordt. Nou mag ik toch hopen dat dat niet mijn no-claim raakt .

Verder goed nieuws! Ik krijg over een week da new car!
Een Almera, 3deurs 11-1998 , halve ton op teller
Nice!

what the hell is dat breezer gezwets in jouw sub, mijn god! een dushi? is dat iets als een doetje??

Als je deze letterlijk krijgt, heb je het goed geregeld met je verzekering
pi_25594800
Sta ik vandaag te wachten op een parkeerplaats, duikt een 70+ voor me er zo in, vertel ik haar dat ik al 5 minuten sta te wachten, parkeert ze haar wagen dwars erin om en zegt ze dat ik er dan naast kan staan, tijdens deze manouvre heeft ze dankzij herhaaldelijk toeteren en mijn snelle reaktie van achteruitrijden een paar keer mijn auto net gemist, en hield zij het verkeer flink op.
Toch maar verteld dat zij een trut was.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26589031
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[afbeelding]

Als je deze letterlijk krijgt, heb je het goed geregeld met je verzekering
Update

Nou, krijg, krijg, maar die is het inderdaad , maar dan het nieuwere model in yellowishgreen !
Hij doet het vet goed, btw, heb hem inmiddels enkele maanden.
Verzekering heeft mooi snel uitbetaald, en ouwe sunny, god hebbe zn ziel is ingeruild bij garage waar nieuwe nissan vandaan kwam.
Eind goed, al goed
pi_26589298
Mijn neefje (op de motor) werd gesneden door een oma (met auto). Wat resulteerde dat hij onderuit ging en de motor onder de auto schoof, de betreffende oma in kwestie had niets!!! in de gaten en verwonderde zich waarom ze niet meer vooruit kwam
pi_26589798
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:08:35 #114
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26590485
Daarom ben ik ook voor een periodieke keuring van de rijvaardigheid. Boven de 50 om de 5 jaar keuren, boven de 70 om het jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 29-04-2005 10:26:58 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_26591613
Dat gebeurttoch al, mensen boven een bepaalde leeftijd moeten toch een soort van herkeuring doen. Een oudere man die ik ken, moest dat namelijk ook
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:08:06 #116
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_26592030

Geen oud vrouwtje maar een ouwe lul gaat oppeens naar rechts met zijn mercedes uit het jaar 1247! Duwt me zo van de baan, raak in een slip en hoppeta! (let op ik sta op een verhoging van een verkeerslicht maar dan in tegenovergestelde richting, koekoek)

Auto total loss (stuurstang gebroken, draagarm verrot, remschijf gebroken, wiel verbogen, veel plaatwerkschade)

Ik heb een deel van de dagwaarde gehad met behoud van de auto. Ik heb de auto toen voor loop of sloop aangeboden en kreeg er nog 250 euro voor
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_26593833
Good deal, casperrrrrrrr.. die van mij bracht volledige dagwaarde met behoud van wrak op

Uiteindelijk heb ik 1400 euro weergekregen voor een auto die ik voor 1800 kocht, en waar ik 2,5 jaar in gecard heb, dus niet zo heel slecht vanaf gekomen.

Moest er uiteindelijk wel bijlappen uiteraard, maar ja, dat hou je toch.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:35:53 #118
101240 Casperrrr
pi_26594371
dat heb je goed voor elkaar gekregen

Voor 1800 heb je wel weer een leuk karretje hoor. Denk eens aan een corollatje!
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:40:03 #119
101240 Casperrrr
pi_29207422

[ Bericht 100% gewijzigd door Casperrrr op 28-07-2005 17:40:26 ]
pi_29207934
Waarom mogen "MENSEN" van 84 jaar in fucks naam wel de weg op.
Ze hebben geen reactie vermogen, en verzin de rest zelf maar.

MAAR waarom mogen jongeren van 16 niet auto rijden die zijn wel roekeloos (als je dan op je 16 gepakt word voor iets ernstig gelijk 2 jaar rijverbod) maar die oudjes zijn nog gevaarlijker.
I never think of the future - it comes soon enough
pi_29208683
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:58 schreef Kiwinator het volgende:

MAAR waarom mogen jongeren van 16 niet auto rijden die zijn wel roekeloos (als je dan op je 16 gepakt word voor iets ernstig gelijk 2 jaar rijverbod) maar die oudjes zijn nog gevaarlijker.
Komt allemaal idd krom over,.. maarjah,. doe je dr an,..
pi_29208783
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:58 schreef Kiwinator het volgende:

Jongeren van 16 kunnen zich niet eens normaal aan de regeltjes houden (99% van de jongeren die een scooter hebben, hebben die opgevoerd), laat staan dat je ze de verantwoordelijkheid van een auto kan geven .

En daarbij, oude mensen worden wel gecheckt, maar niet op zo'n basis dat het genoeg is.
pi_29237887
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef pAin het volgende:

[..]

Jongeren van 16 kunnen zich niet eens normaal aan de regeltjes houden (99% van de jongeren die een scooter hebben, hebben die opgevoerd), laat staan dat je ze de verantwoordelijkheid van een auto kan geven .

En daarbij, oude mensen worden wel gecheckt, maar niet op zo'n basis dat het genoeg is.
daarom is het slim als die knuppels worden gepakt gewoon 2 jaar lang rijverbod aan de regels houden of opflikkeren
I never think of the future - it comes soon enough
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')