Ze zal zeker erg geschrokken zijn, ga gewoon ff langs met een bloemetje ofzo. Want ze zal zich vast heel erg ongemakkelijk voelen door alle schade. En ja, die schade... dat is nu eenmaal even slikken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef MakzBokz het volgende:
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.
Wat een onzin. Ik zie mezelf echt niet mijn grootouders (voor zover nog in leven) rondrijden. Heb wel wat beters te doen dan taxi chauffeurtje spelen. Enkele keer is nog wel ok, maar mijn ervaring met die oudjes is dat ze steeds meer gaan eisen als je ze systematisch helpt. Boodschappen kunnen ook best in de rollator vervoerd worden. Wat mij meteen brengt op het punt dat bejaarden helemaal geen auto nodig hebben. Hun plaats is achter de geraniums en niet achter het stuur.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:15 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat de verantwoordelijkheid van zaken als dit ligt bij de familie van Oma. Die moeten gewoon zeggen, oma, zo te zien lukt het allemaal niet zo goed meer, als je ergens heen moet, halen en brengen wij je wel.
quote:Klaar.
Wat een zielige en kortzichtige kutopmerking. Ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden als jouw kinderen dit zullen zeggen als jij ooit 80 wordt... kwal!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat mij meteen brengt op het punt dat bejaarden helemaal geen auto nodig hebben. Hun plaats is achter de geraniums en niet achter het stuur.
[..]
Leg mij dan eens uit waar die auto voor nodig is. Mijn grootouders doen het gewoon zonder hoor. Op die leeftijd moet je gewoon niet alles meer willen, en heb je bovendien de hele dag de tijd om bij de supermarkt/bridgeclub te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:12 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Wat een zielige en kortzichtige kutopmerking. Ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden als jouw kinderen dit zullen zeggen als jij ooit 80 wordt... kwal!![]()
Mijn grootouders hebben geen rijbewijs of zijn gestopt met rijden. Mijn ene opa waar ik nog wel een redelijke band mee heb breng/haal ik weleens, maar het probleem is gewoon dat als je dat vaak doet, ze elke dag aan de telefoon hangen of je ze ergens naartoe wilt brengen. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef MakzBokz het volgende:
Tja, niet iedereen is sociaal voor de ouderen he....
Serieus, mijn 'schoonopa en oma' worden bij verjaardagen gehaald en gebracht, lange afstanden mag opa niet meer rijden van zijn kinderen. Hij rijdt alleen nog naar de supermarkt (waar ie ook nog genoeg kwaad kan, zoals mij lekker weer eens duidelijk gemaakt is) of andere kleine stukjes. Punt is dat ie niet meer op de snelweg 'mag' van zijn familie.
Mijn eigen opa hebben ze ook verboden nog te rijden, die deed toen alles op de fiets, leek ook nergens meer op, dat rijden van hem. Maar iemand moet het ze zeggen, en duidelijk maken dat het niet meer gaat.
Zelf hebben ze het niet door, of ze denken dat anderen het niet door zullen hebben dat het ze eigenlijk allemaal te snel afgaat.
Maar als het jou beter uitkomt, vbmot, dan pakken we het rijbewijs van jouw grootouders toch fijn af? Komen ze lekker nergens meer, en worden ze lekker nog eenzamer.
Ik vind het prima.
Het is absoluut peinlijk, maar wel het beste om te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou die oma netjes opbellen of met een bloemetje voor de schrik opzoeken.
Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Da's inderdaad helemaal aso, jemig, kom je terug staat je car er zo bijquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:50 schreef MSXUser het volgende:
Eén voordeel heb je... je weet wie de dader is.
Zo'n 3 jaar geleden hebben ze van mijn auto de rechterkant aan gort gereden, maar geen briefje of wat dan ook achtergelaten. Ik had wel weer het geluk dat het een leasebak betrof, maar het blijft schandalig van de dader (ben er nooit achtergekomen wie het is geweest).
In jouw geval is het overduidelijk wie schuld heeft. Nu maar hopen dat de verzekering een beetje wil meewerken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:47 schreef MakzBokz het volgende:
...dus ik zit wel goed wat aansprakelijk stellen betreft... alleen jammer dat ik er wel degelijk op achteruit ga.... financieel gezien dan, qua vervoer zal het wel beter worden met een neue PKW.
Jammer dat dat nu MOET, ipv optioneel is...![]()
Komt vast goed. Wel erg dom van die agent(en) om te beweren dat je geen schadeformulier meer hoeft in te vullen. Het rapport wat zij hebben opgemaakt is enkel ter ondersteuning. Mocht de verzekeraar nog vragen hebben, dan kunnen ze die gegevens opvragen.quote:Maar vanavond kan ik, dankzij de politie, lekker langs granny om alsnog het schadeformulier in te vullen....![]()
Hopelijk herinnert ze het zich nog haha...
Valt te proberen heeft geen zin om bot te gaan doen en te gaan drijgen scheit je toch niks mee opquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Dat zou heel aardig zijn a;s ze enigszins tegemoet komt in het verlies.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nee! haha, gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
denk dat TS nu in de bak zit wegens het aanvallen van bejaarden
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:39 schreef MakzBokz het volgende:
Ze zei al dat ze niet meer durfde te rijden nu, maar ik heb 'r geprobeert te overtuigen dat ze dat maar wel weer moet doen.
Ik zou ook boos zijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:08 schreef MakzBokz het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!
Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.
't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
Dit is ook even beyond me iddquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[[url=http://img229.exs.cx/img229/1894/dscf00025nm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit is wat er van mijn lieve Mini over was..
De oma die dit veroorzaakte was trouwens 81.
Bullshitquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef leejow het volgende:
Yes weer zo'n oude Sunny van de weg! Ze zijn milieu onvriendelijk en ze zijn zo gevaarlijk als de pest.
Oma BEDANKT!![]()
Nee, want volgende keer rijdt ze misschien iemand dood. Mensen die een gevaar zijn moeten niet meer rijden. Als ik heb gezopen stap ik ook niet meer in de auto.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:51 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.
Goed, ze verkeert dus in een shock. Kun je morgen best ff langs met al je rapporten van groep 1 tot je eindexamen. "Kijk eens oma, goed he?"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef MakzBokz het volgende:
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:55 schreef MakzBokz het volgende:
een 14 jaar oude lieve Sunny waar niets aan mankeerde
Ja sterven als het mijn auto was geweest.quote:
Toen ik je eerste zin las, dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ja sterven als het mijn auto was geweest.
En dat TS vindt dat omaatje weer de weg op mag? Ehm, nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:51 schreef MakzBokz het volgende:
[]
Want?
Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.
Ze mag van mij wel weer rijden, als ze maar bij m'n nieuwe car uit de buurt blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |