abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:04:59 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25521618
Pittig Omatje op die leeftijd nog een aanrijding. Meesteal rijd het dan niet harder dat 10 km met zo een rollator.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_25521619
Oh ja, langs gaan kan geen kwaad Maar niet met het doel gebruik te maken van haar emoties om een nieuwe Micra van haar geld los te peuteren hoor
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:05:15 #53
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25521621
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef MakzBokz het volgende:
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.
Ze zal zeker erg geschrokken zijn, ga gewoon ff langs met een bloemetje ofzo. Want ze zal zich vast heel erg ongemakkelijk voelen door alle schade. En ja, die schade... dat is nu eenmaal even slikken.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25521632
Tja vanaf 70 rijbewijs afpakken lijkt mij. Willen ouderen perse doorijden na die leeftijd dan moeten ze maar op eigen kosten elke 2 jaar een rijexamen afleggen.
Jupiler is goed
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:33 #55
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_25521720
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:15 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat de verantwoordelijkheid van zaken als dit ligt bij de familie van Oma. Die moeten gewoon zeggen, oma, zo te zien lukt het allemaal niet zo goed meer, als je ergens heen moet, halen en brengen wij je wel.
Wat een onzin. Ik zie mezelf echt niet mijn grootouders (voor zover nog in leven) rondrijden. Heb wel wat beters te doen dan taxi chauffeurtje spelen. Enkele keer is nog wel ok, maar mijn ervaring met die oudjes is dat ze steeds meer gaan eisen als je ze systematisch helpt. Boodschappen kunnen ook best in de rollator vervoerd worden. Wat mij meteen brengt op het punt dat bejaarden helemaal geen auto nodig hebben. Hun plaats is achter de geraniums en niet achter het stuur.
quote:
Klaar.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:12:28 #56
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25521800
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef vbmot het volgende:

[..]

Wat mij meteen brengt op het punt dat bejaarden helemaal geen auto nodig hebben. Hun plaats is achter de geraniums en niet achter het stuur.
[..]
Wat een zielige en kortzichtige kutopmerking. Ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden als jouw kinderen dit zullen zeggen als jij ooit 80 wordt... kwal!
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25521872
Tja, niet iedereen is sociaal voor de ouderen he....

Serieus, mijn 'schoonopa en oma' worden bij verjaardagen gehaald en gebracht, lange afstanden mag opa niet meer rijden van zijn kinderen. Hij rijdt alleen nog naar de supermarkt (waar ie ook nog genoeg kwaad kan, zoals mij lekker weer eens duidelijk gemaakt is ) of andere kleine stukjes. Punt is dat ie niet meer op de snelweg 'mag' van zijn familie.

Mijn eigen opa hebben ze ook verboden nog te rijden, die deed toen alles op de fiets, leek ook nergens meer op, dat rijden van hem. Maar iemand moet het ze zeggen, en duidelijk maken dat het niet meer gaat.
Zelf hebben ze het niet door, of ze denken dat anderen het niet door zullen hebben dat het ze eigenlijk allemaal te snel afgaat.

Maar als het jou beter uitkomt, vbmot, dan pakken we het rijbewijs van jouw grootouders toch fijn af? Komen ze lekker nergens meer, en worden ze lekker nog eenzamer.
Ik vind het prima.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:20:28 #58
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_25521946
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:12 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Wat een zielige en kortzichtige kutopmerking. Ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden als jouw kinderen dit zullen zeggen als jij ooit 80 wordt... kwal!
Leg mij dan eens uit waar die auto voor nodig is. Mijn grootouders doen het gewoon zonder hoor. Op die leeftijd moet je gewoon niet alles meer willen, en heb je bovendien de hele dag de tijd om bij de supermarkt/bridgeclub te komen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:26:03 #59
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_25522057
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef MakzBokz het volgende:
Tja, niet iedereen is sociaal voor de ouderen he....

Serieus, mijn 'schoonopa en oma' worden bij verjaardagen gehaald en gebracht, lange afstanden mag opa niet meer rijden van zijn kinderen. Hij rijdt alleen nog naar de supermarkt (waar ie ook nog genoeg kwaad kan, zoals mij lekker weer eens duidelijk gemaakt is ) of andere kleine stukjes. Punt is dat ie niet meer op de snelweg 'mag' van zijn familie.

Mijn eigen opa hebben ze ook verboden nog te rijden, die deed toen alles op de fiets, leek ook nergens meer op, dat rijden van hem. Maar iemand moet het ze zeggen, en duidelijk maken dat het niet meer gaat.
Zelf hebben ze het niet door, of ze denken dat anderen het niet door zullen hebben dat het ze eigenlijk allemaal te snel afgaat.

Maar als het jou beter uitkomt, vbmot, dan pakken we het rijbewijs van jouw grootouders toch fijn af? Komen ze lekker nergens meer, en worden ze lekker nog eenzamer.
Ik vind het prima.
Mijn grootouders hebben geen rijbewijs of zijn gestopt met rijden. Mijn ene opa waar ik nog wel een redelijke band mee heb breng/haal ik weleens, maar het probleem is gewoon dat als je dat vaak doet, ze elke dag aan de telefoon hangen of je ze ergens naartoe wilt brengen. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:44:11 #60
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25522467
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou die oma netjes opbellen of met een bloemetje voor de schrik opzoeken.

Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Het is absoluut peinlijk, maar wel het beste om te doen.
pi_25522768
bij petjes, hoeden, en paarse kleurspoelingen altijd je ogen goed openhouden.
pi_25522904
zielig
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25528690
Grrr en dan ook die lekkere politie die zegt oooh, nee schadeformulier hoef je niet in te vullen, de verzekering gaat accoord met onze informatie en proces verbaal.... NOT!!

Moet ik ook nog langs oma om dat formulier in te laten vullen

Gedoe allemaal....

Auto staat nu bij garage, vanmiddag weten we wat de schade is.... (ik denk total....)
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:50:17 #64
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25529461
Eén voordeel heb je... je weet wie de dader is.
Zo'n 3 jaar geleden hebben ze van mijn auto de rechterkant aan gort gereden, maar geen briefje of wat dan ook achtergelaten. Ik had wel weer het geluk dat het een leasebak betrof, maar het blijft schandalig van de dader (ben er nooit achtergekomen wie het is geweest).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_25529652
Gewoon bitchslapen die oma
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:45:33 #66
17676 NG
98% sausage
pi_25529910
En een spuitje geven natuurlijk.
pi_25529931
Bitchslappen haha

Nee, dat kan niet natuurlijk!
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:50 schreef MSXUser het volgende:
Eén voordeel heb je... je weet wie de dader is.
Zo'n 3 jaar geleden hebben ze van mijn auto de rechterkant aan gort gereden, maar geen briefje of wat dan ook achtergelaten. Ik had wel weer het geluk dat het een leasebak betrof, maar het blijft schandalig van de dader (ben er nooit achtergekomen wie het is geweest).
Da's inderdaad helemaal aso, jemig, kom je terug staat je car er zo bij
Wel mazzel dat het niet je eigen bakje was ja, maar als ik zoiets zou zien gebeuren zou ik meteen een briefje maken met het kenteken van die aso, en mijn telefoonnummer als 'kroongetuige'

Dat zal ze leren! Een aanrijding veroorzaken is namelijk een ongeluk, maar daarna hem peren is een misdrijf. Dat wordt een voorwaardelijkje....

'Mijn' Oma was er nog, niet dat zij (of d'r auto ) in staat was weg te scheuren . Ook zijn er getuigen, dus ik zit wel goed wat aansprakelijk stellen betreft... alleen jammer dat ik er wel degelijk op achteruit ga.... financieel gezien dan, qua vervoer zal het wel beter worden met een neue PKW.
Jammer dat dat nu MOET, ipv optioneel is...

Maar vanavond kan ik, dankzij de politie, lekker langs granny om alsnog het schadeformulier in te vullen....
Hopelijk herinnert ze het zich nog haha...

[ Bericht 9% gewijzigd door MakzBokz op 16-03-2005 11:53:44 ]
  woensdag 16 maart 2005 @ 14:51:35 #68
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25530620
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:47 schreef MakzBokz het volgende:
...dus ik zit wel goed wat aansprakelijk stellen betreft... alleen jammer dat ik er wel degelijk op achteruit ga.... financieel gezien dan, qua vervoer zal het wel beter worden met een neue PKW.
Jammer dat dat nu MOET, ipv optioneel is...
In jouw geval is het overduidelijk wie schuld heeft. Nu maar hopen dat de verzekering een beetje wil meewerken.
quote:
Maar vanavond kan ik, dankzij de politie, lekker langs granny om alsnog het schadeformulier in te vullen....
Hopelijk herinnert ze het zich nog haha...
Komt vast goed. Wel erg dom van die agent(en) om te beweren dat je geen schadeformulier meer hoeft in te vullen. Het rapport wat zij hebben opgemaakt is enkel ter ondersteuning. Mocht de verzekeraar nog vragen hebben, dan kunnen ze die gegevens opvragen.

Vorig jaar was er nog iemand in een bestelbusje die het nodig vond om m'n hoedenplank van dichtbij te bekijken. Politie was direct ter plaatse (die stonden voor me in de rij ) en ze hebben ons nog geholpen met het invullen van de formulieren. Er werd ons verteld dat we zowel het schadeformulier als een kopie van het rapport moesten opsturen.

In ieder geval veel succes vanavond

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:09:22 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25533380
quote:

Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Valt te proberen heeft geen zin om bot te gaan doen en te gaan drijgen scheit je toch niks mee op
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25533716
Lekker triest, dan krijg je dagwaarde terug. Nou jippie, de benzine in de tank is al meer waard. Zeker met een beetje oude (maar technisch ok) auto's krijg je gewoon geen reet terug.
pi_25533729
hoe is het afgelopen eigenlijk, dat gesprek met die oma?
pi_25535110
denk dat TS nu in de bak zit wegens het aanvallen van bejaarden
pi_25537088
Kutbejaarde
  donderdag 17 maart 2005 @ 08:30:02 #74
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25537214
quote:

Dat zou heel aardig zijn a;s ze enigszins tegemoet komt in het verlies.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25540961
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
denk dat TS nu in de bak zit wegens het aanvallen van bejaarden
Nee! haha, gelukkig niet.

Nou, ik heb goed nieuws!!!

Gisteren is dus mijn gebutste bakje door de expert bekeken, en ja, total loss verklaard he

maar....: Drie maal raden wat de dagwaarde was?!?!?!

1250 euro!!!! WOWOWOWOW dat kosten Sunny's van 1991 met meer dan 250k op de teller bij de garage nog niet eens!!!

Dik mazzel!

(neemt overigens niet weg dat ik nu nog steeds zonder auto zit, en nog steeds er financieel op achteruit zal gaan, tenzij ik een heel erg goedkoop barrel koop, maar da's ook een beetje jammer geld....)

Verder ben ik 's avonds bij oma langsgeweest, en het is echt een heel lief mens! Ze heeft er al 3 nachten wakker van gelegen, en ze vind het heel erg allemaal. Ze zei al dat ze niet meer durfde te rijden nu, maar ik heb 'r geprobeert te overtuigen dat ze dat maar wel weer moet doen. Ze is heel vlot van geest nog, erg bewonderenswaardig, voor een 84 jarige! Ik vind het ook best heel vervelend voor haar, heeft ze niet verdient, al die stress enzo.
Het is gewoon per ongeluk gegaan, en ze heeft er erg veel spijt van.
Ze gaf ook meteen schuld toe (zonder dat ik erom hoefde te vragen) en heeft de papieren netjes ingevuld.

Dus, toch nog een welgemeend: Oma, BEDANKT!! hahha

donderdag 17 maart 2005 @ 13:08:01 #76
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25541509
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:39 schreef MakzBokz het volgende:
Ze zei al dat ze niet meer durfde te rijden nu, maar ik heb 'r geprobeert te overtuigen dat ze dat maar wel weer moet doen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25541883
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:08 schreef MakzBokz het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!

Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.

't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
Ik zou ook boos zijn!

De waarde van je auto was net verbubbeld!!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:45:36 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25542197
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dit is ook even beyond me idd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25544910
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit is ook even beyond me idd .
Want?

Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.

Ze mag van mij wel weer rijden, als ze maar bij m'n nieuwe car uit de buurt blijft
pi_25544965
Fossielen in een auto...gosh....zelf met een rollator ben je nog niet veilig!
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:16:04 #81
102466 cappp
Ondertitel
pi_25545353
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[[url=http://img229.exs.cx/img229/1894/dscf00025nm.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dit is wat er van mijn lieve Mini over was..

De oma die dit veroorzaakte was trouwens 81.
Mini coopers zijn zo leuk.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_25545504
toch mooi dat je nog een een lekker bedrag terugkrijgt.

Over het algemeen zijn de verzekeringsagenten best gul als ze zien dat jij al zolang schadevrij hebt gereden en je je auto goed onderhoud.
Zo kreeg mijn vrouw ook na een jaar bijna het zelfde terug voor haar Altootje als dat ze ervoor neergelegd had. Een vrachtwagen reed toen in haar koekblikje.

Jij heb nog mazzel dat je wist wie de dader was. Bij mij hebben ze (bij mijn oude auto) de linkerbuitenspiegel erafgeschopt en de achterruitenwisser verbogen toen ik terugkwam van een nachtje bardienst
Op weg naar het politiebureau en naar huis heb ik wel wat tranen weggepinkt, omdat van die ### debielen niet van auto af kunnen blijven en hem maar moetwillig vernielen.

Grote jongens hoor!

Maar goed koop er maar een leuk autootje voor!
♥ K, N, R en F ♥
pi_25546666
Yes weer zo'n oude Sunny van de weg! Ze zijn milieu onvriendelijk en ze zijn zo gevaarlijk als de pest.

Oma BEDANKT!
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:23:06 #84
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_25546814
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef leejow het volgende:
Yes weer zo'n oude Sunny van de weg! Ze zijn milieu onvriendelijk en ze zijn zo gevaarlijk als de pest.

Oma BEDANKT!
Bullshit . En dat nog van een crewlid.
Laat me toch met rust.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:23:15 #85
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_25546823
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:23:53 #86
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_25546838
Maar je moet het positief bekijken, stel oma reed in een vrachtwagen.
Laat me toch met rust.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:25:03 #87
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_25546874
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:51 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.
Nee, want volgende keer rijdt ze misschien iemand dood. Mensen die een gevaar zijn moeten niet meer rijden. Als ik heb gezopen stap ik ook niet meer in de auto.

Gelukkig is oma verstandiger dan jij bent.
pi_25546914
Ik heb geen zin om alles te lezen, maar wel een paar opmerkingen:

* gelukkig was de bak van TS toch al een rotauto, je kan hem wel in leuke kleurtjes schilderen, maar het blijft toch een barrel.
* gelukkig is er alleen blikschade, aansluitend op een andere post zou ik oma idd een bloemetje sturen voor de schrik
* gelukkig is mijn splinternieuwe 307 niet geraakt
* dat gezeik altijd "boven 70 geen auto meer rijden". Doe even normaal zeg! De meeste ongelukken worden door jongeren(jongens) tussen 18 en 23 jaar gemaakt, bejaarden rijden veiliger door hun ervaring in het verkeer. Bovendien: jullie stelletje kinderen gaan even uitmaken dat ik over 40 jaar niet meer mag rijden? I don't think so! Over 40 jaar moet ik nog wel werken, omdat een stelletje :x te lui is om te werken zodat het sociale systeem onbetaalbaar is geworden, maar ik moet maar zien hoe ik op mijn werk kom.

sterkte oma, hopelijk vind u snel een ander autootje.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_25547314
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef MakzBokz het volgende:
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.
Goed, ze verkeert dus in een shock. Kun je morgen best ff langs met al je rapporten van groep 1 tot je eindexamen. "Kijk eens oma, goed he?" Heeft ze toch niet door

Maar helaas, je bent al langs geweest Ach ja, 1250 is best fatsoenlijk
pi_25548815
Tjah..dat soort mensen moeten allemaal een rijontzegging krijgen..
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:23:15 #91
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_25549446
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:55 schreef MakzBokz het volgende:
een 14 jaar oude lieve Sunny waar niets aan mankeerde
Contradictio in terminis.

Wat mankeert er níet aan een nissan sunny.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_25549452
Er zal nooit een regeling komen die zegt dat bejaarden om de zoveel jaar een test moeten afleggen vanaf hun 65ste of 70ste levensjaar. Reden daarvoor is dat de politiek en bureaucratie vol zit met van die lijken, daarom duurt het ook eeuwen voor er iets gedaan wordt.

Maar als het aan mij lag was er vandaag nog zo'n regeling die ervoor zorgt dat 65+ers iedere 3-5 jaar een test moeten afleggen.
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:27:08 #93
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_25549553
quote:
Want?

Oma moet toch ook iets?
Ja sterven als het mijn auto was geweest.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:34:05 #94
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_25549728
quote:

Toen ik je eerste zin las, dacht dat je het sarcastisch bedoelde . Maar na het vervolg gelezen te hebben zit er best wel wat in. Sommige oma's hebben vast wel ergens een ouwe sok hangen ofzow. En als je dan vol begrip en in tranen geroerd daar naar toe gaat, tjah wie weet... Succes ermee ieder geval
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_25550132
Kijk, wat vergoedingen en betalingen aangaat, mijn verloofde (toen nog mijn vriendin) werd ruim een jaar geleden in haar oude Panda 750 door een taxt aangereden. Hij was van de rechterbaan naar de linkerbaan gegaan zonder richting aan te geven. Omdat de taxichauffeur onmiddelijk toegaf en er getuigen waren, heeft zij een advocaat een mooie brief laten schrijven omdat de verzekering niet wilde uitkeren. De dagwaarde was lager dan de reparatiekosten, dus was de auto total loss. De verzekering wilde in eerste instantie alleen maar iets van 200 euro uitkeren, maar daar ging zij niet mee akkoord. Omdat de advocate een mooie (lees kristal-heldere) brief schreef, kreeg ze plotseling 350 euro voor de auto en 400 (!) euro voor twee weken "vervangend vervoer" regelen (wel de goedkoopste en kleinste categorie, maar toch). Al met al was het een kleine 800 euro, wat meer is dan zo'n oude panda ooit zal opleveren.

Ik wens de TopicStarter erg veel succes met de afhandeling. Heb je een advocaat in de arm genomen? Kan nooit kwaad om te weten waar je staat....
pi_25552999
Bedankt Oma!!! Hoop dat ze haar rijbewijs intrekken, die moet niet meer de openbare weg op.
pi_25553504
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:27 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ja sterven als het mijn auto was geweest.
quote:

[ ]
Want?
Ze mag van mij wel weer rijden, als ze maar bij m'n nieuwe car uit de buurt blijft
En dat TS vindt dat omaatje weer de weg op mag? Ehm, nee. Je denkt zelf niet dat ze een gevaar is voor haarzelf en omgeving? Volgens mij is deze actie nog 'voor herhaling vatbaar'. En lijkt mij uiterst gevaarlijk om haar weer 'los' te laten op de weg.
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:04:04 #98
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25553728
Geef zo'n besje anders een brommobiel
Weegt niks en kan maar 45 dus daarmee kan ze niet zoveel kwaad
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:12:29 #99
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_25553937
Op 80-jarige leeftijd moet het rijbewijs gewoon ingenomen worden; Wat moet een 80+ jarige in godsnaam nog met een rijbewijs/auto.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_25554863
En zwaai je zuur opgebouwde no-claim korting maar dag
Oma moet gewoon met de bus. Punt uit.
Gevaar voor de samenleving.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')