quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:39 schreef MakzBokz het volgende:
Ze zei al dat ze niet meer durfde te rijden nu, maar ik heb 'r geprobeert te overtuigen dat ze dat maar wel weer moet doen.
Ik zou ook boos zijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:08 schreef MakzBokz het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!
Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.
't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
Dit is ook even beyond me iddquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[[url=http://img229.exs.cx/img229/1894/dscf00025nm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit is wat er van mijn lieve Mini over was..
De oma die dit veroorzaakte was trouwens 81.
Bullshitquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef leejow het volgende:
Yes weer zo'n oude Sunny van de weg! Ze zijn milieu onvriendelijk en ze zijn zo gevaarlijk als de pest.
Oma BEDANKT!![]()
Nee, want volgende keer rijdt ze misschien iemand dood. Mensen die een gevaar zijn moeten niet meer rijden. Als ik heb gezopen stap ik ook niet meer in de auto.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:51 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.
Goed, ze verkeert dus in een shock. Kun je morgen best ff langs met al je rapporten van groep 1 tot je eindexamen. "Kijk eens oma, goed he?"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef MakzBokz het volgende:
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:55 schreef MakzBokz het volgende:
een 14 jaar oude lieve Sunny waar niets aan mankeerde
Ja sterven als het mijn auto was geweest.quote:
Toen ik je eerste zin las, dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou die oma netjes opbellen of met een bloemetje voor de schrik opzoeken.
Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ja sterven als het mijn auto was geweest.
En dat TS vindt dat omaatje weer de weg op mag? Ehm, nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:51 schreef MakzBokz het volgende:
[]
Want?
Oma moet toch ook iets? Als ze alleen maar thuis zit, heeft ze er ook niets aan.
Ze mag van mij wel weer rijden, als ze maar bij m'n nieuwe car uit de buurt blijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |