Maar hij juicht wel voor Heerenveen hoor!quote:

Ook als hij geruild wordt voor Van der Vaart?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
Ach wat eerder al gezegd is... als hij maar aan spelen toekomt!

oke je kan natuurlijk te ver gaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ook als hij geruild wordt voor Van der Vaart?

quote:Ajax is sterker dan vorig seizoen (Evert ten Napel) 2-08-'04
"Kijk ik ben hier niet gekomen om onderin te spelen en ook niet voor de middenmoot, ik ben ambitieus en ga voor Europees voetbal". Een uitspraak van Stijn Vreven in het Sportjournaal, kort nadat de Belgische verdediger zijn handtekening zette onder een contract met Vitesse.
"Dat kan Vreven wel zeggen, ik ben realist en probeer enkele stapjes vooruitgang te boeken in vergelijking met de afgelopen rampjaren", zo diende trainer Edward Sturing zijn nieuwste aanwinst in hetzelfde programma van repliek. Het geeft maar aan hoe iedere voetballiefhebber en voetbalkenner bezig is met de vooruitblik naar weer een nieuw seizoen.
[Ruud Gullit] Het mag duidelijk zijn dat Vreven's uitspraak nogal gedurfd is. Dat is die van Ruud Gullit ook. Feyenoord's nieuwe en nu reeds luid bejubelde trainer trok een grote broek aan door te beweren dat zijn club "altijd voor de titel gaat". Natuurlijk hij moet wel want het trouwe Feyenoord-legioen wil niets anders horen en op zich heeft Gullit ook gelijk: Feyenoord moet altijd voor het hoogste gaan. Maar is zijn uitspraak pure bluf of zit er een kern van waarheid in?
Veel bluf, want Feyenoord heeft zich dan wel versterkt met Pascal Bosschaart, Karim Saidi, Gerson Magrão en natuurlijk met doelman Gábor Babos, maar zijn behalve laatstgenoemde de anderen ook echte topaankopen of versterkingen in de breedte? Feyenoord speelde een heel behoorlijk toernooi in Engeland, voetbalde met Dirk Kuijt, Thomas Buffel en Danko Lazovic in de basis ook iets gedurfder dan onder Bert van Marwijk, maar of de Rotterdammers echt een serieuze titelkandidaat zijn dat moet nog blijken.
Voor het kampioenschap gaan in elk geval weer Ajax en PSV. De Amsterdammers zijn behalve Hatem Trabelsi nog niemand kwijt geraakt en de Tunesiër speelde toch al bijna niet meer het laatste half jaar. Ajax is dus nog van dezelfde sterkte en mogelijk zelfs sterker omdat veel jonge spelers als John Heitinga, Nigel de Jong, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Nicolae Mitea een jaartje ouder zijn en met name enkele Nederlandse jongelingen al een EK-ervaring hebben meegemaakt. Dat laatste geldt zeker voor de Zweede spits Zlatan Ibrahimovic, die in de voorbereiding een zeer goeie indruk achterliet.
De grootste twijfel heerst bij PSV, dat een zeer groot verlies leed met het vertrek van topschutter Mateja Kezman en vleugelspits Arjen Robben. Met het aantrekken van Gerald Sibon is dat verlies niet gecompenseerd. En blijft aanvoerder Mark van Bommel, ook dat is een grote vraag en als hij blijft hoe gemotiveerd is de captain dan? Hij is een echte prof en dat zal wel meevallen, hoewel niemand het "Bommel" kwalijk zal nemen als hij grote problemen daarmee heeft.
Guus Hiddink heeft zijn team versterkt met onbekende buitenlandse voetballers als Alex, DaMarcus Beasly en keeper Silva Gomes. Een nogal gewaagd avontuur maar alternatieven waren ook niet direct voorhanden. Aan de vakman Hiddink het woord om van zijn mix van blijvers als Wilfred Bouma, André Ooijer, Park, Lee, Johann Vogel en genoemde nieuwelingen een echte serieuze concurrent van Ajax te maken.
Ook de andere teams hebben links en rechts nogal wat wisselingen ondergaan. Heerenveen lijkt er goed op te staan met Klaas-Jan Huntelaar, Youssouf Hersi, Ügür Yildirim en een nieuwe jonge en zeer talentvolle keeper Boy Waterman. Ook FC Utrecht en FC Groningen hebben zich op het eerste gezicht goed versterkt. Onzeker blijft het bij NEC, Roda , NAC en FC Twente. De nieuwelingen zullen het moeilijk krijgen, dat is zeker geen gedurfde uitspraak. Dat is die van Stijn Vreven wel: "Ik ga met Vitesse voor Europees voetbal".

Mwa bij PSV heeft hij wel enigszins gelijk, het was gewoon de vraag of PSV met ajax de concurrentie strijd aan zou kunnen. Hij beweert niet of ze geen kans hadden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
grappig ik was een beetje aan het surfen en kwam dit stukje tegen, van het begin van het seizoen.
wel leuk om terug te lezen.
[..]

Ik vond die hekken eigenlijk wel wat hebben..... gezellig erin klimmen, nu krijgen we zo'n grachten verhaal als bij de arenaquote:16/3/2005 - Deze zomer grachten ipv hekken? Kandidaatschap voor UEFA Cup finale geeft doorslag?
(Van onze verslaggever RvW)
Voetbal International meldt dat het er deze zomer waarschijnlijk dan toch van gaat komen. De al veel langer geplande verwijdering van de hekken zou deze zomer plaats kunnen vinden. Deze zullen dan vervangen worden door kleine grachten. Problemen met supporters hielden die stap tot nu toe steeds tegen.
Wat de doorslag zou kunnen geven om het nu te doen, is de toewijzing van de UEFA Cup finale. PSV zou daar met de verwijdering van de hekken een grote kandidaat voor zijn, aldus VI

zal geen brede gracht worden daar is geen ruimte voor en voor Noord is volgens mij al helemaal geen ruimtequote:Op woensdag 16 maart 2005 19:20 schreef appelsientje het volgende:
nog ff een berichtje
[..]
Ik vond die hekken eigenlijk wel wat hebben..... gezellig erin klimmen, nu krijgen we zo'n grachten verhaal als bij de arena![]()

Achjaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat willen ze allemaal. En dat was in de 2e ronde niet anders

de eerste wedstrijd na het weghalen van de hekken ligt half oost in de gracht na t eerste doelpuntquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat die hekken gewoon staan.
Grachten vind ik niks

quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste wedstrijd na het weghalen van de hekken ligt half oost in de gracht na t eerste doelpunt

Ik weet niet, het lijkt me toch best wel prettig zonder die hekken, zeker voor de mensen die nu iedere wedstrijd door de hekken bijna niets zien. En het idee dat er een Europese finale in Eindhoven gehouden kan worden, vind ik heel erg leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 19:20 schreef appelsientje het volgende:
nog ff een berichtje
[..]
Ik vond die hekken eigenlijk wel wat hebben..... gezellig erin klimmen, nu krijgen we zo'n grachten verhaal als bij de arena![]()

wie zou hij op het oog hebben?quote:Hiddink 'oriënteert' zich in Engeland
PSV.nl meldt dat Guus Hiddink de laatste dagen ontbrak in Eindhoven en ook vandaag de laatste training voor het duel in Groningen miste omdat "hij zich oriënteerde in Engeland". Op de laatste training bleek dat PSV met een fitte groep naar Groningen zal afreizen.

Een speler die hij kan huren?quote:

Een opvolger voor Mark v Bommel gok ikquote:

ja zat ik ook al aan te denken, zitten er misschien nog leuke spelers bij Chelsea die nauwelijks spelen?quote:

Scott Parkerquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zat ik ook al aan te denken, zitten er misschien nog leuke spelers bij Chelsea die nauwelijks spelen?

Nu je het zegt... Maar ik denk dat hij nog liever terug gaat naar Charlton dan op huurbasis naar PSVquote:

quote:

quote:17/3/2005 - AD: Hiddink bekeek duel Chelsea
(Van onze verslaggever RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Guus Hiddink in Engeland onder andere Chelsea zag spelen tegen West Bromwich Albion (1-0). Verder weet de krant ook niet waarom Hiddink precies in Engeland was. De krant suggereert dat het wellicht te maken heeft met Alex, Robinho, of anders met de gezochte middenvelder. Overigens meldt de krant een opmerkelijke feitje dat Alex PSV in de deal met Chelsea slechts 170.000 euro per jaar kost. De rest zouden de Engelsen voor hun rekening nemen.
Volgens Eijkelkamp zou Hiddink vanavond mogelijk meer informatie geven over de reden van zijn trip.
[update] Ook De Telegraaf bericht over het bezoek van Hiddink aan Chelsea. Hij zou voor besprekingen met Kenyon enkele dagen bij de Britse club zijn.

hahaha dat is echt niks voor zo'n speler !quote:

Dan zal hij toch eerst A interlands moeten gaan spelen voordat hij naar Engeland kan verkassen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha dat is echt niks voor zo'n speler !![]()
Maar goed ik ben wel bang dat hij niet lang bij PSV blijft op die manier.

En prompt gebeurt datquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:49 schreef Zapper het volgende:
Haha, alleen als Nol scoort, gebeurt niet vaak

Hehequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:16 schreef twi het volgende:
Over betrouwbare bronnen gesproken, dat Voetbalzone meldt dat Hiddink er eventueel zou hebben kunnen zitten om te kijken naar een opvolger voor van Bommel. Ik ga er niet van uit dat het dan om een speler van WBA is gegaan. Dus voor wie zal Hiddink daar hebben gezeten? Voor Cole, Lampard, Makalele of Duff?

Ook dat meldt De Telegraaf, een samenwerking met Chelsea om Robinho voor Real Madrid's neus weg te kapenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
Stiekum hoop ik toch dat het de deal Robinho betreft

eeuh dat is allemaal wel leuk enzo.. maar we hebben toch ook nog een goede middenvelder nodig... ook als Vogel weg gaat... laten we daar eens goed naar kijken.... toch ? of zeg ik nu hele domme dingenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hehe
Zou best wel eens kunnen dat het Parker of Geremi betreft.
Hoop dat we nog te horen gaan krijgen wat het doel van de trip van Hiddink nou precies was.
Stiekum hoop ik toch dat het de deal Robinho betreft

gewoon lenen dus.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:55 schreef gras het volgende:
Lijkt me niet dat Hiddink daar zat om een speler te bekijken. Dergelijke spelers verdienen toch een veelvoud van wat PSV hun ook maar kan aanbieden.

Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon lenen dus.
En waarom zou CHelsea een andere club in de PL sterker willen maken als ze de speler ook bij een goede club in Europa kunnen stallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |