wie zou hij op het oog hebben?quote:Hiddink 'oriënteert' zich in Engeland
PSV.nl meldt dat Guus Hiddink de laatste dagen ontbrak in Eindhoven en ook vandaag de laatste training voor het duel in Groningen miste omdat "hij zich oriënteerde in Engeland". Op de laatste training bleek dat PSV met een fitte groep naar Groningen zal afreizen.
Een speler die hij kan huren?quote:
Een opvolger voor Mark v Bommel gok ikquote:
ja zat ik ook al aan te denken, zitten er misschien nog leuke spelers bij Chelsea die nauwelijks spelen?quote:
Scott Parkerquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zat ik ook al aan te denken, zitten er misschien nog leuke spelers bij Chelsea die nauwelijks spelen?
Nu je het zegt... Maar ik denk dat hij nog liever terug gaat naar Charlton dan op huurbasis naar PSVquote:
quote:
quote:17/3/2005 - AD: Hiddink bekeek duel Chelsea
(Van onze verslaggever RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Guus Hiddink in Engeland onder andere Chelsea zag spelen tegen West Bromwich Albion (1-0). Verder weet de krant ook niet waarom Hiddink precies in Engeland was. De krant suggereert dat het wellicht te maken heeft met Alex, Robinho, of anders met de gezochte middenvelder. Overigens meldt de krant een opmerkelijke feitje dat Alex PSV in de deal met Chelsea slechts 170.000 euro per jaar kost. De rest zouden de Engelsen voor hun rekening nemen.
Volgens Eijkelkamp zou Hiddink vanavond mogelijk meer informatie geven over de reden van zijn trip.
[update] Ook De Telegraaf bericht over het bezoek van Hiddink aan Chelsea. Hij zou voor besprekingen met Kenyon enkele dagen bij de Britse club zijn.
hahaha dat is echt niks voor zo'n speler !quote:
Dan zal hij toch eerst A interlands moeten gaan spelen voordat hij naar Engeland kan verkassen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha dat is echt niks voor zo'n speler !![]()
Maar goed ik ben wel bang dat hij niet lang bij PSV blijft op die manier.
En prompt gebeurt datquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:49 schreef Zapper het volgende:
Haha, alleen als Nol scoort, gebeurt niet vaak
Hehequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:16 schreef twi het volgende:
Over betrouwbare bronnen gesproken, dat Voetbalzone meldt dat Hiddink er eventueel zou hebben kunnen zitten om te kijken naar een opvolger voor van Bommel. Ik ga er niet van uit dat het dan om een speler van WBA is gegaan. Dus voor wie zal Hiddink daar hebben gezeten? Voor Cole, Lampard, Makalele of Duff?
Ook dat meldt De Telegraaf, een samenwerking met Chelsea om Robinho voor Real Madrid's neus weg te kapenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
Stiekum hoop ik toch dat het de deal Robinho betreft
eeuh dat is allemaal wel leuk enzo.. maar we hebben toch ook nog een goede middenvelder nodig... ook als Vogel weg gaat... laten we daar eens goed naar kijken.... toch ? of zeg ik nu hele domme dingenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hehe
Zou best wel eens kunnen dat het Parker of Geremi betreft.
Hoop dat we nog te horen gaan krijgen wat het doel van de trip van Hiddink nou precies was.
Stiekum hoop ik toch dat het de deal Robinho betreft
gewoon lenen dus.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:55 schreef gras het volgende:
Lijkt me niet dat Hiddink daar zat om een speler te bekijken. Dergelijke spelers verdienen toch een veelvoud van wat PSV hun ook maar kan aanbieden.
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon lenen dus.
En waarom zou CHelsea een andere club in de PL sterker willen maken als ze de speler ook bij een goede club in Europa kunnen stallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |