Ze zijn onthoofd omdat ze iemand vermoord hebben. Maar, met het voorbehoud dat de exacte omstandigheden niet helemaal duidelijk zijn, is het treurig om te lezen dat betrapt worden tijdens de seks tot moord leidt, uit angst dat de autoriteiten ingeschakeld zullen worden en homoseksuele seks in Saudi-Arabië ook tot de doodstraf leidt.quote:Saudis Behead Gay Couple
(Riyadh) A gay couple was beheaded in a public execution Sunday in Saudi Arabia after being convicted of killing a blackmailer. If they had been exposed as gay they could have been executed anyway.
Homosexuality is punishable by flogging, lengthy prison terms or death under Sharia Islamic law.
The Saudi Interior Ministry issued a statement Sunday announcing the execution. It said that Ahmed al-Enezi and Shahir al-Roubli, both Saudis, ran over Malik Khan in their car, beat him on the head with stones and set fire to his corpse "fearing they would be exposed after the victim witnessed them in a shameful situation".
The term "shameful situation'' is regularly used by the government to refer to homosexual acts.
The ministry said the two men were executed in the northern town of Arar, near the Iraq border.
The Saudi government routinely rounds up people suspected of being gay. All that is needed is a complaint from someone. In some instances men who are not gay who have been arrested were picked up on the complaint of a neighbor following a dispute.
The kingdom also, on a number of occasions, has blocked access to the only gay Arab news and information site on the internet.
365Gay.com has also been blocked several times.
Precies!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:34 schreef Monidique het volgende:
Zero-tolerance.
En je wel met Israël bemoeien hequote:Op maandag 14 maart 2005 23:17 schreef Meki het volgende:
dat is de zaak van S-A niet van NL
dus ik bemoei me niet mee met zaken van S-A
Op de weblog straks.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:17 schreef ShaoliN het volgende:
Waar kan ik het filmpje downloaden?
Wat zijn dieren fijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:23 schreef milagro het volgende:
ja, Tarak, je weet toch dat je in dat soort landen beter een geit kan neuken dan een sexe genoot?
1 | Resultaten 1 - 10 van circa 207.000 voor dierensex (0,05 seconden) |
Risico van het vak zeg maar ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Elk land heeft zo zijn wetten, normen en waarden en fatsoenen.
Precies, universele rechten van de mens, daar doen we niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Risico van het vak zeg maar ?
Zit wel wat in, je weet van te voren wat voor sancties er kunnen staan op bepaalde misdrijven of onaangepast gedrag..
Wat heeft Allah er eigenlijk mee te maken Milagro?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, universele rechten van de mens, daar doen we niet aan.
's lands wijs, 's lands eer, boven alles.
Tolerantie is alleen dán gewenst als het tolerantie naar het geloof betreft, in dit geval de islam.
En alleen dán ga je mekkeren gelijk een geit als die specifieke tolerantie in het geding komt
Dat men zelf totaal niet tolerant is naar andersdenkenden en gedragenden, ach, 's lands wijs, 's lands eer.
Dus vrouwen die van overspel verdacht worden, stenigen, hadden ze zich maar niet verdacht moeten gedragen, homo's die toegeven aan hun zieke lusten, onthoofden.
Allah weet het beter tenslotte
Niets..?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Allah er eigenlijk mee te maken Milagro?
quote:Wie vertelde ons dat wij *heksen moesten verzuipen of verbranden*
Inderdaad, heel goed een en ander te relativeren met ónze heksenjachten van weleer en laten we vooral niet met onze westerse bril op bepaalde zaken aan de kaak stellen, hef Amnesty maar op, universele rechten van de mens de prullenbak in, als het 's lands wijs is om verkrachte vrouwen te straffen vanwege uitlokkerij of homo's de kop te snellen vanwege hun geaardheid, dan soit.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
M.a.w. je kunt hen best wat basic dingen meegeven maar laat hen zelf tot het besef komen, beschaving schreeuw je er niet in volgens mij, dat ontwikkelen moeten zij zelf doen, vanuit hun situatie (immers, als wij het hen opleggen door vanuit de Westerse wereld op ons Ikea bankstel te gillen dat zijn het fout doen, helpt dat denk je?)
Hey, de mensenrechten in Sudan worden met voeten getreden;quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
als het 's lands wijs is om verkrachte vrouwen te straffen vanwege uitlokkerij of homo's de kop te snellen vanwege hun geaardheid, dan soit.
Precies, gewoon ook iedereen uitleveren aan ieder willekeurig land.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:16 schreef VijfdeColonne het volgende:
Ofwel, je hebt gelijk en ik weet er eigelijk niets zinnigs over te zeggen
Alles!quote:Wat heeft Allah er eigenlijk mee te maken Milagro?
Nee, de mensenrechten in Sudan worden met voeten getreden:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey, de mensenrechten in Sudan worden met voeten getreden;
'De barricaden op! Schande! '.
Hey, de mensenrechten In Saudia Arabië worden met voeten getreden;
'Ach, zo doen ze dat daar nou eenmaal, respect weetjewel!'.
Mjah, volgens types als Loedertje moeten we eerst maar eens naar ons zelf kijken inzake de heksenverbranding. Met zoveel logica ben je toch verder uitgeluld...?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:57 schreef NorthernStar het volgende:
De mensenrechten in Saudie Arabië worden met voeten getreden:
[.... oorverdovende stilte ....]
----------------
dat de politie, regeringen hypocriet zijn in deze, dat weten we.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, de mensenrechten in Sudan worden met voeten getreden:
"VN-resoluties, handelsbeperkingen voor de regering van Sudan, praten over wel of niet militair ingrijpen, unilaterale boycots"
De mensenrechten in Saudie Arabië worden met voeten getreden:
[.... oorverdovende stilte ....]
----------------
De enigen die àltijd de bek opentrekken zijn organisaties als Amnesty maar die deugen volgens sommigen dan ook niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, volgens types als Loedertje moeten we eerst maar eens naar ons zelf kijken inzake de heksenverbranding. Dan ben je toch verder uitgeluld.
Alleen jij wilt misschien graag blijven hangen bij het schelden op maar verder niet doordenken?quote:de ontwikkeling van andere primitieven
nog een stapje of drie achter lopen op onze ontwikkeling
Goede plek om te beginnen dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef milagro het volgende:
[..]
dat de politie, regeringen hypocriet zijn in deze, dat weten we.
quote:De EU onderhandelt over een vrijhandelsregeling met de zes leden van de Samenwerkingsraad van de Golf (Gulf Cooperation Council - GCC), te weten Bahrein, Koeweit, Oman, Qatar, Saudi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten.
Informatiepagina van de Europese Unie
Loedertje vindt dat we een en ander gewoon moeten accepterenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom?Omdat je dan niet lekker kunt kankeren op de achterlijke Islam?
Ze geeft je imo ook nog eens aan alle kanten gelijk.
[..]
Alleen jij wilt misschien graag blijven hangen bij het schelden op maar verder niet doordenken?
Lijkt me logisch, aangezien het de realiteit is. Die kun je meestal het beste accepteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Loedertje vindt dat we een en ander gewoon moeten accepteren
Volgens mij leg jij dat er in, ik zie dat iig nergens staan.quote:Dus niet schelden, niet nadenken, niet handelen, gewoon de vermeend achterlijken de tijd geven te ontachterlijken, ongeacht de tussentijdse consequenties.
En als dat nooit gebeurt,, die ontachterlijking, dan soit, accepteer ook dat.
Loedertje haalt de heksenjacht en Ikeabanken er bij, dus relativeren die handel, want wij waren 500 jaar terug geen haar beter en er was geen ander land die zich met ons bemoeide.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, aangezien het de realiteit is. Die kun je meestal het beste accepteren.
[..]
Volgens mij leg jij dat er in, ik zie dat iig nergens staan.
Als je iets wilt veranderen zul je moeten uitgaan van de realiteit, met simpelweg ageren en veroordelen schiet je gewoon niks op. Meestal maak je het dan alleen maar en juist erger.
Twee homos hebben een persoon op gruwelijke wijze vermoord. Mischien is dat in nederland een relatief lichte of zelfs helemaal geen vergrijp, maar in sommige landen word je daar zwaar voor gestraft.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, gewoon ook iedereen uitleveren aan ieder willekeurig land.
Als de misdaad aldaar begaan is, gewoon uitleveren, ook als het 's lands wijs is dat een eerlijk proces een nono is, en/of voor dat specifieke en relatief lichte of in onze ogen zelfs helemaal géén vergrijp de doodstraf geldt.
Deze homo's worden daarvoor gestraft, ja, maar praktiserende homo's worden net zo hard gestraft voor het praktiseren als ware het moord.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Twee homos hebben een persoon op gruwelijke wijze vermoord. Mischien is dat in nederland een relatief lichte of zelfs helemaal geen vergrijp, maar in sommige landen word je daar zwaar voor gestraft.
Maar hoeveel homos zijn er ter dood veroordeelt en gebracht in SA? Dit is de eerste keer dat ik hoor dat homos in SA ter dood veroordeelt zijn. Meenstal zijn het vrouwen die "overspel" gepleegt hebben diegene die ter dood verooordeelt worden, van homos hoor je nooit iets. Ook zijn er drie manelijke getuigen nodig om een persoon te veroordelen voor een daad als dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
Deze homo's worden daarvoor gestraft, ja, maar praktiserende homo's worden net zo hard gestraft voor het praktiseren als ware het moord.
Dus de lul ben je sowieso als praktiserend homo.
Word je betrapt en die betrapper wilt je verraden dan heb je alleen dan een kans te overleven als je de verrader vermoordt... hetgeen het niet okay maakt, maar we mogen relativeren toch?
In sommige landen ga je ook 20 jaar de bak in voor een jointje, wat in nederland heel normaal is. Moeten we daarom alle blowers als politieke vluchtelingen aannemen?quote:Ik heb het meer over het algemene schenden van rechten, waar blijkbaar niet over geoordeeld mag worden ofwel omdat je dat vanaf een westerse Ikea bank doet, ofwel omdat schoppen tegen totaal geen zoden aan de dijk zet.
nieuwsbericht? Een bevooroordeelde bron bedoel je!quote:Nu doek dan dit forum maar op, want als oordelen over, reageren op een nieuwsbericht dmv een oordeel, een waarde oordeel, geen zin heeft tenzij je met een zorgvuldig uitgewerkte oplossing komt, dan heeft dit hele forum geen zin meer
De laaste keer dat ik in nederland was (op zo'n kut kamertje). Was daar ook een gozer die uit SA kwam, politiek asiel aangevraagt had en was geweigerd. Blijkbaar is homo zijn in een land waar dat verboden is niet genoeg reden voor politiek asiel. Hij kon nog in nederland verblijven omdat zijn vriendje financieel voor hem instond.quote:Natuurlijk heb je een mening over zaken, en natuurlijk baseer je je mening op de jouw bekende normen en waarden, maar er als er geen universele waarden zijn, hoe kunnen er dan politiek vluchtelingen zijn?
Het erkennen van hen is een waardeoordeel , is een vingerwijzen , is je bemoeien met door hen onderdak te bieden aan wat volgens HUN rechtssysteem een misdadiger is.
Waarom zou je de mensen die WEL in staat zijn om na te denken en zich sneller ontwikkelen geen helpende hand mogen bieden?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
Waarom moeten wij dan wél ons bemoeien met andermans zaken en hen opvang bieden en hen niet uitleveren als het betreffende land er om vraagt?
Omdat Jood zijn geen keuze is. En seks hebben met een andere man is wel een keuze. Niet dat ik het met deze ultra-conservatieve wetten eens ben, maar deze vergelijking gaat niet op.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:32 schreef cultheld het volgende:
Voor alle commie bastards: In WO2 had Adolf Hitler ook de macht in Duitsland en de regel was dat als je Joods was, je de gaskamer in kon. Dat werd toch ook niet internationaal geaccepteerd? Dus waarom dit dan wel?
Maar lieve BSB, als jij bekeurd word voor het religieus slachten van je schapen thuis ben je boos omdat je vind dat dat jouw recht is, alhoewel het duidelijk bij wet verboden is. Kun je mij dat eens uitleggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar heb je die selectieve verontwaardiging weerHeel de wereld is op de hoogte van de wetten van het nobele Arabische schiereiland Saoedie Arabië. Je gaat me dus niet vertellen dat deze homo's dit niet wisten. Iemand die (bewust) de wet overtreedt behoort bestraft te worden en wel op de wijze die dat land voorschrijft.
Elk land heeft zo zijn wetten, normen en waarden en fatsoenen. In Nederland zijn partnerruil en joint-swapping gemeengoed, in een land als bv. Saoedie Arabië of Marokko verafschuwen ze deze taferelen. M.a.w.: veroordeel dit soort praktijken niet bij voorbaat voordat je de gehele situatie kent.
Homo-isten hebben niks te zoeken in een land waar fatsoen op nummer 1 staat en respect op nummer 2. Als dit soort types desondanks toch diverse bruinwerk-stages willen uitvoeren kan ik ze aanraden om dit niet in Saoedie Arabië te doen
Ik ben nog nooit bekeurd om die reden. Ik weet niet hoe je daar aan komtquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:52 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar lieve BSB, als jij bekeurd word voor het religieus slachten van je schapen thuis ben je boos omdat je vind dat dat jouw recht is, alhoewel het duidelijk bij wet verboden is. Kun je mij dat eens uitleggen?
Idd, wat dat betreft vind ik dat die bruinwerkers wat meer moeten doen met de kreet "Als het je niet bevalt, dan rot je maar op." In Nederland volop geroemd, wanneer komt de Nederlandse delegatie bruinwerkers eens in beweging om dat soort mensen massaal Saoedie Arabie uit te deporteren?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik niet met je eens Atilla. Ik ben er zelf geweest. Het is een mooi land. Veel rijkdom e.d. Het enige minpuntje daar is dat er dus ook bruinwerkers actief zijn. Zonde van zo'n rein land
Is het fatsoenlijk om mensen te onthoofden? Of respectvol?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo-isten hebben niks te zoeken in een land waar fatsoen op nummer 1 staat en respect op nummer 2. Als dit soort types desondanks toch diverse bruinwerk-stages willen uitvoeren kan ik ze aanraden om dit niet in Saoedie Arabië te doen
Het homoseksuele stel in kwestie was een stel afkomstig uit Saoudi-Arabië.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd, wat dat betreft vind ik dat die bruinwerkers wat meer moeten doen met de kreet "Als het je niet bevalt, dan rot je maar op." In Nederland volop geroemd, wanneer komt de Nederlandse delegatie bruinwerkers eens in beweging om dat soort mensen massaal Saoedie Arabie uit te deporteren?
Bron: http://www.gaymiddleeast.com/quote:Saudi gays flaunt new freedoms: 'Straights can't kiss in public or hold hands like us'
By John R Bradley in Jeddah, The Independent
20 February 2004
In the glass and marble shopping malls of this cosmopolitan and comparatively laid-back city on the Red Sea, young Saudi Arabian men are taking advantage of the emergence of an increasingly tolerated Western-oriented gay scene.
Certain malls are known as cruising areas, and there are even gay-friendly coffee shops. A big gay disco takes place at a private villa in the north of the city once a week. And young Saudis who frequent these venues, many returnees from the United States after the 11 September 2001 attacks, say that they get to know one another through the internet.
The paradox of Saudi Arabia is that while the executioner's sword awaits anyone convicted of the crime of sodomy, in practice homosexuality is tolerated.
"I don't feel oppressed at all," said one, a 23-year-old who was meeting in one of the coffee shops with a group of self-identified "gay" Saudi friends dressed in Western clothes and speaking fluent English. "I heard that after 11 September, a Saudi student who was going to be deported on a visa technicality applied for political asylum because he was gay," he added, provoking laughter from the others. "What was he thinking of? We have more freedom here than straight couples. After all, they can't kiss in public like we can, or stroll down the street holding one another's hand."
Saudi Arabia's domestic reform initiative, combined with the kingdom's eagerness to shed an international reputation for fostering extremism and intolerance, may even have some benefits for this strict Islamic society's gay community. Shortly after the attacks on America - most of the suicide-hijackers were Saudi nationals - a Saudi diplomat in Washington denied that the kingdom beheads homosexuals, while openly admitting that "sodomy" is practised by consenting males in Saudi Arabia "on a daily basis". Even the head of the notorious religious police has since acknowledged the existence of a local gay population.
The treatment of gay men here received international attention when an Interior Ministry statement reported in January 2002 that three men in the southern city of Abha had been "beheaded for homosexuality". The report provoked widespread condemnation from gay and human-rights groups in the West - and a swift denial from an official at the Saudi embassy in Washington, DC. Tariq Allegany, an embassy spokesman, said the three were beheaded for the sexual abuse of boys. He said: "I would guess there's sodomy going on daily in Saudi Arabia, but we don't have executions for it all the time."
A Riyadh-based Western diplomat, aware of the details of the case, confirmed the men were beheaded for "rape". "The three men seduced a number of very young boys and videoed themselves raping them. Then they used the recordings, and the fear the boys had of being exposed, to get the youngsters to recruit their friends," he said. While homosexuality is illegal in Saudi Arabia, doubt surrounds specific punishment for it. Some gay foreigners were deported in the 1990s, "but no Saudi has ever been prosecuted for 'being a homosexual'. The concept just doesn't exist here," the Western diplomat said. Since the uproar over the beheadings, the kingdom's Internet Services Unit, responsible for blocking sites deemed "unIslamic" or politically sensitive, unblocked access to its home page for gay Saudi surfers after being bombarded with critical e-mails from the US.
A S Getenio, manager of GayMiddleEast.com, said Saudi Arabia seemed concerned about the bad publicity blocking the site would bring, "at the time it was involved in a multi-million dollar advertising campaign in the US to improve its image".
Ibrahim bin Abdullah bin Ghaith, the head of the religious police (the Committee for the Prevention of Vice and the Promotion of Virtue) acknowledged, in unusually tempered language, that there are gay Saudis, while also speaking of the need "to educate the young" about this "vice". But he denied media reports that gay and lesbian relationships were the norm in the strictly segregated schools and colleges, that homosexuality "is spreading".
In an unprecedented two-page special investigation, the daily newspaper Okaz said lesbianism was "endemic" among schoolgirls. It justified the article with a saying of the Prophet's wife Ayeshathat "there should be no shyness in religion". The article told of lesbian sex in school lavatories, girls stigmatised after refusing the advances of their fellow students, and teachers complaining that none of the girls were willing to change their behaviour.
Mr Ghaith dismissed a suggestion that he should send his "enforcers" to investigate. Armed with sticks, they routinely hunt down men and women in public they suspect may not be directly related. "This perversion is found in all countries," he toldOkaz. "The number [of homosexuals] here is small ..." That assessment is contradicted by teachers and students who say that, in the absence of other outlets, a "gay" subculture has inevitably flourished among youth.
"A particularly beautiful boy always gets top marks in the exams because he's some teacher's favourite," said Mohammed, an English teacher in a government high school in Riyadh. "On the other hand, I know many older boys who deliberately flunked their final exams so they can stay ... with their younger sweethearts."
Ahmed, 19, a student at a private college in Jeddah, said there was no shame in having a boyfriend in his private high school. Although he firmly rejected the label "gay", he admitted that he now has a "special friend" in college, too. "It's those who don't have a boy who are ashamed to admit it. We introduce our boy to our friends as 'al walid hagi' [the boy who belongs to me]. At the beginning of term, we always check out the new boys to see which are the most 'helu' [sweet] and think of ways to get to know them."
Is het dan ook van de belasting aftrekbaar ?!quote:BSB
In Nederland zijn partnerruil en joint-swapping gemeengoed,
Ik weet dat je dat niet bent, let daarom ook op het woordje 'als'. Het feit is wel dat je dat wel kwaad zou zijn als het zou gebeuren, en dat kan zo maar want het is tegen de wet. Daarom herhaal ik mijn vraag nog eens: waarom vind je dat mensen in S-A zich aan de wet hoeven te houden en mensen in Nederland niet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bekeurd om die reden. Ik weet niet hoe je daar aan komt
Dit zegt me inderdaad genoeg, aangezien ik nog nooit gehoort heb van ter dood veroordeelde homos in SA. En leek mij meer de gewoonlijke propaganda van een gay site. Wel een beetje ziek trouwens dat '365Gay.com' moordenaars beschermd met propaganda leugens, alleen omdat ze homos zijn en daardoor voor iedereen zielig behoort tezijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hier nog een artikel over homoseksualiteit in Saudi-Arabië. Dit artikel ziet de situatie wat zonniger in.
[..]
Bron: http://www.gaymiddleeast.com/
Waar maak je uit op dat ik dit vind ???quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Daarom herhaal ik mijn vraag nog eens: waarom vind je dat mensen in S-A zich aan de wet hoeven te houden en mensen in Nederland niet?
"Je kunt een mes tussen je ribben krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd, wat dat betreft vind ik dat die bruinwerkers wat meer moeten doen met de kreet "Als het je niet bevalt, dan rot je maar op." In Nederland volop geroemd, wanneer komt de Nederlandse delegatie bruinwerkers eens in beweging om dat soort mensen massaal Saoedie Arabie uit te deporteren?
Al goed, ik ga het nu voor je opzoeken, maar dan hoop ik wel op een serieuze reactie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik dit vind ???Is me nl. een compleet raadsel
Maak het nou niet te moeilijk voor hem, nadenken is al niet z'n sterkste punt. Gebruik anders jip en janneke taal misschien komt het dan over.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Al goed, ik ga het nu voor je opzoeken, maar dan hoop ik wel op een serieuze reactie.
Tot zover akkoord. Als je er zo tegen aankijkt kun je er weinig tegen inbrengen. Maar ik herriner me uit dit topic: illegale rituele thuisslachtingenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar heb je die selectieve verontwaardiging weerHeel de wereld is op de hoogte van de wetten van het nobele Arabische schiereiland Saoedie Arabië. Je gaat me dus niet vertellen dat deze homo's dit niet wisten. Iemand die (bewust) de wet overtreedt behoort bestraft te worden en wel op de wijze die dat land voorschrijft.
Waarmee je dus in feite zegt dat je je niet aan die wet hoeft te houden want het hoort bij je moslimzijn. In feite het zelfde als homo's die sex hebben, dat hoort bij ze omdat ze homo zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het komt bij mij weer over als:"Hey, we hebben niks te doen, laten we er een probleem van maken, daar hebben we de Moslims weer lekker mee." en dan:"Volgende keer pakken we ze vanwege het feit dat ze teveel lichaamsbeweging hebben dankzij de 5 maal daagse gebeden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |