Het is natuurlijk geen lulletje.quote:De 41-voudig international speelde van 1986 tot en met 1999 372 wedstrijden in het eerste van van Ajax en won met de club drie landstitels, één KNVB beker, de Champions League, de Wereldbeker, de Europa Cup 2 en de UEFA Cup.
Idd. 'Scoren tegen kanker' van Jiskefet schiet me steeds te binnen.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:51 schreef jimjim1983 het volgende:
maar totaal geen uitstraling.
nee, programma gezienquote:Op maandag 14 maart 2005 21:30 schreef VoreG het volgende:
Van der Lem breekt lans voor Van der Vaart; Nr 10 positie terug bij Ajax?
In het programma FC Godenzonen van de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de nieuwe assistent Gerard van der Lem openlijk zijn vertrouwen uitgesproken in Rafael van der Vaart. Volgens Van der lem ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.
Dit bericht bdoel je Hives?
Hij kwam (met zijn plat Amsterdamse tongvalquote:Op maandag 14 maart 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ik kan alleen geen AT5 ontvangen.
Het komt allemaal goed
Yup. Zoiets stond ook op Ajax.nl. Dat ie niet bang is Sneijder op zijn plaats te zetten. Van der Lem erbij is echt een goede zet.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij kwam (met zijn plat Amsterdamse tongval) goed over vond ik
. Hij is natuurlijk ook niet echt een groentje. Gingen ze in op de 'lastige types' bij Ajax hoe hij daarmee om zou gaan: 'jah, ik ben op een leeftijd dat ik niets meer bang ben voor de reactie van die jochies. Als ik iets vind, vertel ik ze dat gewoon. Wat ze daar van vinden maakt me niet uit' (excact weet ik zn uitspraak niet meer).
met andere woorden, hij zal die jonge gasten goed intoom houden denk ik
Blind gaat nog voor het kampioenschapquote:Op maandag 14 maart 2005 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
Nog even en ze gaan die lat begraven...
zetten ze dat op die site? ook lekker naar je spelers toe.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Zoiets stond ook op Ajax.nl. Dat ie niet bang is Sneijder op zijn plaats te zetten. Van der Lem erbij is echt een goede zet.
quote:Van der Lem is ook nog een paar maanden trainer geweest van Jong Ajax. ,,Toen had ik te maken met Heitinga, Sneijder en De Jong. Sneijder moest ik af en toe tot de orde roepen. De Jong stuurde ik naar de diëtist. Misschien hebben sommige jongens nog een schop onder de kont nodig. Nou, die geef ik dan."
Weddenschapje? De Ridder voor Rosales in de 70ste minuut.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Bij de eerste "tactische" wissel in de 70ste minuut ga ik mijn zakdoekje zoeken.
Zo is het...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
We zien het wel.
Hij drinkt zich voor elke wedstrijd van Ajax moed in.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:02 schreef showmelove het volgende:
Danny Blind lijkt mij een goede trainer. Ik zie het wel goed komen met Ajax.
Wat heeft die Van Eijden btw een knalrooie alcoholistenkop zeg
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:08 schreef JaWi het volgende:
Met van der Lem ben ik erg blij. Welkome aanvulling.
Ik ben erg tevreden dat van der Lem assistent-coach wordt omdat ik het een leuke gast vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...
Wellicht is dat omdat niemand hier weet hoe Blind het als hoofdtrainer zal doen, omdat dit z'n eerste club is?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...
Van der Lem is gewoon okay. En wat is er mis met ondersteuning van goede assistenten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zie het nu niet direct als een enorme toevoeging.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als je het dan toch over leuke gasten hebt... ook gaaf dat Fredje Grim er weer bij is...
quote:Dat ik Fred Grim aan de staf toevoeg is puur op eigen inschatting. Het had gekund dat Wil Coort het seizoen had afgemaakt, want met zijn werkwijze is niets mis. Maar als de club zegt dat we gelijk moeten beginnen, dan is dit het moment om dat te doen met door mij gekozen mensen.”
Wil Coort was opzich een goede, maar ik kan me voorstellen dat Blind een geheel eigen staf prettig vindt werken.quote:Wil Coort, tot en met vandaag de keeperstrainer van Ajax 1, blijft in dienst van Ajax en zal de keepers op de Toekomst gaan trainen. Tonny Bruins Slot wordt scout en zal de wedstrijdanalyses voor zijn rekening nemen. Net als Coort staat Bruins Slot tot en met het seizoen 2005-2006 onder contract bij Ajax.
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
Nog even en ze gaan die lat begraven...
Dat laatste klinkt belovendquote:Van der Lem is ook nog een paar maanden trainer geweest van Jong Ajax. ,,Toen had ik te maken met Heitinga, Sneijder en De Jong. Sneijder moest ik af en toe tot de orde roepen. De Jong stuurde ik naar de diëtist. Misschien hebben sommige jongens nog een schop onder de kont nodig. Nou, die geef ik dan."
Hij wil nogal wat van plan met Boukhari,Mitea en Rosalesquote:Over de exacte invulling van zijn rol wordt uiteraard nog verder gesproken. ,,Maar ik zou ook wel individuele trainingen willen doen. De eindpass in dit team is mij bijvoorbeeld een doorn in het oog. Ik zou wel met de buitenspelers aan de gang willen gaan, zoals ik dat deed met onder andere Overmars en Finidi.''
Dat is een realistische opmerking.`quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
Rijkaard heeft het veel te goed in Barca. Die komt echt niet
inderdaad, kvind Rijkaard niet echt de ideale TD, meer de ideale trainer.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
als ie kan komen dan hadden we hem beter als trainer kunnen hebben.
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
als ie kan komen dan hadden we hem beter als trainer kunnen hebben.
Pardonquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.
hoezo dan? de manier waarop barca voetbalt is vaak prachtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo dan? de manier waarop barca voetbalt is vaak prachtig.
en volgens mij komt dat door hem.
Hij had inderdaad die penalties moeten nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
de uitschakeling teegn Italie komen door hem
Rijkaard kan er zeker wat aan doen dat Sparta toen bijna failliet was en brakke spelers had?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.
De degradatie van Sparta en de uitschakeling teegn Italie komen door hem
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.
De degradatie van Sparta en de uitschakeling teegn Italie komen door hem
omdat Ajax een kille club is. Volgens mij is het helemaal niet lekker werken bij Ajax, dus waarom zou je het doen als je óveral kan werken...?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
En waarom zou Rijkaard niet over een tijdje naar Ajax terug willen keren?
Ik heb de reacties nog niet gehoord/gelezen/gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Danny is een grote gok, maar goed, we geven hem maar de kans en de tijd.
Wel tenenkrommend hoe sommige spelers reageerden zeg.
Ik snap deze reactie en vind dat je gelijk hebt over de atmosfeer die er op dit moment bij Ajax heerst, maar is het in Barcelona dan zo veel beter? Constant de socios die in je nek hijgen. De media die klaar staat om bij elke scheet die je laat je de grond in te trappen, voorzitters die beinvloedbaar zijn door iedereen om hen heen! Geloof me, Barcelona is echt niet veel beter. De druk is daar vele malen hoger dan bij Ajax!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
omdat Ajax een kille club is. Volgens mij is het helemaal niet lekker werken bij Ajax, dus waarom zou je het doen als je óveral kan werken...?
Neuh, van Vossen en Winter niet moeten inbrengen........quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij had inderdaad die penalties moeten nemen
Sneijder: "In de A1 werden veel van ons kampioen met Danny."quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb de reacties nog niet gehoord/gelezen/gezien.
Kun je daar wat over vertellen?
Ben erg benieuwd!
Sommige mensen hebben nog iets van clubgevoel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is wel waar, maar Rijkaard kan bij heel veel clubs in Europa terecht. Bij clubs waar het wel lekker werken is. Dus waarom Ajax?
Omdat Ajax net wat meer voor hem betekent dan een andere club.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is wel waar, maar Rijkaard kan bij heel veel clubs in Europa terecht. Bij clubs waar het wel lekker werken is. Dus waarom Ajax?
Ik had ze nog niet gehoord deze reacties.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sneijder: "In de A1 werden veel van ons kampioen met Danny."
En Heitinga bazelde hele verhalen over het leiderschap van Danny en zijn kennis van de cultuur.
Tja Heitinga bazelt altijd, niks nieuwsquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sneijder: "In de A1 werden veel van ons kampioen met Danny."
En Heitinga bazelde hele verhalen over het leiderschap van Danny en zijn kennis van de cultuur.
Sommigen is hier inderdaad op de juiste wijze gebruiktquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nog iets van clubgevoel.
quote:Op zondag 10 april 2005 16:33 schreef kultivate het volgende:
Ben benieuwd cheque van gelder zal hem wel de hemel in prijzen voordat hij savonds in zijn ajax pyama onder zijn ajax dekbed gaat slapen.
Alle lof voor de gegeven training van afgelopen week. Derhalve twee zeges, een prestatie van wereldformaatquote:Op zondag 10 april 2005 16:33 schreef kultivate het volgende:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen.
Waarom, dit is normaal gesproken een gewone uitslag.quote:Op zondag 10 april 2005 16:33 schreef kultivate het volgende:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen.
Toen stond er ook een ander AZ.quote:Op zondag 10 april 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Veel te weinig inderdaad. Het houdt nog niet over met Danny. Onder Ronald wonnen we 2 jaar terug gewoon met 6-2.
ja en er was ook veel meer beweging, hogere balcirculatie, spelers die niet meer bang waren te voetballenquote:Op maandag 11 april 2005 12:52 schreef ChAoZ het volgende:
Ik weet niet wat er afgelopen week is gebeurd, en misschien ligt het aan de vermoeidheid van AZ, maar we speelden wel een stuk frisser. Ligt het dan toch aan Blind?
Nee! het is een combinatie van vermoeidheid bij AZ, en een stukje minder arrogante houding van sommige Ajax spelers. en het besef van sommige jongens dat je het met elkaar moet doen en niet individueel.quote:Op maandag 11 april 2005 12:52 schreef ChAoZ het volgende:
Ik weet niet wat er afgelopen week is gebeurd, en misschien ligt het aan de vermoeidheid van AZ, maar we speelden wel een stuk frisser. Ligt het dan toch aan Blind?
Als er iemand altijd over Ajax loopt te zeiken is het van gelder wel, dus wat lul je nou dom?quote:Op zondag 10 april 2005 16:33 schreef kultivate het volgende:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen. Vanavond is hij toch te gast in studio voetbal. Ben benieuwd cheque van gelder zal hem wel de hemel in prijzen voordat hij savonds in zijn ajax pyama onder zijn ajax dekbed gaat slapen.
Komt ook omdat AZ zich niet ingraaft en wij dus automatisch meer ruimte krijgen om te voetballen.quote:Op maandag 11 april 2005 12:52 schreef ChAoZ het volgende:
Wij?quote:Op maandag 11 april 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Komt ook omdat AZ zich niet ingraaft en wij dus automatisch meer ruimte krijgen om te voetballen.
Is misschien wel zo, maar toch. Ik heb plezier, werklust, en redelijk verzorgd voetbal gezien.quote:Op maandag 11 april 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Komt ook omdat AZ zich niet ingraaft en wij dus automatisch meer ruimte krijgen om te voetballen.
Heb je gelijk in, maar ik wacht nog even met de juichstemmingquote:Op maandag 11 april 2005 19:48 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, maar toch. Ik heb plezier, werklust, en redelijk verzorgd voetbal gezien.
Als ik bijvoorbeeld terugdenk aan die goal van Pienaar: in hoeveel van de vorige wedstrijden zouden we die goal hebben gemaakt? Het leek op combinatievoetbal en dat heb ik lang niet meer gezien in de Arena
Oh, absoluut. Een zwaluw.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef aldostuta het volgende:
Heb je gelijk in, maar ik wacht nog even met de juichstemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |