Dat is een realistische opmerking.`quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
Rijkaard heeft het veel te goed in Barca. Die komt echt niet
inderdaad, kvind Rijkaard niet echt de ideale TD, meer de ideale trainer.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
als ie kan komen dan hadden we hem beter als trainer kunnen hebben.
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
als ie kan komen dan hadden we hem beter als trainer kunnen hebben.
Pardonquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.
hoezo dan? de manier waarop barca voetbalt is vaak prachtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen dan we Frenkie niet als trainer hebben eerlijk gezegd.
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo dan? de manier waarop barca voetbalt is vaak prachtig.
en volgens mij komt dat door hem.
Hij had inderdaad die penalties moeten nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
de uitschakeling teegn Italie komen door hem
Rijkaard kan er zeker wat aan doen dat Sparta toen bijna failliet was en brakke spelers had?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.
De degradatie van Sparta en de uitschakeling teegn Italie komen door hem
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is voor het overgrote deel de verdienste van ten Cate.
De degradatie van Sparta en de uitschakeling teegn Italie komen door hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |