abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25524296
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
En waarom zou Rijkaard niet over een tijdje naar Ajax terug willen keren?
omdat Ajax een kille club is. Volgens mij is het helemaal niet lekker werken bij Ajax, dus waarom zou je het doen als je óveral kan werken...?
pi_25529017
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Danny is een grote gok, maar goed, we geven hem maar de kans en de tijd.

Wel tenenkrommend hoe sommige spelers reageerden zeg.
Ik heb de reacties nog niet gehoord/gelezen/gezien.
Kun je daar wat over vertellen?
Ben erg benieuwd!
pi_25529085
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

omdat Ajax een kille club is. Volgens mij is het helemaal niet lekker werken bij Ajax, dus waarom zou je het doen als je óveral kan werken...?
Ik snap deze reactie en vind dat je gelijk hebt over de atmosfeer die er op dit moment bij Ajax heerst, maar is het in Barcelona dan zo veel beter? Constant de socios die in je nek hijgen. De media die klaar staat om bij elke scheet die je laat je de grond in te trappen, voorzitters die beinvloedbaar zijn door iedereen om hen heen! Geloof me, Barcelona is echt niet veel beter. De druk is daar vele malen hoger dan bij Ajax!

Overigens ben ik van mening dat die atmosfeer mede gecreeerd is door van E !
pi_25529126
Dat is wel waar, maar Rijkaard kan bij heel veel clubs in Europa terecht. Bij clubs waar het wel lekker werken is. Dus waarom Ajax?
pi_25529181
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij had inderdaad die penalties moeten nemen
Neuh, van Vossen en Winter niet moeten inbrengen........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25530725
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb de reacties nog niet gehoord/gelezen/gezien.
Kun je daar wat over vertellen?
Ben erg benieuwd!
Sneijder: "In de A1 werden veel van ons kampioen met Danny."

En Heitinga bazelde hele verhalen over het leiderschap van Danny en zijn kennis van de cultuur.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25530979
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is wel waar, maar Rijkaard kan bij heel veel clubs in Europa terecht. Bij clubs waar het wel lekker werken is. Dus waarom Ajax?
Sommige mensen hebben nog iets van clubgevoel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25530980
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Omdat Ajax net wat meer voor hem betekent dan een andere club.
Waarom gaat van Hooijdonk naar NAC als verschillende buitenlandse goede/betere/rijkere clubs nog interesse in hem hebben?

Soms zijn respect en gevoel toch nog belangrijker dan al het andere.
pi_25531040
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Heitinga bazelde hele verhalen over het leiderschap van Danny en zijn kennis van de cultuur.
Ik had ze nog niet gehoord deze reacties.
Is te verwachten, je gaat natuurlijk niet al de eerste dag je hoofdtrainer afvallen!
Maar dat Blind succes heeft gehad met de A-junioren is voor mij natuurlijk geen garantie.
En dat hij de cultuur kent is mooi meegenomen, maar hij heeft ook een sterke ruggengraat nodig om deze spelersgroep te kunnen sturen!
pi_25531070
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja Heitinga bazelt altijd, niks nieuws
  woensdag 16 maart 2005 @ 16:34:26 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_25531073
Nu naar Ajax gaan brengt een risico met zich mee.

en Rijkaard kan altijd nog terug naar Ajax gaan.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25531097
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben nog iets van clubgevoel.
Sommigen is hier inderdaad op de juiste wijze gebruikt
pi_25547553
Maar Rijkaard idd waarschijnlijk wel, gezien het feit dat hij nog een keer terugkwam bij Ajax aan het eind van zijn loopbaan. Aan de andere kant: ik lees ook heel veel verhalen over Ajax-spelers (in het verleden) die naar PSV zijn gegaan (Vanenburg, Koeman, Arnesen, Lerby, Rijkaard bijna, enz), dus wat dat betreft...

ontopic: Blind schijnt Litmanen als zijn assistent te willen hebben
pi_26125016
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen. Vanavond is hij toch te gast in studio voetbal. Ben benieuwd cheque van gelder zal hem wel de hemel in prijzen voordat hij savonds in zijn ajax pyama onder zijn ajax dekbed gaat slapen.
  zondag 10 april 2005 @ 16:34:28 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26125048
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:33 schreef kultivate het volgende:
Ben benieuwd cheque van gelder zal hem wel de hemel in prijzen voordat hij savonds in zijn ajax pyama onder zijn ajax dekbed gaat slapen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26125080
quote:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen.
Alle lof voor de gegeven training van afgelopen week. Derhalve twee zeges, een prestatie van wereldformaat
  zondag 10 april 2005 @ 16:36:46 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_26125088
quote:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen.
Waarom, dit is normaal gesproken een gewone uitslag.

Volgens de verslaggeving had 't veel meer moeten zijn dus Blind moet weg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_26125200
Veel te weinig inderdaad. Het houdt nog niet over met Danny. Onder Ronald wonnen we 2 jaar terug gewoon met 6-2.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26136737
hij lult zich overal mooi tussenuit.
Borst en Van Gelder die dinger proberen op te blazen
  maandag 11 april 2005 @ 11:53:46 #120
55651 JaWi
Shalom.
pi_26143806
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Veel te weinig inderdaad. Het houdt nog niet over met Danny. Onder Ronald wonnen we 2 jaar terug gewoon met 6-2.
Toen stond er ook een ander AZ.
slettebak [@] gmail.com
pi_26145058
Ik weet niet wat er afgelopen week is gebeurd, en misschien ligt het aan de vermoeidheid van AZ, maar we speelden wel een stuk frisser. Ligt het dan toch aan Blind?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_26149295
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:52 schreef ChAoZ het volgende:
Ik weet niet wat er afgelopen week is gebeurd, en misschien ligt het aan de vermoeidheid van AZ, maar we speelden wel een stuk frisser. Ligt het dan toch aan Blind?
ja en er was ook veel meer beweging, hogere balcirculatie, spelers die niet meer bang waren te voetballen
vertrouwen in Blind: +2
pi_26149740
quote:
Nee! het is een combinatie van vermoeidheid bij AZ, en een stukje minder arrogante houding van sommige Ajax spelers. en het besef van sommige jongens dat je het met elkaar moet doen en niet individueel.
pi_26149799
quote:
Nu zal de opinie over blind wel veranderen doordat ajax vandaag met 4-2 van az heeft gewonnen. Vanavond is hij toch te gast in studio voetbal. Ben benieuwd cheque van gelder zal hem wel de hemel in prijzen voordat hij savonds in zijn ajax pyama onder zijn ajax dekbed gaat slapen.
Als er iemand altijd over Ajax loopt te zeiken is het van gelder wel, dus wat lul je nou dom?
pi_26150159
quote:
Komt ook omdat AZ zich niet ingraaft en wij dus automatisch meer ruimte krijgen om te voetballen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')