Weddenschapje? De Ridder voor Rosales in de 70ste minuut.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Bij de eerste "tactische" wissel in de 70ste minuut ga ik mijn zakdoekje zoeken.
Zo is het...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
We zien het wel.
Hij drinkt zich voor elke wedstrijd van Ajax moed in.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:02 schreef showmelove het volgende:
Danny Blind lijkt mij een goede trainer. Ik zie het wel goed komen met Ajax.
Wat heeft die Van Eijden btw een knalrooie alcoholistenkop zeg
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:08 schreef JaWi het volgende:
Met van der Lem ben ik erg blij. Welkome aanvulling.
Ik ben erg tevreden dat van der Lem assistent-coach wordt omdat ik het een leuke gast vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...
Wellicht is dat omdat niemand hier weet hoe Blind het als hoofdtrainer zal doen, omdat dit z'n eerste club is?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Het zegt mijns inziens genoeg over de verwachtingen m.b.t. het functioneren van Blind wanneer ik steeds lees dat men zo blij is dat er een goede assistent aangenomen is...
Van der Lem is gewoon okay. En wat is er mis met ondersteuning van goede assistenten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zie het nu niet direct als een enorme toevoeging.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als je het dan toch over leuke gasten hebt... ook gaaf dat Fredje Grim er weer bij is...
quote:Dat ik Fred Grim aan de staf toevoeg is puur op eigen inschatting. Het had gekund dat Wil Coort het seizoen had afgemaakt, want met zijn werkwijze is niets mis. Maar als de club zegt dat we gelijk moeten beginnen, dan is dit het moment om dat te doen met door mij gekozen mensen.”
Wil Coort was opzich een goede, maar ik kan me voorstellen dat Blind een geheel eigen staf prettig vindt werken.quote:Wil Coort, tot en met vandaag de keeperstrainer van Ajax 1, blijft in dienst van Ajax en zal de keepers op de Toekomst gaan trainen. Tonny Bruins Slot wordt scout en zal de wedstrijdanalyses voor zijn rekening nemen. Net als Coort staat Bruins Slot tot en met het seizoen 2005-2006 onder contract bij Ajax.
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
Nog even en ze gaan die lat begraven...
Dat laatste klinkt belovendquote:Van der Lem is ook nog een paar maanden trainer geweest van Jong Ajax. ,,Toen had ik te maken met Heitinga, Sneijder en De Jong. Sneijder moest ik af en toe tot de orde roepen. De Jong stuurde ik naar de diėtist. Misschien hebben sommige jongens nog een schop onder de kont nodig. Nou, die geef ik dan."
Hij wil nogal wat van plan met Boukhari,Mitea en Rosalesquote:Over de exacte invulling van zijn rol wordt uiteraard nog verder gesproken. ,,Maar ik zou ook wel individuele trainingen willen doen. De eindpass in dit team is mij bijvoorbeeld een doorn in het oog. Ik zou wel met de buitenspelers aan de gang willen gaan, zoals ik dat deed met onder andere Overmars en Finidi.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |