abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25693611
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:44 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Weet niet of het al gezegd is maar mannen vallen op vrouwen die er meisjesachtig (kinderlijk) uitzien, beetje op die babytrekjes omdat ze dan een beschermend gevoel krijgen.
Hit me like a brick wall.. Nu weet ik wat ik zo in daniella zie
pi_25696311
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij mijzelf houdt het muurtje eerder verband met emoties.. Met het muurtje bekijk ik alles rationeler, terwijl ik zonder het muurtje soms zelfs rechtstreeks uit mijn hart spreek..
Ik bedoel ook niet meteen dat je irrationeel wijvig gebabbel op de planken moet zetten zonder 'muur'
Ik kan heel goed heel persoonlijk worden met iemand zonder daarbij allerlei rationele gedachten en proporties uit het oog te verliezen. Het een sluit voor mij totaal het ander niet uit

Ik geloof absoluut in eigen zijn en eigen kunnen en ben in die zin zelfverzekerd, verder geen enkele reden om daarvoor andere mensen arro aan te kijken of botte kutopmerkingen te maken inderdaad... raar dat zoveel mensen dat schijnen te verwarren met 'cool'. Tis totaal het tegenovergestelde
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25696727
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef kamagurka het volgende:

[..]
Tis totaal het tegenovergestelde
't is de eeuwige discussie over doel en middel; als je gelooft in je eigen kunnen dan is een bijeffect dat je zelfverzekerd ben, en voor sommige mensen komt dat over als arrogant, omdat je jezelf niet perse afhankelijk maakt.

Mensen zonder clue willen nog wel eens denken dat door alleen arrogant te doen, je automatisch de andere eigenschappen ook krijgt. Maar zo werkt het dus niet.
pi_25697255
Wat dachten jullie van Britney Spears met het nr 'my prerogative' of zoiets
Het voorbeeld, qua uiterlijk (he Britney hé) en qua tekst, vind ik een beetje. Oorspronkelijk van Bobby Brown.

'everybody's talking all this stuff about me.. blablabla'
'they say I'm nasty, I don't give a thing, etc'

Leuk meezingnr.
pi_25698710
Het is er eigenlijk allemaal. mensen die echt geloven in hunzelf en arrogant overkomen,
en mensen die alleen arrogant zijn.
Ik weet niet meer wie het was in deze topic die zei dat het 'muurtje' of zelfverzekerde 'masker'
welleens dikker kan worden met de tijd. ja dat is ook waar.
Van gewoon doen alsof je zelfverzekerd bent en mettertijd wordt je ook idd. zelverzekerd.
Jongeren hebben zo'n masker. En dat maskertje wordt dikker. Ze worden gewoon goed
in die rol. Maar of ze daaronder ook ercht zelfverzekerd zijn. dat weet je niet zeker. tenzij je ze leert kennen,
toch?
pi_25698744
Gewoon een meisje dat zichzelf is, dat is goed
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25698819
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:32 schreef sweetgirly het volgende:
Wat dachten jullie van Britney Spears met het nr 'my prerogative' of zoiets
Het voorbeeld, qua uiterlijk (he Britney hé) en qua tekst, vind ik een beetje. Oorspronkelijk van Bobby Brown.
'everybody's talking all this stuff about me.. blablabla'
'they say I'm nasty, I don't give a thing, etc'
Leuk meezingnr.
BS. is nou een meisje waarvan ik niet kan zeggen of ze echt zelfverzekerd is (dus
stoer dat doet wat ze wil enzo),
of dat het een gespeelde rol is van wat háár ideaal is en
hoe ze gezien wil worden/wat ze wil uitdragen. (maar in het echt hoeft ze dus niet zo
zlefverzekerd te zijn)

Dat zijn wel irrtitante mensen imho. alrijd een grote bek en dan weetje niet of je ze
de volle laag terrug moet geven of dat je ze moet sparen omdat ze ontwetend
zijn...

Maar madonna begon ook zo.. (grote bek, naïef, heel girly en irritant)
en nu is het een prachtvrouw (vind ik.. )

[ Bericht 6% gewijzigd door danni op 24-03-2005 02:08:10 ]
  donderdag 24 maart 2005 @ 07:52:34 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25700810
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet meteen dat je irrationeel wijvig gebabbel op de planken moet zetten zonder 'muur'
Ik kan heel goed heel persoonlijk worden met iemand zonder daarbij allerlei rationele gedachten en proporties uit het oog te verliezen. Het een sluit voor mij totaal het ander niet uit
Het sluit elkaar niet uit, maar met rationaliteit is het ook mogelijk om werkelijke gevoelens te verbergen of te profileren als iets triviaals..
quote:
Ik geloof absoluut in eigen zijn en eigen kunnen en ben in die zin zelfverzekerd, verder geen enkele reden om daarvoor andere mensen arro aan te kijken of botte kutopmerkingen te maken inderdaad... raar dat zoveel mensen dat schijnen te verwarren met 'cool'. Tis totaal het tegenovergestelde
Eigenlijk wel ja.. Vaak is 'cool' inderdaad toch een manier van houding geven omdat iemand onzeker is over zijn/haar ware aard... Hmm..
  donderdag 24 maart 2005 @ 07:57:13 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25700833
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:38 schreef danni het volgende:
Het is er eigenlijk allemaal. mensen die echt geloven in hunzelf en arrogant overkomen,
en mensen die alleen arrogant zijn.
Hmm.. Ik heb zelf toch wel iets een beetje dat ik niet teveel wil benadrukken dat ik in mezelf geloof. Dat ik het voor mezelf weet is meestal wel genoeg. Hoewel ook ik soms arrogant kan zijn, maar ook dat is aak niet geheel los van het soort mens wat ik tegenkom.
quote:
Ik weet niet meer wie het was in deze topic die zei dat het 'muurtje' of zelfverzekerde 'masker'
welleens dikker kan worden met de tijd. ja dat is ook waar.
k was diegene.
quote:
Van gewoon doen alsof je zelfverzekerd bent en mettertijd wordt je ook idd. zelverzekerd.
Bij mij heeft het er meer mee te maken dat ik wat meer turbulentie had, er was gewoon even een andere versie van "ik" nodig. Ik ben blij dat nu alles langzamerhand weer rustiger is/wordt. Het is haast een nieuwe kennismaking met mezelf.
quote:
Jongeren hebben zo'n masker. En dat maskertje wordt dikker. Ze worden gewoon goed
in die rol. Maar of ze daaronder ook ercht zelfverzekerd zijn. dat weet je niet zeker. tenzij je ze leert kennen,
toch?
Als je iemand beter leert kennen wordt het vaak duidelijker, maar ook dan weet je het niet altijd zeker.. Is het echter belangrijk om dat zeker te weten?
pi_25700911
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:43 schreef danni het volgende:

BS. is nou een meisje waarvan ik niet kan zeggen of ze echt zelfverzekerd is (dus
stoer dat doet wat ze wil enzo),
Vind je?
Ik vind haar wel het prototype voorbeeld. In het begin als ik weer een ander nummer van haar zag, had ik zoiets van: 'hee, haar tieten zijn weer 2 maten groter geworden '. Bij elk nieuw clipje die ik zag, vond ik haar tieten 2 maten groter geworden. Totdat ik een concert van haar zag, op tv welliswaar, en damn kan niet anders zeggen dan respect . Want wat kan zij dansen zeg en kei- maar dan ook keihard en goed preformen. Prototype girly girly uiteraard, maar wel ééntje die van wanten weet en hoe.
quote:
of dat het een gespeelde rol is van wat háár ideaal is en
hoe ze gezien wil worden/wat ze wil uitdragen. (maar in het echt hoeft ze dus niet zo
zlefverzekerd te zijn)
Ik denk dat je wel het nodige in huis moet hebben, wil je 1. zover komen en 2. zo op het podium kunnen staan en 3. juist uitdragen wat ze wil uitdragen. Zelfverzekerd of niet, doe het haar maar eens na.
quote:
Dat zijn wel irrtitante mensen imho. alrijd een grote bek en dan weetje niet of je ze
de volle laag terrug moet geven of dat je ze moet sparen omdat ze ontwetend
zijn...
Britney?
Tja hee, waarom denk jij dat ze zo rijk is (geworden).
quote:
Maar madonna begon ook zo.. (grote bek, naïef, heel girly en irritant)
en nu is het een prachtvrouw (vind ik.. )
Madonna rules!
In al haar fases, van naïef zangeressje (alhoewel, schijnt bedriegt soms, is zij misschien wel het goede voorbeeld van, leuk) t/m seksbom t/m spirituele moeder, etc etc.
pi_25700932
Er is een verschil tussen zelfvertrouwen en arrogantie.. zelfkennis is het verschil.

Laat dat verschil voor mij nou net een essentiele maker of breker zijn van de aantrekkingskracht die iemand op me heeft
pi_25701561
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:38 schreef danni het volgende:

toch?
Ben ik nou gek of ken ik juist onlogisch veel niet zo zelfverzekerd overkomende jongens?
Ach ik zekere zin verkoop je je weleens een beetje aan de buitenwereld en verkopers weten dat je niets verkoopt als je niet gelooft in je eigen product.
pi_25701659
meisjes meisjes
pi_25701738
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?

Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.

Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Hmm.. ik ben ook niet echt het meisje meisje type, maar ja.. ook ik heb mijn zeur trekjes. Ik heb ook altijd veel meer mannelijke vrienden gehad, dan vrouwelijke. Kon gewoonweg beter met hen opschieten, zij zeurden tenminste niet zo. Toch wilden sommige vrienden wel wat met me..
Wees blij dat de jouwe het niet met jou willen, scheelt een hoop gezeur en gedram. Je vriendschappen blijven dan ook voor wat het is.

Mannen voelen zich wellicht geintimideerd ofzo? Misschien heb je teveel charisma?
Delivered without an information leaflet
pi_25703697
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:45 schreef gekke_sandra het volgende:

Mannen voelen zich wellicht geintimideerd ofzo? Misschien heb je teveel charisma?
Of ze is natuurlijk gewoon godsgruwelijk lelijk....
pi_25703769
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:59 schreef Tranceptor het volgende:
Of ze is natuurlijk gewoon godsgruwelijk lelijk....
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.
pi_25704025
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:04 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

[..]
Dat zegt dus niks Er zijn vrouwen die het woord 'vrouwelijk' met dingen associeren als een hele grote vormen...
pi_25704062
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zegt dus niks Er zijn vrouwen die het woord 'vrouwelijk' met dingen associeren als een hele grote vormen...
Ok, ok.. jij je zin. Ts, fotoooooo!
pi_25704080
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ok, ok.. jij je zin. Ts, fotoooooo!
Ik denk dat ik nu al weet dat ik liever een foto van jou zie...
pi_25704199
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:24 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat ik nu al weet dat ik liever een foto van jou zie...
Oe zit jij ook in dat flirten topic?
pi_25704521
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:31 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Oe zit jij ook in dat flirten topic?
Neej ik doe niet aan topics, wel aan 1 op 1 contact! Ik heb MSN en je bent meer dan welkom (zie profiel)
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:49:42 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25704534
Genoeg slowchat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25711881
Bovendien staan fotoos van gekke_sandra gewoon in haar fotoboek

mooi meisje trouwens

Of zelfverzekerdheid nou een truuk is waar mensen massal intrappen of dat het echt is maakt in de praktijk idd niet zoveel uit, zolang het maar niet doorslaat en het contact gaat bemoeilijken met iemand, want dan is het einde oefening voor mij.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25713466
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef kamagurka het volgende:

mooi meisje trouwens
Lang haar werkt. Vrouwen/meisjes weten dat.
pi_25713544
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:59 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Lang haar werkt. Vrouwen/meisjes weten dat.
Ik ken iemand die nog steeds niet begrijpt waarom succes wegblijft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')